Mikä sen pahimmalta haisevan pyykinpesuaineen nimi on?
Sen, jonka haistaa, kun sitä käyttävä ihminen kävelee ohi?
En tajua, miten joku voi käyttää sellaista.
Kommentit (58)
Tend on ihan kamala, hyi helvetti 🤢
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hajusteettomat nesteaineet. Yhdistettynä niin trendikkääseen pyykkietikkaan. Akat haisee nyt puklun ja suolakurkun yhdistelmälle.
Kannattaisi käydä lääkärissä jos haistat etikan. Etikka haihtuu joten haju hajoaa myös nopeasti.
Hajuaistin muutokset Alzheimerin taudin varhaisena oireena
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen vainoharhaisuus ja yliherkkyys hajusteille on alkavan Alzheimerin oireita.
Meni pieleen sun trollaus. Hajuaisti katoaa joten Omon käyttö ei haittaa.
Kyky haistaa ja kyky tunnistaa hajuja heikentyvät jo Alzheimerin taudin varhaisvaiheessa jopa ennen muita kliinisiä oireita. Hajujärjestelmän toiminnan heikentymisen taustalla on Alzheimerin tautiin liittyvien neuropatologisten muutosten alkaminen hajujärjestelmän alueelta. Hajuaistin tutkiminen tuo tärkeän lisän Alzheimerin taudin varhaiseen toteamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kaikille, joiden vaatteet tuoksuvat raikkaalle, inhottavinta on sellainen tunkkainen pesemätön haju, joka jää paitsi pesemättömyydestä, niin myös hajustamattomista pesuaineista tai pesupähkinöistä.
Nämä hajusteettomien, pesupähkinöiden yms. höpöhöpöjuttujen käyttäjät ne vasta haisevatkin pahalle. Ummehtunut lian haju leijuu ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hajusteettomat nesteaineet. Yhdistettynä niin trendikkääseen pyykkietikkaan. Akat haisee nyt puklun ja suolakurkun yhdistelmälle.
Käytä tavallista ruokaetikkaa, on halvempi ja parfymoimaton. Etikka ei haise, käytän kaikissa lakanapyykissä ja urheiluvaatteissa. Kokeile itse niin ei tarvitse valehdella suolakirkkuhajuista
Vierailija kirjoitti:
Serto kuulostaa ainakin paskalle
Ei sitä yleensä edes kuunnella, taidat nyt erehtyä Serton käyttämistavasta ja sisällöstä. Paska sillä kyllä lähtee.
Lidin Formil ja sitten toinen mitä on monessa kaupassa olisko joku A+++? Hirrvee haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kaikille, joiden vaatteet tuoksuvat raikkaalle, inhottavinta on sellainen tunkkainen pesemätön haju, joka jää paitsi pesemättömyydestä, niin myös hajustamattomista pesuaineista tai pesupähkinöistä.
Nämä hajusteettomien, pesupähkinöiden yms. höpöhöpöjuttujen käyttäjät ne vasta haisevatkin pahalle. Ummehtunut lian haju leijuu ympärillä.
Eihän niitä hajusteellisia pesuaineita käytetä sen vuoksi, että ne hajut peittävät vaatteissa lian hajun. Ihan yhtä puhdasta tulee, on siinä pyykinpesuaineessa sitten kukkatuoksua vai ei. Monet astmaatikot kärsivät hajusteista, joten itse suosin hajusteettomia pesuaineita. Huuhteluainetta käytän joskus kun muistan, siinä on mieto tuoksu, mutta se ei jää kuitenkaan mielestäni vaatteisiin. Minusta se tuoksu on lähinnä hassua, äskettäin sattui joku mies edelleni kassalle, ja hän haisi aika pitkän matkan päähän voimakkaasti pyykinpesuaineelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä lääkärissä jos haistat etikan. Etikka haihtuu joten haju hajoaa myös nopeasti.
Hajuaistin muutokset Alzheimerin taudin varhaisena oireena
Kyllä se etikan hajukin jää, jos sitä käyttää lotraamalla.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Formil. Haju ei lähde kulumallakaan. Haisee parfymoidulta köyhyydeltä
Formilia saa hajusteettomakin, ja just se color voitti jonkun hintalaatusuhdetestinkin.
Ariel...
En ymmärrä miksi ihmiset, jotka haluaa tuoksua joltain, ei käytä hajuvettä, vaan he tyytyy marketintuoksuisen pesuaineen hajuun. Ja kuinka moni mies oikeesti haluaa tuoksua pesuaineen kukkasilta? Old spicekin on parempi.
Serto bio color on paras aine! Hyvin mieto tuoksu ja puhdasta tulee.
Minäkään en tykkää voimakkaasti hajustetuista pyykinpesuaineista. Jotenkin se kamala käry menee päähän ja ohimoihin. :D Valitsen itse aina kaupan hyllyltä mahdollisimman neutraaleja tuotteita.
Hajusteettomalla pyykinpesuaineella tulee ihana, puhdas pyykki.
Etikan käyttäjät eivät enää vaan itse haista sitä etikkaa kun ovat tottuneet. Se on sama kuin valkosipulin ystävät, jotka väittävät, ettei se haise.
Formil Sensitive on hyvä ja edullinen pesuaine.
Tupakoivilla on hajuaisti sen verran turtunut, että pystyvät käyttämään voimakastuoksuisia pesuaineita. Ja siihen kun pohjalle se tupakan haju vaatteissa, niin on melkoinen cocktail.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja lakanapyykin yms. pesen aina 60°c ja pyyhkeet 95°c eikä taatusti haise pyykki pahalle, vaikka hajusteetonta pyykinpesuainetta käytänkin.
Märkä koira. Löytyy monestakin perheestä. En tiedä, minkä firman valmistamaa, mutta pinttyy oikein hyvin vaatteisiin.
Tuollainen vainoharhaisuus ja yliherkkyys hajusteille on alkavan Alzheimerin oireita.