Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 4-kymppisellä naisella vielä vientiä?

Vierailija
20.07.2015 |

En ole ikuisuuksiin ollut sinkkumarkkinoilla, joten ei ole minkäänlaista käsitystä "miesmarkkinoista". Mitä luulette, olisiko 4-kymppisellä naisella vielä vientiä.  Minulla on kaksi lasta, joista toinen on melkein aikuinen, toinen alakoulussa. Olen akateemisesti koulutettu (KTM) ja työskentelen suhteellisen vaativassa asiantuntijatyössä. Tulot ovat ihan hyvät ja varallisuutta on kertynyt asuntosijoituksen myötä.

Ulkoisesti olen pitkähkö, hyvännäköiset kasvot, muodokas, vähän ylimääräistä. Matkustelen mielellään, en ole mikään tosikko ja vakavikko vaan huumorintajuinen ja iloinen tyyppi.

Tätä palstaa lukiessani tulee mieleen, että parasta ennen pvm. taisi mennä jo, mutta onko näin ;)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppinen nainen on parhaassa iässä. On löytänyt sen naisellisuutensa. Tietää mitä tahtoo ja osaa vaatia myös sen. On karistanut turhan kainouden ja hyväksyy itsensä sellaisen kun on eikä kiinnitä pieniin huomiota. Mielelläni tutustuisin 4 kymppiseen naiseen, mutta minulla on jo ikä esteenä, että se nelikymppinen nainen ei huoli minua

Vierailija
2/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää ja kumartaa vastauksista ja keskustelusta. Oman markkina-arvon arvioiminen on tietysti aika hankalaa ;) Lähinnä ehkä mietinkin sitä että kuinka todennäköistä (vaikka rakkautta ei kai voi todennäköisyyksillä laskea ;)) olisi tällä iällä vielä löytää uusi suhde tervejärkisen ja -henkisenkin miehen kanssa. Eihän sitä itseään tietystikään pidä minään ikäloppuna, mutta mielessä on käynyt se, että näinköhän sitä löytäisi suurin piirtein samassa ikäluokassa olevaa seuraa, jonka kanssa arvot ja ajatukset kohtaisivat.

Olen tosiaan ihan asiallisen oloinen ja näköinen nainen, ihan tyylikäskin kai..  Nuorena vientiä riitti, mutta onhan se ihan selvää, että aika on tehnyt tehtävänsä :) Ihan keskivertoviehättävä olen käsitttääkseni vieläkin, jos tällaista asiaa nyt voi itse arvioida. En ole käynyt kuppiloissa tai muuten "ihmisten ilmoilla" vuosikausiin, joten omaa menekkiään on vaikea arvioida. Itseluottamusta toki löytyy paljon enemmän kuin silloin kun oli nuori ja "oikeasti vielä kaunis" :D

Vakavasti puhuen ulkoinen olemus ei itselleni kumppanivalinnassa ole edes se kriittisin tekijä. Sen sijaan samankaltaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet ovat tietysti ykkössijalla.

Kiitos vastaajille, mielenkiintoista keskustelua ja empaattisia vastauksia teillä. Hyvää kesää kaikille!

T: 4-kymppinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:48"]

Joku teini voi haluta puuma-suhteen, mutta kaikki ikäisesi miehet hakevat niitä 20-25 vuotiaita naisia.

[/quote]

ei todellakaan. Jotkut haluavat kyllä kokea suhteen nuoremman kanssa, mutta jokainen mies, joka toivoo pitkää ja tasa-arvoista kumppanuutta hakee ikäistään. Minunkin miehelläni oli Pari vuotta ennen minua suhde parikymppisen kanssa, mutta minun (silloin 45) kanssa hän halusi naimisiin. 

Vierailija
4/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin 40v naisen kanssa seurustella ainakin hetken, jos nainen olisi itse aloitteellinen ja säilyttänyt tietyn lapsenmielisyyden. Ikäistään nuoremmalta ei tarvitsisi näyttää.

