Olen au pair ja panen perheellisiä miehiä
Välillä tuon niitä tänne kotiinkin (minulla on yksiö perheen talon alakerroksessa), tykkäävät paljon ja viestittelevät perään.
Host-perheeni isään en ole koskenut, eikä kyllä tekisikään mieli.. D::
Ja seksikumppanieni määrä on tässä viimeisen vuoden aikana varmaan triplaantunut. Ihanaa olla haluttu. 17-40-v miehet käy ihan kuumana muhun. Sinkkuelämä <3
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:45"]Ai onks siellä jo 17 vuotiailla perheet?
[/quote]
Haha ei. Mutta panen kyllä muitakin kuin perheellisiä. Viittasin tuolla vain siihen kuinka kaikki ja kaiken ikäiset miehet menee minusta sekaisin. :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:50"]Paneeko ne takaisin...?
[/quote]
Panee, ja hyvin panevatkin ;)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:49"]Visvainen ja syyläinen patja.
[/quote]
Syylä on tarttunut jo sen päähän...pysyvästi:-P
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:19"]Köyhä!
[/quote]
Minä ehkä, mutta miehet ei ole.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:09"] Välillä tuon niitä tänne kotiinkin (minulla on yksiö perheen talon alakerroksessa), tykkäävät paljon ja viestittelevät perään. Host-perheeni isään en ole koskenut, eikä kyllä tekisikään mieli.. D:: Ja seksikumppanieni määrä on tässä viimeisen vuoden aikana varmaan triplaantunut. Ihanaa olla haluttu. 17-40-v miehet käy ihan kuumana muhun. Sinkkuelämä <3 [/quote]Onko sulla hyvä kroppa? Entä kasvot? Ikäsi? [/quote] Kroppa voisi olla parempi (olen oikeastaan vähän lihava, mutta isot tissit ja tiimalasi-kroppa pelastaa paljon), kasvoista olen saanut kuulla että se on "gorgeous" ja noin yleisesti mun olemus on näiden miesten mielestä "gorgeous". Pukeudun tyylikkäästi ja kropalleni sopivasti, aika klassisesti oikeastaan, jopa hieman konservatiivisesti. Tykkään itsestäni kyllä tällai, ja kaikki miehet joita saan (tai edes kelpuutan) ovat suunnilleen luokkaa Ryan Gosling. Komeita ja karismaattisia. Olen 22-vuotias.
[/quote]Nätti neiti siis kyseessä ;)
Pidä hauskaa mutta muista suojata itsesi. Älä anna paljaalla eikä suihinittoakaan ilman kumia. Isossa maailmassa sp-tauteja kannattaa oikeasti pelätä. Kävisin testeissä silti.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:01"]Pidä hauskaa mutta muista suojata itsesi. Älä anna paljaalla eikä suihinittoakaan ilman kumia. Isossa maailmassa sp-tauteja kannattaa oikeasti pelätä. Kävisin testeissä silti.
[/quote]
Ihan yhtälailla niitä saa Suomessakin pelätä. Älä saivartele siellä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:45"]Ai onks siellä jo 17 vuotiailla perheet?
[/quote]
Haha ei. Mutta panen kyllä muitakin kuin perheellisiä. Viittasin tuolla vain siihen kuinka kaikki ja kaiken ikäiset miehet menee minusta sekaisin. :D
[/quote]
No kai ne nyt menee sekaisin kun noin helposti saavat eikä tarvii edes maksaa!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:01"]Pidä hauskaa mutta muista suojata itsesi. Älä anna paljaalla eikä suihinittoakaan ilman kumia. Isossa maailmassa sp-tauteja kannattaa oikeasti pelätä. Kävisin testeissä silti.
[/quote]
Ihan yhtälailla niitä saa Suomessakin pelätä. Älä saivartele siellä.
[/quote]
Ei oo visvis mikään kevyt juttu, jos se patjaankin jo on tarttunut...
OMG, halvalla lähtee kyllä tosiaankin. Missä itsearvostus?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:24"]OMG, halvalla lähtee kyllä tosiaankin. Missä itsearvostus?
[/quote] miksi nainen ei saa nauttia seksistä? Ei se itsearvistusta vähennä jos molemmat nauttii ja vapaaehtoisesti seksiä harrastaa...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]
Oi kauheeta kun naurattaa. Nyt mulla on mielikuva jonosta Ryan Goslingin näköisiä isukkeja jonottamassa jonkun läskin teiniritsan kellariin. Yeah right.
[/quote]
Hhahahah!
Liian huvittava mielikuva :D kiitoksia tästä!
Huomaa että on vuoden vilkkain kesälomakuukausi kun palstalle ilmestyy provoa provon perään :)
Oi kauheeta kun naurattaa. Nyt mulla on mielikuva jonosta Ryan Goslingin näköisiä isukkeja jonottamassa jonkun läskin teiniritsan kellariin. Yeah right.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:49"]Visvainen ja syyläinen patja.
[/quote]
Syylä on tarttunut jo sen päähän...pysyvästi:-P
[/quote]
Syyliä on kyllä valitettavasti ja kerran oli klamydiakin, mutta ei haittaa! <3 ap
[/quote]
Sen oot kyllä ansainnut
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:24"]OMG, halvalla lähtee kyllä tosiaankin. Missä itsearvostus?
[/quote]
Arvostan itseäni, nautin hyvästä seksistä, elämäntilanteeni on nyt sellainen että parisuhde ei tähän sovi, miksen saisi tehdä näin?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:24"]OMG, halvalla lähtee kyllä tosiaankin. Missä itsearvostus? [/quote] Arvostan itseäni, nautin hyvästä seksistä, elämäntilanteeni on nyt sellainen että parisuhde ei tähän sovi, miksen saisi tehdä näin?
[/quote]
Ei kellään todellisuudessa kiinnosta yhtään mitä joku random tyttö tekee jossakin...
Visvainen ja syyläinen patja.