Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäis hyvän tyttöystävän?

Vierailija
20.07.2015 |

Vaimo ja lapset löytyy jo mutta tyttöystävä puuttuu, kesäloma alkamassa eikä miehellä tyttöystävää. Ei hyvältä näytä.  Sais olla nuori ja tiukka ja harrastuksena ainakin seksi... Mies 30v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä nuoria tyttösiä ole netti pullollaan;) Voi perkule, kun iteltäkin nyt taas tätä sitoutumista koetellaan. Ukolla vähän suvantovaihetta (nappaa ehkä 2-3 kertaa viikossa), talo jatkuvasti täynnä porukkaa (kunnon pamputtelutkaan ei oikein onnistu) ja jäätävä ovulaatiopanetus päällä... Asiaa ei helpota kiva ja yksinäinen naapuri, jonka tiedän mua tiirailevan. Ei tää voi olla mun elämää! Miten mä tähän oon joutunut...?

N32v

Vierailija
2/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:50"]

Eiköhän niitä nuoria tyttösiä ole netti pullollaan;) Voi perkule, kun iteltäkin nyt taas tätä sitoutumista koetellaan. Ukolla vähän suvantovaihetta (nappaa ehkä 2-3 kertaa viikossa), talo jatkuvasti täynnä porukkaa (kunnon pamputtelutkaan ei oikein onnistu) ja jäätävä ovulaatiopanetus päällä... Asiaa ei helpota kiva ja yksinäinen naapuri, jonka tiedän mua tiirailevan. Ei tää voi olla mun elämää! Miten mä tähän oon joutunut...? N32v

[/quote]

Kyllä sä vielä oot helpolla päässy... täällä on tuota kauneinta rakkautta harrastettu senverran kauan sitte että ei oo vuosikausiin ollu näin pitkää taukoa... viimekerrasta on yli kuukausi aikaa ja usko tai älä mutta hengissä vielä ollaan:D Mut alkaa kyllä tuntumaan siltä että ei enää... Mies 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:50"]

Eiköhän niitä nuoria tyttösiä ole netti pullollaan;) Voi perkule, kun iteltäkin nyt taas tätä sitoutumista koetellaan. Ukolla vähän suvantovaihetta (nappaa ehkä 2-3 kertaa viikossa), talo jatkuvasti täynnä porukkaa (kunnon pamputtelutkaan ei oikein onnistu) ja jäätävä ovulaatiopanetus päällä... Asiaa ei helpota kiva ja yksinäinen naapuri, jonka tiedän mua tiirailevan. Ei tää voi olla mun elämää! Miten mä tähän oon joutunut...? N32v

[/quote]

Kyllä sä vielä oot helpolla päässy... täällä on tuota kauneinta rakkautta harrastettu senverran kauan sitte että ei oo vuosikausiin ollu näin pitkää taukoa... viimekerrasta on yli kuukausi aikaa ja usko tai älä mutta hengissä vielä ollaan:D Mut alkaa kyllä tuntumaan siltä että ei enää... Mies 30v
[/quote]

Mulla tuo ukko on ollut jokseenkin koko kesän vähän vaisu petissä ja libido hiukan normaalia rauhallisempi. Tässä vaan tuntuu itestä jo sen verran pahalta, että alkaa halut tuota omaa miestä kohtaan kärsiä. Vieraat liikkuu mielessä ja pillu valuvana kattelen tuttuja ja tuntemattomia miehiä. Mutta oma ukko kun tulee lähelle (silloin, kun on auringonpilkut kohdallaan) niin tekisi mieli jollain tekosyyllä torjua. Toistaseks yrittänyt pitää homman kasassa, mutta en ole kunnolla nauttinut mieheni kanssa viikkokausiin. Pirun surullista. Kai se on vaan taas lyötävä kädet paskaan ja alettava avautuun. Jonkun se on pidettävä tämänkin suhteen seksielämä virkeänä. Ja yleensä se olen minä... Huokaus...

N32v

Vierailija
4/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä tyttöystäviä löydy tuolta ulkoa näin heinäkuussa. Jos vain suinkin pääsee iltaisin käymään missään. Itse en pääse, mutta kiva kun naisilla vaatteet vähenee ja kurvit tulee paremmin esille.