-Mies 29v + 1v

Vierailija
5/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:48"]Joku teini voi haluta puuma-suhteen, mutta kaikki ikäisesi miehet hakevat niitä 20-25 vuotiaita naisia.
[/quote]
Yleistät tässä nyt että kaikii miehet päälle 40v hakisivat 20-25v naista? Kerron sulle että veikkaan että ei ihan näin ole... Varmasti löytyy niitäkin miehiä jotka tykkää nuoremmista ja naisia myös.... Aika jännä että nainen on tuolloin puuma, mutta mikäs se mies sitten on jos on 20 v naisen kanssa ? Hohoijaa... Sama kun joillain on vääristynyt käsitys tuosta h...a termistä.... HUOM en ole mikään feministi...

Vierailija
6/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:56"]

Kyllä minä voisin 40v naisen kanssa seurustella ainakin hetken, jos nainen olisi itse aloitteellinen ja säilyttänyt tietyn lapsenmielisyyden. Ikäistään nuoremmalta ei tarvitsisi näyttää.

-Mies 29v + 1v

[/quote]

ooh, kuinka jaloa. Lapsia naisella ei tietenkään saa olla, koska et osaa nähdä synnyttänyttä naista seksuaalisesti viehättävänä, kuten usein kerrot.

Vierailija
7/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta. Naisilla on välillä liian ruusuinen kuva omasta ulkomudostaan. Reilua ylimäärästä läskiä joka roikkuu siellä täällä ja löysää treenaamatonta persettä kutsutaan leikkisästi sopivaksi pieneksi muodokkuudeksi, ja tavallisia rupsahtaneita taikinanaamoja ihan näteiksi.

Pari faktaa: pieni lapsi on usein hieman sellanen turn off, varsinkin iäkkäämmällä naisella, koska ne miehet jotka todennäköisesti sinusta kiinnostuvat, ovat todennäköisesti jo lapsensa kasvattaneet ja kaipaavat nimenomaan aikuisseuraa ja aikuisten harrastuksia. Jos tuo ei kuitenkaan ole este, niin ulkonäkö ja lopulta luonne ratkaisevat, joten laita rohkeasti kuvallisia ilmoituksia, niin näet mikä on taso vastauksissa.

Eli, jos olet tosiaan ulkoisesti viehettävä ja lisäksi hyväluontoinen (mm. mukava, kannustava, kiinnostava, toisesta aidosti kiinnostunut ja toista huomioiva jne jne jne), niin saanet varmaan ihan ok-näköisiltä mukavilta miehiltä treffipyyntöjä, ja voi olla ettei se lapsikaan ole mikään issue. Jos taas olet oikeasti todellisuudessa reippaammin lusahtanut ja hieman jo kyynistynyt ja itsekäs sekä vähän perusnegatiivinen pessimisti, niin voi olla vaikea löytää kivaa esittelykelpoista seuraa.

Vähän sama juttu kuin miehillä (jotka täällä aloittelee niitä iänikuisia "voiko 20 v nainen kiinnostua 40v miehestä), yksi 40 vuotias on kuumaa tavaraa markkinoilla, koska on ulkonäköä, on luonnetta ja elämä on hallinnassa ja pystyy todella tarjoamaan toiselle jotain... silloin on ihan mahdollista löytää seuraa samanikäisistä, nuoremmista ja vanhemmista,  ja sitten toisilla ei ole oikein mitään annettavaa jolloin on vaikeampaa löytää minkäänikäistä seuraa.

Vierailija
8/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:15"]Vapaita ihmisiä on ihan kaikenikäisissä. Laitapa vaikka suomi24-treffeille haku ikäisistäsi miehistä ylöspäin, niin huomaat, että vapaita miehiä riittää. 

Olen itse yli 50v. ja minäkin voisin löytää miesystävän, jos haluaisin. Tosin se iso kipinä, jota odotan, odotuttaa ja siksi olen yksin. Eli suuria rakkauksia on vanhemmiten vaikeampi löytyy. 
[/quote]
No jos jää odottamaan niin saat odottaa loppuikäs.

