Jezebel.Mitä mieltä olette?
The Rasmus Suomen Euroviisu edustaja 2022.Mitä mieltä olette?Tuleeko menestystä?
Kommentit (152)
Kielteinen sanoma ei toimi Euroviisuissa. Joku raamatullinen väkivalta-akka, hyi. Tulee Räsänen mieleen. Vähän kuin Leave me alone, I wanna go home jne.
Ihana biisi 👍🧡 ja ihana Laurin ääni ja ihana Lauri söpöläinen!! Siis täydellistä 👌 Rasmus tekee vain hyviä biisejä!!!
Itse jäin kaipaamaan kansandemokratiaa päätöksentekoon, niinkuin alkuaikojen UMK. Nyt oligarkit saivat päättää, ja tämä siitä seurasi sitten viisuissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi 👍🧡 ja ihana Laurin ääni ja ihana Lauri söpöläinen!! Siis täydellistä 👌 Rasmus tekee vain hyviä biisejä!!!
Määkin tykkään. Alkuun oli pettymys, mutta onhan tää taattua Rasmusta. Erittäin hyvä comeback. Nyt vain Lisää harjoittelua live-esiintymisen niin top-10 napashtaa Torinossa.
Europes livin a celebration kirjoitti:
Kielteinen sanoma ei toimi Euroviisuissa. Joku raamatullinen väkivalta-akka, hyi. Tulee Räsänen mieleen. Vähän kuin Leave me alone, I wanna go home jne.
Tämä biisihän on tuotu nykyaikaan, kertoo vahvoista, itsenäisistä naisista. Kuunnelkaa sanat, kielteinen sanoma?
Minä olen joskus estänyt ostamasta jotain. En myynyt. Kuulemma hakee osan sitten vaikka omuttamottamalta.
Biisi on hyvä, mutta toi live-esiintyminen ei vaan toimi. Tulee melkein myötähäpeä..
Vierailija kirjoitti:
Tykkään!
Muutenkin oikeasti parempi periaate on tehdä musiikkia, josta itse pitää, kuin että tähdätä Euroviisumenestysreseptiin…
Siinä tapauksessa vanha Rasmus oli parempi kuin uusi. Kappale nimenomaan vaikuttaa laskelmoidulta ja varmanpäälle tehdyltä Euroviisuja varten.
Olkaa nyt iloisia, kun kerrankin ei tarvi hävetä suomen biisiä eikä esiintyjiä ! Voi olla ylpeä.
Itse muistan bändin teinivuosilta, niin siihen liittyy nostalgiaa. En tiedä miten pitkälle sillä pärjää Euroviisuissa, että yhtye on joskus ollut tosi suosittu. Eikö Darudekin joku vuosi käynyt viisuissa, eikä pärjännyt?
Nyt nelikymppiset ukot heiluu tuolla ohimokaljut kiiltäen ja laulaa jostain räväkästä tädistä, joka tietää mitä tahtoo. Omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan bändin teinivuosilta, niin siihen liittyy nostalgiaa. En tiedä miten pitkälle sillä pärjää Euroviisuissa, että yhtye on joskus ollut tosi suosittu. Eikö Darudekin joku vuosi käynyt viisuissa, eikä pärjännyt?
Nyt nelikymppiset ukot heiluu tuolla ohimokaljut kiiltäen ja laulaa jostain räväkästä tädistä, joka tietää mitä tahtoo. Omaperäistä.
nelikymppiset ukot, ohimokaljut,räväkkä "täti"
Tekstistäsi saa sellaisen kuvan että itse olet joku kolmikymppinen mutta yrität esittää jotain teiniä. Ihmetyttää kyllä miten aikuinen voi kuulostaa niin kehitysvammaiselta, tiedät itsekin että olet vain kymmenen vuoden päästä neljäkymmentä eikä kukaan täysi-ikäinen muutenkaan ajattelisi noin, paitsi vähän vajaa.
Biisi on aika perus rokkikappale, ihan hyvä muttei loistava. Omasta mielestäni paras UMK ehdokas, ainoa josta kertsi jäi mieleen.
Viime vuonna Blind Channel ei ollut omaan mieleeni, näin raskaamman musiikin ystävänä kuulin siinä paljon lainattua ja vähän omaa, mut se menestyi hienosti ja nostan hattua. Rasmus varmaan pääsee finaaliin, mutta biisistä puuttuu räjähde, joka vie sen top 10:iin. Aika varma valinta viisuihin tänä vuonna.
Mut ärsytti kriitikoiden arvostelu siitä, ettei lähetetty BESSiä suomenkielisellä kappaleella. Suomenkielinen kappale ei ole menestynyt sitten englanninkielen vapauttamisen, eikä BESS ollut niin hyvä, että kansainvälinen yleisö syttyisi suomen kielelle. Tarvitaan todella iskevä kappale, että se voidaan esittää suomeksi, eikä tuo poppiveisu sitä ollut.
Paluu 1980-luvulle. Itselle tuli ekana mieleen joku Europe tai BonJovi.
katsoin vasta nyt ekaa kertaa tuon esityksen, ja tuohan on parasta mitä ikinä on Suomesta lähetetty.
Paitsi että on syytä jättää tuo z esille tulo pois kokonaan, jota nyt näkyy tuossa videossa olevan. Toki tuo on tehty ennen z-aikaa mutta antaa väärän mielleyhtymän jos sitä julkisesti vielä näkyy
Anteeksi, mutta jos ei tästä tykkää ei kyseessä ole välttämättä mikään antipatia.
Aika mitäänsanomaton solidi seiskan esityshän tuo on. Laurista alkaa olla aika ajanut ohi, näkyy ja kuuluu vaikka Emppu hankittiin mukaan peittämään. Ei tarvitse hävetä varmasti, mutta vaikea on innostuakaan.
Ja se umk live oli aivan rehellisesti huono.
Anteeksi, mutta jos ei tästä tykkää ei kyseessä ole välttämättä mikään antipatia.
Aika mitäänsanomaton solidi seiskan esityshän tuo on. Laurista alkaa olla aika ajanut ohi, näkyy ja kuuluu vaikka Emppu hankittiin mukaan peittämään. Ei tarvitse hävetä varmasti, mutta vaikea on innostuakaan.
Ja se umk live oli aivan rehellisesti heikko.
Minua ei juuri koskettanut, ei kappale eikä esitys. Olen kuunnellut kun on tullut eteen mutta en ole itse etsinyt sitä kuultavakseni.
Ei taida pärjätä!
TikTakista tuttu Emppu sopii tuohon The Rasmukseen hyvin.
Emppu on kuuma
t. nainen