M39

Vierailija
5/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:50"] Eiköhän niitä nuoria tyttösiä ole netti pullollaan;) Voi perkule, kun iteltäkin nyt taas tätä sitoutumista koetellaan. Ukolla vähän suvantovaihetta (nappaa ehkä 2-3 kertaa viikossa), talo jatkuvasti täynnä porukkaa (kunnon pamputtelutkaan ei oikein onnistu) ja jäätävä ovulaatiopanetus päällä... Asiaa ei helpota kiva ja yksinäinen naapuri, jonka tiedän mua tiirailevan. Ei tää voi olla mun elämää! Miten mä tähän oon joutunut...? N32v [/quote] Kyllä sä vielä oot helpolla päässy... täällä on tuota kauneinta rakkautta harrastettu senverran kauan sitte että ei oo vuosikausiin ollu näin pitkää taukoa... viimekerrasta on yli kuukausi aikaa ja usko tai älä mutta hengissä vielä ollaan:D Mut alkaa kyllä tuntumaan siltä että ei enää... Mies 30v [/quote] Mulla tuo ukko on ollut jokseenkin koko kesän vähän vaisu petissä ja libido hiukan normaalia rauhallisempi. Tässä vaan tuntuu itestä jo sen verran pahalta, että alkaa halut tuota omaa miestä kohtaan kärsiä. Vieraat liikkuu mielessä ja pillu valuvana kattelen tuttuja ja tuntemattomia miehiä. Mutta oma ukko kun tulee lähelle (silloin, kun on auringonpilkut kohdallaan) niin tekisi mieli jollain tekosyyllä torjua. Toistaseks yrittänyt pitää homman kasassa, mutta en ole kunnolla nauttinut mieheni kanssa viikkokausiin. Pirun surullista. Kai se on vaan taas lyötävä kädet paskaan ja alettava avautuun. Jonkun se on pidettävä tämänkin suhteen seksielämä virkeänä. Ja yleensä se olen minä... Huokaus... N32v

[/quote]

Jospa taas täs kohtapuoliin vois aloittaa tuon seksielämän uudestaan nii helpottais sitten... Toisaalta se hyvä tyttöystäväkin vois olla aika kiva,  mut pitäis olla sellanen ihan vakituinen tyttöystävä joka olis kuin toinen vaimo johon vois luottaa... käydä aina nussimassa ja tekemässä molemmat tyytyväiseksi... Mies 30v

Vierailija
6/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:50"] Eiköhän niitä nuoria tyttösiä ole netti pullollaan;) Voi perkule, kun iteltäkin nyt taas tätä sitoutumista koetellaan. Ukolla vähän suvantovaihetta (nappaa ehkä 2-3 kertaa viikossa), talo jatkuvasti täynnä porukkaa (kunnon pamputtelutkaan ei oikein onnistu) ja jäätävä ovulaatiopanetus päällä... Asiaa ei helpota kiva ja yksinäinen naapuri, jonka tiedän mua tiirailevan. Ei tää voi olla mun elämää! Miten mä tähän oon joutunut...? N32v [/quote] Kyllä sä vielä oot helpolla päässy... täällä on tuota kauneinta rakkautta harrastettu senverran kauan sitte että ei oo vuosikausiin ollu näin pitkää taukoa... viimekerrasta on yli kuukausi aikaa ja usko tai älä mutta hengissä vielä ollaan:D Mut alkaa kyllä tuntumaan siltä että ei enää... Mies 30v [/quote] Mulla tuo ukko on ollut jokseenkin koko kesän vähän vaisu petissä ja libido hiukan normaalia rauhallisempi. Tässä vaan tuntuu itestä jo sen verran pahalta, että alkaa halut tuota omaa miestä kohtaan kärsiä. Vieraat liikkuu mielessä ja pillu valuvana kattelen tuttuja ja tuntemattomia miehiä. Mutta oma ukko kun tulee lähelle (silloin, kun on auringonpilkut kohdallaan) niin tekisi mieli jollain tekosyyllä torjua. Toistaseks yrittänyt pitää homman kasassa, mutta en ole kunnolla nauttinut mieheni kanssa viikkokausiin. Pirun surullista. Kai se on vaan taas lyötävä kädet paskaan ja alettava avautuun. Jonkun se on pidettävä tämänkin suhteen seksielämä virkeänä. Ja yleensä se olen minä... Huokaus... N32v

[/quote]

Jospa taas täs kohtapuoliin vois aloittaa tuon seksielämän uudestaan nii helpottais sitten... Toisaalta se hyvä tyttöystäväkin vois olla aika kiva,  mut pitäis olla sellanen ihan vakituinen tyttöystävä joka olis kuin toinen vaimo johon vois luottaa... käydä aina nussimassa ja tekemässä molemmat tyytyväiseksi... Mies 30v
[/quote]

