Jos et vastaa tähän, olet huono vanhempi
Suurin osa Euroopasta on pedofiilien vallassa, koska suojaikäraja on siellä 14-15. Miksei Suomi tee tälle mitään esim julistamalla sodan? Tai edes kauppasaarron?
Ja mikä tärkeintä, miksi SINÄ vielä ostat Eurooppalaisia tuotteita? Miten kehtaat kutsua itseäsi vanhemmaksi?
t. boikotoiva ylpeä äiti
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:52"]
Kiinalaista tavaraako pitäis ennemmin ostaa... ne ei oo aasiassa varmaan kuullutkaan suojaikärajoista saati muista ihmisoikeuksista.
[/quote]
Olet pedofiili, jos kannatat Eurooppalaisia pedofiilivaltioita. Ei ole 14 tai 15 v oikea raja. Se oikea raja on vähintään 16 v!
[/quote]
Se oikea raja pitäis olla18
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:50"]
[quote author="shatteredK" time="20.07.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:47"]
[quote author="shatteredK" time="20.07.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:45"]
Jessus sentää...
[/quote]
Pedofiilin puhetta
[/quote]
Todista.
[/quote]
Ei minun tarvitse todistaa. Pedofiilien metsästäjien oppien mukaan jos olet heidän kanssaan eri mieltä, olet pedofiili. Ja he ovat ihmiskunnan eliitti
[/quote]
Kiitos päivän nauruista. Ihmiskunnan eliitti, juuuh... :D
[/quote]
Kylläpä pedoa naurattaa
Tiedoksesi, pedohunttereilla on koko kansan tuki
[/quote]
Tämähän on mielenkiintoista. :) Miten sitten selität sen, että reilut 10 ihmistä tietävät pedofiliastani ja olemme hyvissä väleissä, vaikkei heistä kukaan ole pedofiili? Pedohunttereiden kannattajia en tunne yhtäkään.
Koko kansa = koko kansa, myös pedofiilit (kyllä, myös pedofiilit, halusitpa sitä tai et). Ja nyt vastasin, olen siis hyvä vanhempi? Eikä vanhemmuutta voi määritellä sen mukaan ostaako Eurooppalaisia tuotteita vai ei. Myös pedofiili voi olla vanhempi.
Enkä itse kannata pedofiliaa tai ole pedofiili. Olen hyvä vanhempi (jos määrittelynä käytetään vanhemmuutta eikä sitä, minkä maalaisia tuotteita ostaa)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:04"]
Koko kansa = koko kansa, myös pedofiilit (kyllä, myös pedofiilit, halusitpa sitä tai et). Ja nyt vastasin, olen siis hyvä vanhempi? Eikä vanhemmuutta voi määritellä sen mukaan ostaako Eurooppalaisia tuotteita vai ei. Myös pedofiili voi olla vanhempi. Enkä itse kannata pedofiliaa tai ole pedofiili. Olen hyvä vanhempi (jos määrittelynä käytetään vanhemmuutta eikä sitä, minkä maalaisia tuotteita ostaa)
[/quote]
Pedofiilit eivät kuulu kansaan. Tämä on muun kansan tahto.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:52"] Kiinalaista tavaraako pitäis ennemmin ostaa... ne ei oo aasiassa varmaan kuullutkaan suojaikärajoista saati muista ihmisoikeuksista. [/quote] Olet pedofiili, jos kannatat Eurooppalaisia pedofiilivaltioita. Ei ole 14 tai 15 v oikea raja. Se oikea raja on vähintään 16 v! [/quote] Se oikea raja pitäis olla18
[/quote]
Ei vaan 21 v.
Itse tykkään vain keski-ikäisistä kaljamahaisista huolestuneista heteromiehistä ala Timo Soini ja olen sitä mieltä että eri sukupuolisten seksi kuuluu vain avioliittoon. Miehet voi sitte toveri hengessä vähän avittaa toisiiaan, kuten katolilaisilla on tapana.
t:Hefefobiili
Tänne saa näköjään umpihullutkin kirjoittaa. Ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:37"]
Tänne saa näköjään umpihullutkin kirjoittaa. Ja hyvä niin.
[/quote]
Joo, no pedofiilienpuolustajat on sairaita
Useimmat vanhemmat ovat sekä pelkureita että pedofilian piilokannattajia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:00"]
Useimmat vanhemmat ovat sekä pelkureita että pedofilian piilokannattajia.
[/quote]
Olen huomannut saman
N24
Kaikki vanhemmat ovat epäilyttäviä, elleivät avoimesti vaadi kuolemaa pedofiileille
t ylpeä äiti
Pitäskö alkaa boikotoimaan kotimaisiakin tuotteita?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 06:24"]
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/176526-nelja-14-vuotiasta-tyttoa-vihitty-avioliittoon-suomessa Pitäskö alkaa boikotoimaan kotimaisiakin tuotteita?
[/quote]
Kyllä pitäisi. Vain Irlantilaista voi ostaa koska suojaikäraja korkea
Olen uskovainen ja tilaan vain vatikaanivaltiosta kaiken jotta sanomani nähtäisiin.
Aika huonolta näyttää tämä vanhempien taso. Kukaan ei boikotoi pedofiilimaita. Suurin osa Suomalaisista "vanhemmista" siis tukee sitä. Vitun hienoa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:24"]
Aika huonolta näyttää tämä vanhempien taso. Kukaan ei boikotoi pedofiilimaita. Suurin osa Suomalaisista "vanhemmista" siis tukee sitä. Vitun hienoa.
[/quote]
Tuliko yllätyksenä?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:48"]
Suurin osa Euroopasta on pedofiilien vallassa, koska suojaikäraja on siellä 14-15. Miksei Suomi tee tälle mitään esim julistamalla sodan? Tai edes kauppasaarron?
Ja mikä tärkeintä, miksi SINÄ vielä ostat Eurooppalaisia tuotteita? Miten kehtaat kutsua itseäsi vanhemmaksi?
t. boikotoiva ylpeä äiti
[/quote]
Olen kiinnittänyt tähän huomiota. Ostan vain Amerikkalaisia ja Aasialaisia tuotteita, joten halveksuntasi menee hukkaan
Kiinalaista tavaraako pitäis ennemmin ostaa... ne ei oo aasiassa varmaan kuullutkaan suojaikärajoista saati muista ihmisoikeuksista.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:52"]
[/quote]
Olet pedofiili, jos kannatat Eurooppalaisia pedofiilivaltioita. Ei ole 14 tai 15 v oikea raja. Se oikea raja on vähintään 16 v!
Enpä tiennytkään.