Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä todella vaalea meikkivoide ja puuteri?

Vierailija
20.07.2015 |

Olen nyt käyttänyt Lumenen CC-voidetta, mutta vaaleinkin sävy niistä näyttää oranssilta kasvoillani. Puuterista nyt puhumattakaan, sen nimeä en nyt muista.

Tähän mennessä olen siis kulkenut oranssilla naamalla, koska parempi sekin kuin musta-puna-valkoinen finneillä höystetty ruumisnaama. Tosi huonon ihon siis omistan.

Vinkkejä todella vaaleisiin tuotteisiin? Rusketus ei ole vaihtoehto.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Jackie Oates.

Vierailija
22/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikeissä löytyy todella vaaleita sävyjä, olen kokeillut mm. Lily Loloa ja Everyday Mineralsia, joista molemmat hyviä. Jos haluat ihan tavallisen meikkivoiteen, niin esimerkiksi NARSin All Day Luminous Weightless Foundation sävyssä Siberia tai Make Up For Everin Mat Velvet + Matifying Foundation sävyssä Alabaster ovat kokeilemisen arvoisia :) Toki myös teatterimeikit, kuten Grimas tai Mehron, ovat todella vaaleita ja peittäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bobbi Brownin Alabaster on ainakin mulle täydellinen sävy!

Vierailija
24/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle hyviä uutisia. Minulla itselläni oli juuri tuo ongelma, liian tummia kaikki, oransseja jne.

BARE MINERALS! Fairy light! Se on ihan ihmeaine. Ei koskaan enää mitään muuta.

Vierailija
25/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:16"]

Itse käytän flow kosmetiikan meikkipuuteria joka toimii hyvin kuivalle ja rasvaiselle iholle, peittävyys hyvä ja luonnollinen. En vaihda enään tavis meikkivoiteisiin koskaan. Minulla on sekaiho ja kuivat alueet paistaneet rumasti meikkivoiteen alta, otsa rasvainen. Olen aina saanut kuulla kalpeudestani, aina minulta kysytään olenko sairas.. kesäisin saan väriä ja sekoitan joukkoon tummempaa puuteria. Kahdella sävyllä saa kivasti myös kasvojen erialueet luonnollisen värisiksi. Itse laitan silmien alle, nenän pieliin, ylähuuleen ja kulmien väliin vaalempaa ja otsaan ja poskille sekoitan joukkoon vähän tummempaa, aivan kuten luonnollisestikki on. Eli flow porcelain tai ivory. Kabuki sivellin levitykseen ehdoton. Ja sipaus poskipunaa. Kyllä näyttää levänneeltä ja raikkaalta!

[/quote]

Ei ole kyllä Flow:n mineraalimeikkovoide peittävää! Baremineralsilla on oikeasti peittävä se niiden mineraalimeikkivoide, joka toimii liostavasti myös akne-iholla. Vaalein (kylmäpohjainen eli C) on kyllä tosi vaalea.

Vierailija
26/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorilla on ainakin tosi vaaleita. Ei kaikissa mutta esim. Lasting Finish.
Itse käytin tuota mutta nykyisin Maybellinen moussea 004 sävyssä. Ja mulla todellakin on maidonvaalea iho.

Vierailija
27/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kunnon liikkeeseen ja kysy meikkaajalta mikä sulle on oikea sävy. Laivalla kysyin ja mulle löytyi juuri oikea sävy. Shiseidon sheer&perfect. Sävyjä löytyy juuri omalleni hyvin vaalealle punertavaan taittavalle iholle. Suomalaiselle on juuri siksi vaikea löytää sävyä koska monet aävyt taittaa keltaiseen. Omaa sävyäni ei edes saa maista.

Vierailija
28/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:06"]

Joe blasco ehdottomasti paras meikkivoide. Ja ei ole paksu, jos joku niin väittää. Sitä ei kuulu läästiä paksulti vaan hyvin ohuelti. Uskomattoman riitoisa.

[/quote]

Ihan hyvä ja riittoisa, mutta todella vaaleaihoiselle ei löydy sopivaa sävyä. Kaikki ihan liian keltaisia ainakin mulle. 

Vierailija
29/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshan BB-voide, esim. 13 on todella vaalea, 21 on suomalaisen vaalea. Muutenkin aasialaisissa tuotteissa on hyviä vaaleita sävyjä.

Vierailija
30/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:33"]Minulla on sinulle hyviä uutisia. Minulla itselläni oli juuri tuo ongelma, liian tummia kaikki, oransseja jne.

BARE MINERALS! Fairy light! Se on ihan ihmeaine. Ei koskaan enää mitään muuta.
[/quote]

Fairly Light on mulle talvisin liian tumma, Fair on vielä vaaleampi, se menee talvella.

Vierailija
31/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:15"]

Oletko kokeillut mitään esim. Korealaisia bb-voiteita? Etusi Housella on hyviä bb-voiteita, peittäviä ja hoitavia ja ennen kaikkea vaaleita! Muillakin merkeillä on hyviä, mutta minusta tuntuu että Etude Housen bb-voiteet on vaaleimpia. Esim. Precious mineral bb on tosi hyvä :)

[/quote]Tilasin eBaysta Etude Housen BB-voiteen ja tilaan vielä toisenkin. Todella hyvä voide. Kevyt, mut silti saan peittävän pinnan eikä naama jää oranssiksi kuten monissa suomessa myytävissä tuotteissa. Mulla tosi punainen iho kasvoissa ja sillä saan lähes samanväriseksi kaulan kanssa. Viimeistelen vielä vaaleimmalla mahdollisella puuterilla.

Vierailija
32/32 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikkejä suosittelen minäkin. Oma merkkini on Everyday Minerals.