Harmi kun mul on jo poikaystävä :) t n41

Vierailija
7/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:50"] Eiköhän niitä nuoria tyttösiä ole netti pullollaan;) Voi perkule, kun iteltäkin nyt taas tätä sitoutumista koetellaan. Ukolla vähän suvantovaihetta (nappaa ehkä 2-3 kertaa viikossa), talo jatkuvasti täynnä porukkaa (kunnon pamputtelutkaan ei oikein onnistu) ja jäätävä ovulaatiopanetus päällä... Asiaa ei helpota kiva ja yksinäinen naapuri, jonka tiedän mua tiirailevan. Ei tää voi olla mun elämää! Miten mä tähän oon joutunut...? N32v [/quote] Kyllä sä vielä oot helpolla päässy... täällä on tuota kauneinta rakkautta harrastettu senverran kauan sitte että ei oo vuosikausiin ollu näin pitkää taukoa... viimekerrasta on yli kuukausi aikaa ja usko tai älä mutta hengissä vielä ollaan:D Mut alkaa kyllä tuntumaan siltä että ei enää... Mies 30v [/quote] Mulla tuo ukko on ollut jokseenkin koko kesän vähän vaisu petissä ja libido hiukan normaalia rauhallisempi. Tässä vaan tuntuu itestä jo sen verran pahalta, että alkaa halut tuota omaa miestä kohtaan kärsiä. Vieraat liikkuu mielessä ja pillu valuvana kattelen tuttuja ja tuntemattomia miehiä. Mutta oma ukko kun tulee lähelle (silloin, kun on auringonpilkut kohdallaan) niin tekisi mieli jollain tekosyyllä torjua. Toistaseks yrittänyt pitää homman kasassa, mutta en ole kunnolla nauttinut mieheni kanssa viikkokausiin. Pirun surullista. Kai se on vaan taas lyötävä kädet paskaan ja alettava avautuun. Jonkun se on pidettävä tämänkin suhteen seksielämä virkeänä. Ja yleensä se olen minä... Huokaus... N32v [/quote] Jospa taas täs kohtapuoliin vois aloittaa tuon seksielämän uudestaan nii helpottais sitten... Toisaalta se hyvä tyttöystäväkin vois olla aika kiva,  mut pitäis olla sellanen ihan vakituinen tyttöystävä joka olis kuin toinen vaimo johon vois luottaa... käydä aina nussimassa ja tekemässä molemmat tyytyväiseksi... Mies 30v [/quote] Harmi kun mul on jo poikaystävä :) t n41

[/quote]

Ja harmi ku en toista puumaa enää halua, tyttöystävää siis. Mies 30v

Vierailija
8/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin? Voisin olla sulle tyttöystävä :)

Vierailija
9/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:01"]

[/quote]

No oulusta oon sen matkan päässä että ehit hyvin ittes märäksi räplätä. Mutta mitään etelän vetelän mulkkua en huoli... Mies 30v

Vierailija
10/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:01"]

[/quote]

No oulusta oon sen matkan päässä että ehit hyvin ittes märäksi räplätä. Mutta mitään etelän vetelän mulkkua en huoli... Mies 30v
[/quote]
etelän vetelän mulkku? Etsit siis miesseuraa?

Vierailija
11/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD

Vierailija
12/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD
[/quote]

Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen?

N32v

Vierailija
13/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD
[/quote]

Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen?

N32v
[/quote]
ootko mustis?

Vierailija
14/23 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD
[/quote]

N32v
[/quote]
ootko mustis?
[/quote]

No en ole xD Mistäs niin päättelit?

N32v

Vierailija
15/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD [/quote] Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen? N32v

[/quote]

Taas se vittuilee... No ei se mitään kunhan tarpeeks nuori olis nii kyllä se impiki kelepaa. Kuha ei yh-... Mies 30v

Vierailija
16/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD [/quote] Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen? N32v

[/quote]

Taas se vittuilee... No ei se mitään kunhan tarpeeks nuori olis nii kyllä se impiki kelepaa. Kuha ei yh-... Mies 30v
[/quote]
Neitsyt yh...Hmmm....

Vierailija
17/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"]

[/quote]

[/quote]

Kai mä nyt vähän saan sulle vittuilla? Kyllähän sä nyt tajuat tän jutun;) Mutta asiaan, kyllähän se impikin tietty voi oppia tavoille eikä ainakaan ole kaavoihin kangistunut:D

N32v

Vierailija
18/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa ihmiset on ihan ok sen kanssa, että mies kertoo vaimon ja lapset löytyvän ja etsii pettämisseuraa? Menetän uskoa ihmisiin.

Vierailija
19/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:13"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Olisin oulusta, mutta ylipainoinen ja neitsyt :'DDDDD [/quote] Eli just passeli meitin hurmurille, eikös niin tasku-ukkeli? Vai olikos se niin, että impi ei ollukaan sun mieleen? N32v [/quote] Taas se vittuilee... No ei se mitään kunhan tarpeeks nuori olis nii kyllä se impiki kelepaa. Kuha ei yh-... Mies 30v [/quote] Kai mä nyt vähän saan sulle vittuilla? Kyllähän sä nyt tajuat tän jutun;) Mutta asiaan, kyllähän se impikin tietty voi oppia tavoille eikä ainakaan ole kaavoihin kangistunut:D N32v

[/quote]

No se impihän olis kaikkein paras. Kyllä sillon vielä nuorempana impejäkin vastaan tuli ja temput hoidettiin mutta turha niistä enää on haaveilla... Nii vaikka mä oon sua melkein 10cm lyhyempi nii en mä taskuun mahdu ja ei muuten oo ikinä vaikuttanu naisten saantiin vaikka sanotaan että naiset haluaa pitkän miehen... Mies 30v

Vierailija
20/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:53"]Mitä hittoa ihmiset on ihan ok sen kanssa, että mies kertoo vaimon ja lapset löytyvän ja etsii pettämisseuraa? Menetän uskoa ihmisiin.
[/quote]

Minä menetin sen jo vuosikymmeniä sitten. Ainut pelastus ihmiskunnalle on maailmanloppu. Mutta nautitaan toki matkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan