Hesen Mega-ateria hintaansa nähden kallis?
Omasta mielestäni mega-ateria järkyttävän kallis kokoonsa nähden? Sillä hinnallahan ostaisi ison kassin ruokaa kaupasta..muut samaa mieltä? Maistuu kyllä järkyttävän hyvälle..huh..
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:38"]
Mitä se mega-ateria maksaa, jotain 6,95?
Ei mielestäni paha hinta. Tosin normaalihintaisena en ole tainnut vuosiin ostaa mitään Hesestä kun postista tulee koko ajan niitä jotain tarjouskuponkeja, joista ehdin ehkä yhden tai kaksi käyttämään.
[/quote]
Kupongilla 7,50 €.
[/quote]
Jaa mil kupongil? Mist niit saa?
Heiii, tuli mieleen, että minimega taitaa olla halvempi! Kuin mega siis. Hintaansa nähden ei niin kallis.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:06"]Heiii, tuli mieleen, että minimega taitaa olla halvempi! Kuin mega siis. Hintaansa nähden ei niin kallis.
[/quote]
Ja tod.näk. myös energiamääräänsä nähden kaloreita on sen verran kuin energiaakin. Kannattaa siis ostaa Minimega.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
On kai siinä myös juustoa? Koska jos ei ole, niin on hintaansa nähden kallis.
[/quote]
En ole ihan varma, saako sen euron juuston myös ilman juustoa. Pitääkin kokeilla joskus. Joskus voi ottaa myös TUPLAjuuston. Luulisin, että senkin saa ilman juustoa, mutta onko se hintaansa nähden halpa vai kallis, niin sitä en osaa sanoa.
[/quote]
Tahtoisin olla kärpäsenä katossa, kun menet tilaamaan mäkkärin tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa.
[/quote]
Haha! Kaveri tilas mulle joskus autokaistalta tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa, kun sanoin että ilman sipulia :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
[/quote]
En ole ihan varma, saako sen euron juuston myös ilman juustoa. Pitääkin kokeilla joskus. Joskus voi ottaa myös TUPLAjuuston. Luulisin, että senkin saa ilman juustoa, mutta onko se hintaansa nähden halpa vai kallis, niin sitä en osaa sanoa.
[/quote]
Tahtoisin olla kärpäsenä katossa, kun menet tilaamaan mäkkärin tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa.
[/quote]
Haha! Kaveri tilas mulle joskus autokaistalta tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa, kun sanoin että ilman sipulia :D
[/quote]
No mitä se tilausta vastaanottanut sanoi siihen? Oli varmaan pokassa pitelemistä!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mun mies kysyi päissään kerran, että tuleeko tuplajuustoon kaks juustoo!!! Sit se kysyi, että jos ei haluu kahta juustoo, niin voiko saada yhden! Voi apua, että me naurettiin sitä jälkikäteen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mun mies kysyi päissään kerran, että tuleeko tuplajuustoon kaks juustoo!!! Sit se kysyi, että jos ei haluu kahta juustoo, niin voiko saada yhden! Voi apua, että me naurettiin sitä jälkikäteen.
[/quote]
Eikä? Sopiiko kysyä, millaista porukkaa te oikein olette? Vai oletko ap?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No mitä se tilausta vastaanottanut sanoi siihen? Oli varmaan pokassa pitelemistä!
[/quote]
Ei reagoinu mitenkään, harmi kun ei ilmettä nähnyt :D
No mä joudun tilaamaan aina QP:n ilman juustoa ja vähän pöntöltä tuntuu, mutta kun maitoallergia ja muita rajoitteita. Kun tuossakin se juusto on aika keskeisessä asemassa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin! [/quote] On kai siinä myös juustoa? Koska jos ei ole, niin on hintaansa nähden kallis. [/quote] En ole ihan varma, saako sen euron juuston myös ilman juustoa. Pitääkin kokeilla joskus. Joskus voi ottaa myös TUPLAjuuston. Luulisin, että senkin saa ilman juustoa, mutta onko se hintaansa nähden halpa vai kallis, niin sitä en osaa sanoa. [/quote] Tahtoisin olla kärpäsenä katossa, kun menet tilaamaan mäkkärin tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa. [/quote] Haha! Kaveri tilas mulle joskus autokaistalta tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa, kun sanoin että ilman sipulia :D [/quote] Mun mies kysyi päissään kerran, että tuleeko tuplajuustoon kaks juustoo!!! Sit se kysyi, että jos ei haluu kahta juustoo, niin voiko saada yhden! Voi apua, että me naurettiin sitä jälkikäteen. [/quote] Eikä? Sopiiko kysyä, millaista porukkaa te oikein olette? Vai oletko ap?
