Mikä sen pahimmalta haisevan pyykinpesuaineen nimi on?
Sen, jonka haistaa, kun sitä käyttävä ihminen kävelee ohi?
En tajua, miten joku voi käyttää sellaista.
Kommentit (58)
Olen kiitollinen kaikille, joiden vaatteet tuoksuvat raikkaalle, inhottavinta on sellainen tunkkainen pesemätön haju, joka jää paitsi pesemättömyydestä, niin myös hajustamattomista pesuaineista tai pesupähkinöistä.
Myydäänkö Coralia enää? Tai mikä olisi vastavaa?
Sen tuoksu oli miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kaikille, joiden vaatteet tuoksuvat raikkaalle, inhottavinta on sellainen tunkkainen pesemätön haju, joka jää paitsi pesemättömyydestä, niin myös hajustamattomista pesuaineista tai pesupähkinöistä.
Hoida sinä omat asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida sinä omat asiasi.
Myös ap ja muut hajustevammaiset voivat hoitaa vain omat asiansa.
Lidlin Formil. Haju ei lähde kulumallakaan. Haisee parfymoidulta köyhyydeltä
Vierailija kirjoitti:
Serto kuulostaa ainakin paskalle
Tämä olisi ollut oma arvaukseni, mutta ilmeisesti muutkin haisevat pahalle. ap
Vierailija kirjoitti:
Älkää haukkuko Sertoa maanpetturit. Se on suomalainen ja oikeasti siinä on mieto hyvä tuoksu. Paljon parempi kuin Omo tai Ariel ym liikahajustetut.
Hesarin pesuaineartikkelissa tutkittiin sopivaa pesuainetta teknisille urheiluvaatteille. Serto Sport ja Perlana todettiin parhaiksi. Perlanan tuoksu oli hyvin voimakas, joten pääsyin Sertoon. Se sopii muillekin vaatteille.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Formil. Haju ei lähde kulumallakaan. Haisee parfymoidulta köyhyydeltä
Formaldehydi… yhdistän hajun aina vainajiin.
Surf Tropical Flower & Ylang Ylang ja siihen päälle _ihanan_ tuoksuinen huuhteluaine Softlan Paradise Intense Pleasure.
Kaikki hajusteettomat nesteaineet. Yhdistettynä niin trendikkääseen pyykkietikkaan. Akat haisee nyt puklun ja suolakurkun yhdistelmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi ollut oma arvaukseni, mutta ilmeisesti muutkin haisevat pahalle. ap
No ei ole Serto :D se on tosi mieto. Voimakkaimmat olivat näitä OMO, Bio Luvil, Formil...
OMO plus kaikki muut hajusteelliset