Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäis hyvän tyttöystävän?

Vierailija
20.07.2015 |

Vaimo ja lapset löytyy jo mutta tyttöystävä puuttuu, kesäloma alkamassa eikä miehellä tyttöystävää. Ei hyvältä näytä.  Sais olla nuori ja tiukka ja harrastuksena ainakin seksi... Mies 30v

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD [/quote] Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen? N32v [/quote] Taas se vittuilee... No ei se mitään kunhan tarpeeks nuori olis nii kyllä se impiki kelepaa. Kuha ei yh-... Mies 30v [/quote] Kai mä nyt vähän saan sulle vittuilla? Kyllähän sä nyt tajuat tän jutun;) Mutta asiaan, kyllähän se impikin tietty voi oppia tavoille eikä ainakaan ole kaavoihin kangistunut:D N32v

[/quote]

No se impihän olis kaikkein paras. Kyllä sillon vielä nuorempana impejäkin vastaan tuli ja temput hoidettiin mutta turha niistä enää on haaveilla... Nii vaikka mä oon sua melkein 10cm lyhyempi nii en mä taskuun mahdu ja ei muuten oo ikinä vaikuttanu naisten saantiin vaikka sanotaan että naiset haluaa pitkän miehen... Mies 30v
[/quote]

Äläs nyt ala pokkuroimaan mun hellyydellä antamaa lempinimeä vastaan;) Tasku-ukkeli:D Jos olis tarpeeksi isot taskut, voisit sinne sujahtaa. Ja viimeistään matkalaukkuun mahtuisit:) Hmmm... Pitäisköhän ottaakin matkalaukku mukaan, kun ajelen oulun ohi seuraavan kerran... Olishan se aika hienoo, kun ois päivän kattellut sukulaisia niin vois illalla kaivaa laukusta pienen miehen nussiin kunnolla:D Jaksaisi kyllä sukulaisiakin kattella hymyillen. BTW: se ja sama mulle onko mies pitkä vai pätkä.

N32v

Vierailija
22/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:53"]Mitä hittoa ihmiset on ihan ok sen kanssa, että mies kertoo vaimon ja lapset löytyvän ja etsii pettämisseuraa? Menetän uskoa ihmisiin.
[/quote]
en minä sinkkuna ketään petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klouote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD [/quote] Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen? N32v [/quote] Taas se vittuilee... No ei se mitään kunhan tarpeeks nuori olis nii kyllä se impiki kelepaa. Kuha ei yh-... Mies 30v [/quote] Kai mä nyt vähän saan sulle vittuilla? Kyllähän sä nyt tajuat tän jutun;) Mutta asiaan, kyllähän se impikin tietty voi oppia tavoille eikä ainakaan ole kaavoihin kangistunut:D N32v [/quote] No se impihän olis kaikkein paras. Kyllä sillon vielä nuorempana impejäkin vastaan tuli ja temput hoidettiin mutta turha niistä enää on haaveilla... Nii vaikka mä oon sua melkein 10cm lyhyempi nii en mä taskuun mahdu ja ei muuten oo ikinä vaikuttanu naisten saantiin vaikka sanotaan että naiset haluaa pitkän miehen... Mies 30v [/quote] Äläs nyt ala pokkuroimaan mun hellyydellä antamaa lempinimeä vastaan;) Tasku-ukkeli:D Jos olis tarpeeksi isot taskut, voisit sinne sujahtaa. Ja viimeistään matkalaukkuun mahtuisit:) Hmmm... Pitäisköhän ottaakin matkalaukku mukaan, kun ajelen oulun ohi seuraavan kerran... Olishan se aika hienoo, kun ois päivän kattellut sukulaisia niin vois illalla kaivaa laukusta pienen miehen nussiin kunnolla:D Jaksaisi kyllä sukulaisiakin kattella hymyillen. BTW: se ja sama mulle onko mies pitkä vai pätkä. N32v

[/quote]

Ei kannata, tänne on tullu tuohon heti Oulun jälkeen tulli jossa pysäytetään kaikki narttu kuljettajat, kuulemma sellaset jäätävän kokoset karvaset ukkelit pyytää kaikki naiset riisuutumaan ja pitkää kumihanskaa vedetään heti käteen, myös kaikki laukut ja kassit ja pussukat ja nyssykät tarkistetaan nii millä sä selität jos yhestä löytyy järjettömän kokoinen kyrpä kovana oleva pieni mies? Kyllä siinä on kuule tuollanen lapin hillapiikakin posket punaasena ku setä vähän kattoo:D Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän