Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosaliharrastus ei tunnu sopivan pikkulapsen äidille :(

Vierailija
20.07.2015 |

Salinjälkeinen päivä on aina aika kamala lihasjumien ja väsymyksen takia. Kun pikkulapsen äitinä en pysty lepäämään tarpeeksi lepopäivänä. En silti ole lopettamassa, kunhan valitan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:03"]Harrastan juoksemista, kahvakuulaa ja tankotanssia. Muksut 8kk ja 2,5v. Hyvin silti kerkeän venytellä ja syödä tarpeeksi ja terveellisesti, niin ei tule väsymisiä tai lihasjumeja [/quote] kuka sun lapsia vahtii kun liikut? Ap

[/quote]

Öööö,meillä ainakin isä

Ohis, neljän lapsen äiti

Vierailija
22/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on lastensa kanssa kun olen salilla. jos on työmatkalla, otan hiekkalaatikolle kahvakuulan mukaan tai teen leikkikentällä treenin käyttämällä itseäni painona. punnerruksia, leukoja, askelkyykkyjä yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:04"]

kuka sun lapsia vahtii kun liikut? Ap

[/quote]

Olisiko lasten isä? Ja jos isä ei ole kuvioissa, niin aina on sukulaisia, kavereita, lastenhoitajia jne. Mun kaveri toi mulle lastaan monta kertaa viikossa kun hän oli 1-2v, mielelläni hoidin häntä pari tuntia. Harmi kun ei nyt enää tee näin kun lapsi on tarhassa.

Vierailija
24/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tanssiharrastus (vaihtelevasti 1,5-3h viikossa) ja käyn salilla neljänä päivänä viikossa.
Ja tosiaan, kolme lasta on. 9v, 5v ja 2,5v.

Vierailija
25/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:52"]

Vali vali. Jos penskoja hankkii, niin vastaa myös seurauksista. Inhoan valittajia. Aina olen inhonnut. Tekee mieli pieraista niiden nokkaan!

[/quote]

Mitäs tuossa kommentissa sitten tapahtuu? Valituksien valitus.

Vierailija
26/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:04"]

kuka sun lapsia vahtii kun liikut? Ap

[/quote]

Olisiko lasten isä? Ja jos isä ei ole kuvioissa, niin aina on sukulaisia, kavereita, lastenhoitajia jne. Mun kaveri toi mulle lastaan monta kertaa viikossa kun hän oli 1-2v, mielelläni hoidin häntä pari tuntia. Harmi kun ei nyt enää tee näin kun lapsi on tarhassa.
[/quote] no meillä ei ole. Ap

Vierailija
27/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:12"]Kyllä ne lihakset kipeytyy joka treenin jälkeen alkuun ja myöhemminkin jos treenaa kovaa..kato vaikka fitnesspäiväkirjoja telkusta.
[/quote] Mulla on taipumusta tehdä kaikki täysillä. Laitan bodypump:ssa samat painot kuin monta vuotta treenanneet. Sitten olenkin niin tukossa, että teen vain aerobista monta päivää. Tuloksia tulee nopeasti mutta välillä olen ihan poikki. Jos saisi yöt nukkua kunnolla, niin olisi ihan eri juttu.

Vierailija
28/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan on 1v nuorempi lapsi eli vaatii jatkuvaa vahtimista. Ap

Vierailija
29/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikilla ei oikeasti ole apujoukkoja..mulla ei ole sululaisia täällä ja exä pitää lasta vain jokatoinen viikonloppu. Uutta parisuhdetta ei ole. Joten, lapsi menee kuntosalin lapsiparkkiin..mutta tiedättekö miten kurjalta tuntuu viedä 8.5h päiväkotipäivän jälkeen lapsi koppiin kouluttamattoman hoitajan kanssa kuntosalin/jumpan ajaksi? Ja se homma että päästään lähtemään..ensin kotiin syömään, jälkien korjaus,hetki huilia,kamat kasaan, puetaan ja 15min matka kävellään salille..sit lapsiparkkiin, minä kenkien ym vaihtoon pukkarille..aikaa menee se koko ilta!

Vierailija
30/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:25"]Niin ja tosiaan on 1v nuorempi lapsi eli vaatii jatkuvaa vahtimista. Ap
[/quote]

1v. voi istua rattaissa kun sinä juokset. 1v. voi katsoa hetken lastenohjelmia, kun sinä teet kotijumppaa, vatsoja, punnerruksia jne. Kun 1v. on nukkumassa, voit tehdä kahvakuulatreenin olohuoneessa. On tekosyy, että lasten kanssa ei voi treenata!

T.yh, joka treenaa 5-6 kertaa viikossa

Vierailija
31/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:27"]Kun kaikilla ei oikeasti ole apujoukkoja..mulla ei ole sululaisia täällä ja exä pitää lasta vain jokatoinen viikonloppu. Uutta parisuhdetta ei ole. Joten, lapsi menee kuntosalin lapsiparkkiin..mutta tiedättekö miten kurjalta tuntuu viedä 8.5h päiväkotipäivän jälkeen lapsi koppiin kouluttamattoman hoitajan kanssa kuntosalin/jumpan ajaksi? Ja se homma että päästään lähtemään..ensin kotiin syömään, jälkien korjaus,hetki huilia,kamat kasaan, puetaan ja 15min matka kävellään salille..sit lapsiparkkiin, minä kenkien ym vaihtoon pukkarille..aikaa menee se koko ilta!
[/quote] Tiedän! Raskasta! Hienoa on kuitenkin että jaksat liikkua :)

Vierailija
32/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä treenannut myös noin kuten arvon yh, mutta se on stressaavaa kun ei voi keskittyä täysin itseensä. Siksi treenaan ennemmin harvemmin ja kunnolla, YskSIN. Ap

Vierailija
33/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:25"]Niin ja tosiaan on 1v nuorempi lapsi eli vaatii jatkuvaa vahtimista. Ap
[/quote]

1v. voi istua rattaissa kun sinä juokset. 1v. voi katsoa hetken lastenohjelmia, kun sinä teet kotijumppaa, vatsoja, punnerruksia jne. Kun 1v. on nukkumassa, voit tehdä kahvakuulatreenin olohuoneessa. On tekosyy, että lasten kanssa ei voi treenata!

[/quote] Kyllä joo, mutta jossain vaiheessa tulee se hetki kun kotijumppa alkaa ottamaan päähän eikä se rentouta pääkoppaa.

Vierailija
34/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. En enää ikinä jumppaa kotona. Ap

Vierailija
35/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:25"]Niin ja tosiaan on 1v nuorempi lapsi eli vaatii jatkuvaa vahtimista. Ap
[/quote]

[/quote] Kyllä joo, mutta jossain vaiheessa tulee se hetki kun kotijumppa alkaa ottamaan päähän eikä se rentouta pääkoppaa.
[/quote]

Ai, kyllä mä olen tällä menolla pärjännyt useamman vuoden jo. Käyn 1-2 kertaa viikossa salilla ja loput treenit kotona. Kyllä rentoudun ihan yhtä lailla tunnin juoksulenkillä, vaikka nuorin olisi rattaissa mukana.

Vierailija
36/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkiä aikoja lasten kanssa (2 pikkulasta) yksin. Talvella yli puoli vuotta yksin. Olen treenannut koko ajan väh 3krt/vk. Yleensä useammin. Kuntosalin lapsiparkki on nro1. Ilman sitä olisi vaikeaa.. Kotijumppa on myös tosi helppo toteuttaa, lapset tykkää jumpata äidin kanssa. Myös lasten nukkumaan menon jälkeen voi kahvakuulata ja venytellä! Silloin kun saan lastenhoitoapua, lähden juoksulenkille luontoon (10km). Kuntosalilla tulee juostua paljon juoksumatolla.
Hyvällä mielikuvituksella ja aktiivisuudella takuulla treenaminen onnistuu! Huvittaa kuinka kahden aikuisen perheissä on muka "ihan mahdotonta" ja vaikeaa urheilla.

Vierailija
37/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin alkuperäinen ongelma oli, että olen niin jumissa seuraavana päivänä, että arki tuntuu todella raskaalta. Varmaan auttaisi jos saisi nukkua vähän enemmän. Ap

Vierailija
38/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö treenin jälkeen hyvin ap? Venytteletkö? Luulisi normaali yöunet riittävän. Ainakin itsellä riittää. Toki lihakset jumissa muttei niin pahasti että häiritsisi päivän touhuja.
Nro 37

Vierailija
39/39 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 lisää vielä.. Itse syön heti treenin jälkeen protskupatukan, koska hetki menee että pääsee kotiin ruuan laittoon. Olen kuullut että heti olisi ayytä syödä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme