Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllästyin kotini ohi kulkeviin ihmisiin

Vierailija
20.07.2015 |

jotka tuijottavat ihan pokkana mitä meidän pihalla tapahtuu. Kysyin suoraan yhdeltä, että "mitä mölläät?".
Katsoi äkkiä pois päin. Ja nämä ihmiset ovat samoja, päivä toisensa jälkeen. Vatuttaa kun ihan häpeämättä tuijotetaan, eikä tässä edes tapahdu mitään ihmeellistä. Katsotaan tuijottaako kun kävelee takaisin.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän yleensä päätäni ja tuijotan hetken jos naisella on hyvä peba. Don't hate, appreciate, en voi evoluutiolle mitään. Ehkä itsekin omaat herkullisen takamuksen. :)

-M30

Vierailija
62/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:49"]

Eli ihan jokainen ihminen joka kulkee teijän talon ohi, kyylää just teijän pihaa vaikka siellä ei ees oo mitään kattomista?? On sulla kyllä käyny huono tuuri...

[/quote]

Etkö ymmärrä lukemaasi? Kyse on tuijottajista, jotka jäävät pidemmäksi ajaksi katsomaan. Liian pitkät tuijotukset ovat epäkohteliaita yksittäisiä ihmisiäkin kohtaan. Harva haluaa, että omaan pihaan suoranaisesti tuijotetaan.

[/quote]

Sä taidat kyllä olla se joka ei lukemaansa ymmärrä... Huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tuijotan. Rakastan koteja, pihoja ja kesällä ihana katsoa ihmisten pihoja.

Meidänkin pihaa tuijotellaan. Mulla paljon istutuksia. Mies aina natisee tuijottelusta, mua taas ei häiritse yhtään.

Vierailija
64/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksista päätellen kateelliset kerrostalolähiömammat pahoittaneet mielensä, kun joillain on omakotitalot ja pihat. Nyt sitten tulee selittelijöitä, että "Kyllä meillä on omakotitalo arvoalueella, ja akateemisiakin ollaan!" :D

Vierailija
65/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ja asensinkin kusenkeltaisen tiilitaloni pihaan valvontakameran!!!

Vierailija
66/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä katsomisen ja "möllöttämisen" välinen ero siis on? Parkkeeraako joku ihan oikeasti itsensä muutamaksi minuutiksi jonkun aidan viereen suu auki tuijottaen? En ole ikinä vastaavaan kyllä törmännyt missään.

Jos joku ohikulkija katsoo pihaa kohti vaikka koko ajan ohikulkiessaan, niin siltikään tuijotuksen kesto ei ole kuin muutaman sekunnin luokkaa. Myönnän, että tänään tuijotin lumoutuneena kaunista punaista ruusupensasta yhdessä pihassa, kun koirani nuuhki aidan pieliä. Ruusupuskatuijotukseni kesti korkeintaan ehkä 20 sekuntia. Täytttääkö se jo ahdistavan möllötyksen kriteerit? (Ja ei, koirani ei tehnyt tarpeitaan aidan viereen, nuuhki vain.)

Muiden ihmisten suora tuijotus m.m. bussissa on ihan eri asia, siellähän istutaan pidempiä aikoja muutenkin paikallaan, eikä tuijotuksen kohde pääse karkuun sen enempää kuin tuijottajakaan. Totta kai on epäkohteliasta tuijottaa tällaisessa tilanteessa toista ihmistä, olkoon tuijotuksen kohde sitten silmät tai tissit. Mutta en ymmärrä, miten käytännössä joku ohikulkija voi jäädä tuijottamaan jonkun pihaa, ellei sitten... noh, kirjaimellisesti pysähdy tuijottamaan pidemmäksi aikaa. Mikä ei todellakaan ole normaalia, saatikka sitten mikään yleinen ilmiö.

Vierailija
67/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä olen yksi kyylistä. Arkkitehtuuri ja puutarhat vetää puoleensa, wanhoja takorautaportteja ja rakojen välistä siintäviä sisäpihoja en voi vastustaa. Pää kääntyy kuin pöllöllä kävelylenkkien aikana. Käyn myös asuntoesittelyissä huvin vuoksi, ihan vain nähdäkseni erilaisia koteja. Nim. Long live Helsingin kantakaupunki

Vierailija
68/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän koiraa lenkittäessä olla tuijottamatta, mutta omakotialueella kun toiseen suuntaan kääntää selkänsä voikin jo tuijottaa toisen pihalle. Tai siis näyttää siltä. Yleensä en katsele mitään vaan olen omissa ajatuksissani mitään näkemättä, toki joskus voin ihastella hienoja istutuksia tms. mutta tarkoituksella en toljota. Jos näen jonkun pihalla voin kehua ääneenkin jotain juttua. En ole huomannut että olisin herättänyt paheksuntaa.

Vierailija
69/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:48"]Niin kun näitä möllöttäjiä on muuallakin kuin pihan ohi kulkevia. Kaupoissa, busseissa jne. Ovat ihan oma, epäkohtelias möllöttäjärotunsa, ymmärrän hyvin ap:n ärtymyksen. Ei tulisi itselle mieleenkään jäädä toljottamaan edes kovin erikoista ihmistä, se on vaan hyvin epäkohteliasta ja moukkamaista.
[/quote]
Eli siis sinä katselet vaan omia varpaitasi kun kävelet, ajat, matkustat bussilla? Ja tuurilla löydät aina perille... Ja jotku sokeat varmasti toivoisivat näkevänsä...

