Annoin kerjäläiselle euron juuston.
Tampereella on taas hirveän paljon kerjäläisiä pahvimukiensa kanssa. Hain mäkistä ruokaa ja päätin sitten että ostanpa tuosta kerjäläiselle euron juustohampurilaisen. No annoin sen ja tää kerjäläinen alkoi sylkeä (!!!?) ja huusi mulle jotain!!!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:41"]No kyllä on ihme väkeä jos ei ruoka kelpaa!!!
[/quote]
Ei tuo ole mitään kunnon ruokaa. Epäterveellistä ja lihottavaa. Einespaskaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:41"]No kyllä on ihme väkeä jos ei ruoka kelpaa!!!
[/quote]
Ei tuo ole mitään kunnon ruokaa. Epäterveellistä ja lihottavaa. Einespaskaa.
[/quote]
No, en miettinyt sen pidemmälle ruuan koostumusta. -ap
Jos mä olisin kerjäläinen niin mulle kelpais melkein mikä tahansa ruoka, se einespaskakin.
Joo, olisit antanut porkkanan ja parsakaalia, niin kylläpä olisi vuolaasti kiitellyt, luomusta vielä enemmän. Kyynelsilmin olisi siunannut ja kehunut suomalaista puhdasta ruokaa.
En anna kerjäläisille mitään. Kiittämättömiä paskakasoja.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:41"]No kyllä on ihme väkeä jos ei ruoka kelpaa!!! [/quote] Ei tuo ole mitään kunnon ruokaa. Epäterveellistä ja lihottavaa. Einespaskaa.
[/quote]
Kerjäläisillä on ilmeisesti varaa olla ilmaisen ruoan suhteen nuuka ja syödä vain terveellistä ruokaa ;)
Ettekö te ymmärrä, että se on järjestäytynyttä. Omat alueet missä kukakin keikkaa/kerjää ja sitten tienestit pomolle joka ottaa siivut päältä, siks ne ei ruokaa halua
Jos olisi oikeasti pulassa, niin kyllä ottaisi kiitollisena vastaan. Mutta järjestäytynyttä rikollisuuttahan se valitettavasti on. En ikinä anna rahaa kerjäläisille. Köyhiä voi auttaa muillakin keinoin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:41"]
No kyllä on ihme väkeä jos ei ruoka kelpaa!!!
[/quote]
Rahaa ne on vailla eikä ruokaa. Ei näitä aamuisin tuoda uuden karheilla autoilla ruokaa kerjäämään vaan hankkimaan massia.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:56"]
Beggers can't be choosers
[/quote]
Tämä ei koske kreikkalaisia
Minä vein big mac hampurilaisen pahvikotelon minne olis kakannut.
No kyllä on ihme väkeä jos ei ruoka kelpaa!!!