Vierailija
9/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:59"]

Riippuu monesta asiasta. Naisilla on välillä liian ruusuinen kuva omasta ulkomudostaan. Reilua ylimäärästä läskiä joka roikkuu siellä täällä ja löysää treenaamatonta persettä kutsutaan leikkisästi sopivaksi pieneksi muodokkuudeksi, ja tavallisia rupsahtaneita taikinanaamoja ihan näteiksi.

Pari faktaa: pieni lapsi on usein hieman sellanen turn off, varsinkin iäkkäämmällä naisella, koska ne miehet jotka todennäköisesti sinusta kiinnostuvat, ovat todennäköisesti jo lapsensa kasvattaneet ja kaipaavat nimenomaan aikuisseuraa ja aikuisten harrastuksia. Jos tuo ei kuitenkaan ole este, niin ulkonäkö ja lopulta luonne ratkaisevat, joten laita rohkeasti kuvallisia ilmoituksia, niin näet mikä on taso vastauksissa.

Eli, jos olet tosiaan ulkoisesti viehettävä ja lisäksi hyväluontoinen (mm. mukava, kannustava, kiinnostava, toisesta aidosti kiinnostunut ja toista huomioiva jne jne jne), niin saanet varmaan ihan ok-näköisiltä mukavilta miehiltä treffipyyntöjä, ja voi olla ettei se lapsikaan ole mikään issue. Jos taas olet oikeasti todellisuudessa reippaammin lusahtanut ja hieman jo kyynistynyt ja itsekäs sekä vähän perusnegatiivinen pessimisti, niin voi olla vaikea löytää kivaa esittelykelpoista seuraa.

Vähän sama juttu kuin miehillä (jotka täällä aloittelee niitä iänikuisia "voiko 20 v nainen kiinnostua 40v miehestä), yksi 40 vuotias on kuumaa tavaraa markkinoilla, koska on ulkonäköä, on luonnetta ja elämä on hallinnassa ja pystyy todella tarjoamaan toiselle jotain... silloin on ihan mahdollista löytää seuraa samanikäisistä, nuoremmista ja vanhemmista,  ja sitten toisilla ei ole oikein mitään annettavaa jolloin on vaikeampaa löytää minkäänikäistä seuraa.

[/quote]

Apua, onko nelikymppinen muka niin vanha, että sen ikäinen on jo kasvattanut lapsensa aikuiseksi. Pikemminkin tuntuu siltä, että nelikymppisillä on just niitä ala-asteikäisiä tai esiteinejä.

Vierailija
10/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on näreet, että mitä venhemmaksi tulee, niin sitä vähäisemmät on mahdollisuudet kohdata tosi rakkautta. Toki onnenkantamoisia on, mutta nuorempana se sinkkumassa, josta valita kumppani, on paljon suurempi ja siellä niitä potentiaalisia ehdokkaitakin on paljon. Sitten kun sieltä muodostuu pareja, niin niitä helmiä putoaa markkinoilta pois. Vaikka monet eroaa, niin suuri osa pysyy pariskuntana tai jos eroaa, niin sellaset helmet löytää nopeasti uuden pitempiaikaisen kumppaninen. Joten kun aikaa kuluu ja ikää tulee, niin sinkkumarkkinoilla on vähemmän ja vähemmän sellasia helmiä. Sillon tällön aina, eron tai kumppanin poismenon vuoksi voi sinkuksi tulla joku helmi, mutta tällön näilläkin voi olla aikamoisia traumoja. Joten mitä vanhempi on, sitä vähemmän kannattaa olla kriittinen, tai sitten sitten henkisesti varautua siihen että suurella kriittisyydellä päätyy todennäköisesti olemaan vanhuutensa yksin. Enkä toki tarkoita että pitää yksinäisyyden pelosta hyväksyä kuka vaan millä vaan ominaisuuksilla, mutta semmoset turhat ulkonäkökriteerit voi nelikymppisenä koittaa jo unohtaa ja muistaa, että kaikilla on pieniä paheita eikä kukaan ihmisenä ole täydellinen (ei se kumppaniehdokaskaan etkä sinä itse). 

Vierailija
11/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:08"]

[/quote]

Apua, onko nelikymppinen muka niin vanha, että sen ikäinen on jo kasvattanut lapsensa aikuiseksi. Pikemminkin tuntuu siltä, että nelikymppisillä on just niitä ala-asteikäisiä tai esiteinejä.

[/quote] Minä olen 41v nainen ja minulla on 2 lasta. Toinen on 19v ja toinen 6v.

Vierailija
12/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:56"]

-Mies 29v + 1v

[/quote]

ooh, kuinka jaloa. Lapsia naisella ei tietenkään saa olla, koska et osaa nähdä synnyttänyttä naista seksuaalisesti viehättävänä, kuten usein kerrot.

[/quote]Lapset olisivat kyllä aika kova pähkinä purtavaksi. Teoreettistahan tällainen pohdiskelu joka tapauksessa on; harvoin naisia kiinnostaa itseään nuorempi mies ja varsinkaan niin, että yrittäisivät itse viedä asioita eteenpäin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vähän liikaakin :)

Vierailija
14/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

No kokemuksen mukaan miehet etsivät hieman itseään nuorempaa naista, ja samoin naiset hyväksyvät hieman itseään vanhemmat miehet. Kun ilmoituksia katselee. Tällä perusteella 40-vee naista lähestynee 43-50 vuotiaat miehet, joilla todennäköisesti on lapset jo melko isoja, jossei nyt ihan aikuisia. Voihan joukkoon toki mahtua jokunen nuorempikin mies, varsinkin jos nainen on oikeasti näyttävä, niinkun oli esim. tämä iltalehden (vai sanomien) uusi pleipoi-ehdokas. Voisin hyvin kuvitella, että häntä ihan vakavallakin tarkoituksella lähestyy miehet kolmestakympistä lähtien (ja joku nuorempikin seksin toivossa).

Jos 40v nainen rajaa hakunsa vaan samanikäsiin (eikä halua yhtään vanhempaa), niin pitää tosiaan olla sitten aikamoinen kissa ja tietää kokemuksesta, että nuoret miehet kuolaa perään. "Tavallinen" nelikymppinen nainen joutuu hyväksymään sen, että markkinat on hieman vanhemmissa, koska ne 39-42v miehet taas haluaa treffailla 30-35v naisia. Näin se vaan menee.

Yksittäinen poikkeus tietysti kohta huutaa ettei asia ole näin.

Vierailija
15/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita ihmisiä on ihan kaikenikäisissä. Laitapa vaikka suomi24-treffeille haku ikäisistäsi miehistä ylöspäin, niin huomaat, että vapaita miehiä riittää. 

Olen itse yli 50v. ja minäkin voisin löytää miesystävän, jos haluaisin. Tosin se iso kipinä, jota odotan, odotuttaa ja siksi olen yksin. Eli suuria rakkauksia on vanhemmiten vaikeampi löytyy. 

Vierailija
16/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vastaus :) Toivotaan että löydät vielä kipinän!

Ap

Vierailija
17/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on katkeria ikääntyneitä runkkumiehiä luomassa harhaa että sun ikäinen on vanha.Oot ihan ok.Toivottavasti löytyy mukava mies.

Vierailija
18/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset on parhaita! Ihan oikeasti.

Vierailija
19/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on, kaikesta palstan vastaväittelystä huolimatta valtaosa nelikymppisistä miehistä haluaa kumppanikseen samanikäisen naisen, jolla on samaa elämänkokemusta ja -katsomusta.

Joten liikkeelle vaan ja jo syyslomalla uuden miehen kanssa kaupunkilomalle keski-eurooppaan :-)

40+ mies

Vierailija
20/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh ja höh. Kyllä ne miehet yleensä haluaa samanikäisen naisen. Siis oikeesti, nettimaailma on eri. J

ja ihan omasta kokemuksesta: erosin 42 v ja olin 2,5 vuotta sinkkuna. Ja senkin ajan pelkästä vapaasta tahdostani. Avioiduin uudelleen 47 v.