Vierailija
70/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihaan tuijotetaab joka päivä... Ei häiritse... Enkä kyttääjiksi kutsu, kyyttäjäksi kutsuva itse kyttää sitä että taas sieltä tulee naapurin ritva joka laahustaa talon ohi ja niin saatana kyttää... Mietippä ihan oikeesti omalle kohalle kun kävelet jonkun talon ohi ja satut katselemaan heidän pihaansa pidempään ja joku huutaa mitä mölläät??? Miltä tuntuis ja takuulla pitäisit pimeenä kun kuitenkin ohi menee eikä siihen jää...

Vierailija
71/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit oikein niitä "kyttääjiä"... Elämän tehtävä sulla

Vierailija
72/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta pakko mainita tässä yksi outo kokemus :D Kävelytin kerran koiraani, ja yhden omakotitalon aidan takaa kaksi pikkutyttöä alkoi kysellä koirastani, minkä rotuinen se on, mikä sen nimi on, jne. No, tytöt silittivät koiraa aitaverkon läpi, koira heilutti häntäänsä iloisena, ja kohteliaasti vastasin tyttöjen kysymyksiin.

Tyttöjen äiti oli muutaman metrin päässä haravoimassa, lakkasi haravointinsa, tuijotti minua ja tuli sitten vihaisena minulta kysymään, "Mitä tää nyt on? Miksi sä juttelet meidän lapsille?" Vähän hämmentynein fiiliksin lähdin siitä pois, ja kun matkan päästä vilkaisin taakseni, huomasin, että nainen tuijotti minua edelleen vihaisena.

Ja lisättäköön, että olen ihan tavallinen kolmekymppinen naisihminen koiransa kanssa, ja asuin samalla okt-alueella yhden kadunkulman päässtä tästä perheestä, joten en ollut mikään tuntematon namusetä lapsia vainoamassa :D Mutta... joo. Pointtini siis oli, että kyllä maailmaan vainoharhaisia mahtuu...

Vierailija
73/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:21"]Vähän OT, mutta pakko mainita tässä yksi outo kokemus :D Kävelytin kerran koiraani, ja yhden omakotitalon aidan takaa kaksi pikkutyttöä alkoi kysellä koirastani, minkä rotuinen se on, mikä sen nimi on, jne. No, tytöt silittivät koiraa aitaverkon läpi, koira heilutti häntäänsä iloisena, ja kohteliaasti vastasin tyttöjen kysymyksiin.

Tyttöjen äiti oli muutaman metrin päässä haravoimassa, lakkasi haravointinsa, tuijotti minua ja tuli sitten vihaisena minulta kysymään, "Mitä tää nyt on? Miksi sä juttelet meidän lapsille?" Vähän hämmentynein fiiliksin lähdin siitä pois, ja kun matkan päästä vilkaisin taakseni, huomasin, että nainen tuijotti minua edelleen vihaisena.

Ja lisättäköön, että olen ihan tavallinen kolmekymppinen naisihminen koiransa kanssa, ja asuin samalla okt-alueella yhden kadunkulman päässtä tästä perheestä, joten en ollut mikään tuntematon namusetä lapsia vainoamassa :D Mutta... joo. Pointtini siis oli, että kyllä maailmaan vainoharhaisia mahtuu...
[/quote] tässä tämä juuri kiteytyy hyvin

Vierailija
74/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka opetella moikkaamaan näitä sun kyttääjiä niin taatusti lopettaisivat, tulisivat juttelemaan ja kysymään jos on asiaa. Mutta jos huutelet kuin kesken kasvunen kakara saat paskan maineen ja naapuri vihat niskaas aika äkkiä.... Mietippä omalle kohalle...

Vierailija
75/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:17"]Onks teillä semmonen söpö koira? =)
[/quote]

Ei ole lemmikkejä :(
Ap
[/quote] 8 alapeukutusta!!!!! PITÄISIKÖ APN MUKA HOMMATA KOIRA JOD EI HALUA

Vierailija
76/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:17"]Onks teillä semmonen söpö koira? =)
[/quote]

Ei ole lemmikkejä :(
Ap
[/quote] 8 alapeukutusta!!!!! PITÄISIKÖ APN MUKA HOMMATA KOIRA JOD EI HALUA
[/quote] tärä mäkin ihmettelin kyllä, vaikka koko tätä kyttäys hommaa oon kritisoinu mutta tuo koira homma oli ihan järjetön peukkujensa kanssa

Vierailija
77/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ymmärtää ap:ta. Se pihahan menee pilalle, kun sitä ohikulkijat vähääkään vilkaisee!

Vierailija
78/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:17"]Onks teillä semmonen söpö koira? =) [/quote] Ei ole lemmikkejä :( Ap [/quote] 8 alapeukutusta!!!!! PITÄISIKÖ APN MUKA HOMMATA KOIRA JOD EI HALUA [/quote] tärä mäkin ihmettelin kyllä, vaikka koko tätä kyttäys hommaa oon kritisoinu mutta tuo koira homma oli ihan järjetön peukkujensa kanssa

[/quote]

No kato kun porukka siinä myötäelää ap:n surua siitä, että heillä ei ole lemmikkejä.

Vierailija
79/79 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:17"]Onks teillä semmonen söpö koira? =) [/quote] Ei ole lemmikkejä :( Ap [/quote] 8 alapeukutusta!!!!! PITÄISIKÖ APN MUKA HOMMATA KOIRA JOD EI HALUA [/quote] tärä mäkin ihmettelin kyllä, vaikka koko tätä kyttäys hommaa oon kritisoinu mutta tuo koira homma oli ihan järjetön peukkujensa kanssa

[/quote]

No kato kun porukka siinä myötäelää ap:n surua siitä, että heillä ei ole lemmikkejä.
[/quote] en nyt oikein onnistunu provossa ku joku mietti oikeesti :D