[/quote]
VItun JUopot!! Vihaks pistää tämmöset kännillä retostelu viestit!
kilo uusia pottuja hintaansa nähden kevyt
On se melkein 10e mitä megasta pyydetään paljon kun oikeasta ravintolasta saa tarjoilijan pöytään tuomana 12e hamppariaterian.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:21"]Hintaansa nähden kallis on sitä, että hinta on kallis ja hampurilainen maksaa sen hinnan verran.
[/quote]
Eikö ole hintaansa halvempi? Sitten jos alkaa olla omaa hintaansa kalliimpi, tuskin enää ostan.
[/quote]
Onhan se hintaansa halvempaa, jos tinkii alennusta kassalla. Niin meidän perhe aina tekee. Ja painoaan painavammaksi saadaan sillä, että uitetaan ranskikset ketsupissa. Hoks hoks. Kun käy ilmaiseksi vessassa, aterian hinta vasta halpeneekin suhteessa hintaansa!
[/quote]
Niin teillä, mutta Laihialla puolitetaan joka peruna ja kieritetään ne ensin suolassa, sitten pippurissa ja lopuksi juodaan ketsuppikiposta ketsupit päälle. Santsataan jääpaloja limuun. Nuollaan käärepaperit ja pahvit. Ahneimmat syö sen tarjottimen päällä olevan paperin jälkiruuaksi. Eipä ole enää hintaansa nähden kallista.
[/quote]
Ai muutkin tekee tätä? Minä syön aina tarjottimen paperin ja olen yrittänyt myös itse tarjotinta syödä mutta ei oikein onnistunut.
Nimim. Kokorahanedestä69
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä? Sopiiko kysyä, millaista porukkaa te oikein olette? Vai oletko ap?
[/quote]
En ole ap. Käydään harvoin hamppareilla, ollaan kohta 40 v. Miehellä ei aina leikkaa, jos se ottaa. Mäkkärissä oli joskus sellainen kuin QP (kuupee) ja taas kävi tie baarin jälkeen mäkkärille, vai tultiinko me laivalta, mut mies tilasi siellä kuusnelosen. Ja misu ihmetteli, että mikä se on ja mies yritti selittää, että kuusnelonen on niiden uusi ateria, telkusta nähtiin mainos, ja minä nauroin vieressä kippurassa ja sain selitettyä, että se ei ole KUUNEE vaan kuupee, eli QP. Että sellanen mies mulla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:24"]No mä joudun tilaamaan aina QP:n ilman juustoa ja vähän pöntöltä tuntuu, mutta kun maitoallergia ja muita rajoitteita. Kun tuossakin se juusto on aika keskeisessä asemassa.
[/quote]
Ei sen nimi kuitenkaan ole juustoP. Tai tuplajuustoP.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:06"]Heiii, tuli mieleen, että minimega taitaa olla halvempi! Kuin mega siis. Hintaansa nähden ei niin kallis.
[/quote]
Ja tod.näk. myös energiamääräänsä nähden kaloreita on sen verran kuin energiaakin. Kannattaa siis ostaa Minimega.
[/quote]
Energiamääräänsä nähden minimaalinen.
Tuplajuustohamppari viittaa myös hampurilaisessa olevaan kahteen pihviin....
Mä taas en ymmärrä minkä takia hesen ruuat aina maksaa enemmän joka vuosi mutta koko ei muutu mihinkään
Kylllähän siinä energian tarve tulee täytetyksii.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:49"]Mutta Mäkin euron juusto se vasta hintaansa nähden sopivanhintainen onkin!
[/quote]
[/quote]
[/quote]