Kosinnan odottelijoita?
Naikkareilla on ihan kuollutta eikä ketään keskustelemassa niin löytyisikö täältä ketään jakamaan tätä tuskaa? :D
Kommentit (35)
Onpa hiljaista täälläkin. :D Mikäs tilanne teillä on 2?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:47"]Miksette kosi itse, jos kerran avioliittoa malttamattomina odotatte? Vai odotatteko?
[/quote]
Puuttuu joku jota voisin edes kosia.
[/quote]
Aaw, mikset kosisi minua :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:55"]Me ollaan oltu yhdessä viisi vuotta ja tää on se kenen kanssa haluan olla. Miehelle on vaan tärkeetä saada (hyvä) työpaikka, ennenkuin kosii. :) Sitä odotellessa, varsinkin tässä lamassa! :D
[/quote]
Onpas mies keksinyt hyvän tekosyyn olla kosimatta, nostan hälle hattua! :)
[/quote]
Ja kun hän lopulta löytää duunin, niin se ei ole "tarpeeksi hyvä", "vain paras kelpaa sinulle, kultaseni" :D
Pöh, jos oisin odotellut olisin avovaimo edelleen. Parempi ite hoitaa nämä järkijutut..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:06"]
Me menimme naimisiin 6 kk seurustelun jälkeen. Mies vain rakasti minua niin paljon, että halusi kosia. :)
[/quote]
Miksiköhän tää on saanut alapeukkuja? -Ohis
Odotan kosintaa myöskin. miehen kanssa asiasta kesusteltu ja oeln sanonut suoraan mitä odotan. Tuossa pari viikkoa sitten oli suhteemme ns vuosipäivätai miksi sitä haluaa sanoa, kun tulee taas pyöreitä vuosia suhteen alusta, ja olisn vähän odottanut että kosisi kun oli varannut pöydänkin samaan ravintolaan missä ekoilla treffeillä käytiin. petyin pahasti.
Ei vittu mitä porukkaa...
t.semi-feministi
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:36"]
Me menimme naimisiin 6 kk seurustelun jälkeen. Mies vain rakasti minua niin paljon, että halusi kosia. :)
[/quote]
[/quote]
en alapeukuttanut mutta mieskö vain niin kovasti rakasti ja nainen ilosta itkien suostui :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:36"]
[/quote]
[/quote]
Siksi, että 6kk seurustelun jälkeen toista ei tunne vielä niin hyvin, että voisi aidosti rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
Alkaa koolla ja loppuu ässään. :) :)
-19
Meillä avo varmasti odottaa. Ei vain raukka tiedä kuinka kauan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
Alkaa koolla ja loppuu ässään. :) :)
-19
[/quote]
Alkaa ässällä ja loppuu äähän
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:36"]
[/quote]
[/quote]
Siksi, että 6kk seurustelun jälkeen toista ei tunne vielä niin hyvin, että voisi aidosti rakastaa.
[/quote]
Kun kohtaa sielunkumppaninsa, sen tietää kyllä. Ei tarvitse kyttäillä ja jahkailla vuositolkulla.
Voin kertoa, että sitä saa sitten odotella... Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta, kahdesti olen kosinut, meillä on lapsi ka omistusasunto. "Ei tunnu vielä oikealta hetkeltä", " sä et voi painostaa mua", "en mä tiedä millon mä haluan naimisiin" ymsyms. Hyvin on toiminut tää taktiikka, mua ei vois enää vähempää kiinnostaa mennä naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:51"]Voin kertoa, että sitä saa sitten odotella... Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta, kahdesti olen kosinut, meillä on lapsi ka omistusasunto. "Ei tunnu vielä oikealta hetkeltä", " sä et voi painostaa mua", "en mä tiedä millon mä haluan naimisiin" ymsyms. Hyvin on toiminut tää taktiikka, mua ei vois enää vähempää kiinnostaa mennä naimisiin.
[/quote]
Ei kaikilla ole tuollaista urpomiestä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:06"] Me menimme naimisiin 6 kk seurustelun jälkeen. Mies vain rakasti minua niin paljon, että halusi kosia. :) [/quote] Miksiköhän tää on saanut alapeukkuja? -Ohis [/quote] Siksi, että 6kk seurustelun jälkeen toista ei tunne vielä niin hyvin, että voisi aidosti rakastaa. [/quote] Kun kohtaa sielunkumppaninsa, sen tietää kyllä. Ei tarvitse kyttäillä ja jahkailla vuositolkulla.
[/quote]
Sielunkumppanuuskaan ei voi toimia vastoin aivokemiaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:55"]Me ollaan oltu yhdessä viisi vuotta ja tää on se kenen kanssa haluan olla. Miehelle on vaan tärkeetä saada (hyvä) työpaikka, ennenkuin kosii. :) Sitä odotellessa, varsinkin tässä lamassa! :D [/quote] Onpas mies keksinyt hyvän tekosyyn olla kosimatta, nostan hälle hattua! :) [/quote] Ja kun hän lopulta löytää duunin, niin se ei ole "tarpeeksi hyvä", "vain paras kelpaa sinulle, kultaseni" :D
[/quote]
Höpö höpö. :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:51"]Voin kertoa, että sitä saa sitten odotella... Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta, kahdesti olen kosinut, meillä on lapsi ka omistusasunto. "Ei tunnu vielä oikealta hetkeltä", " sä et voi painostaa mua", "en mä tiedä millon mä haluan naimisiin" ymsyms. Hyvin on toiminut tää taktiikka, mua ei vois enää vähempää kiinnostaa mennä naimisiin. [/quote] Ei kaikilla ole tuollaista urpomiestä.
[/quote]
Niin, urpo ja urpo, en mäkään lähtiessäni tiennyt, että tästä tietystä asiasta tulee tällainen veivaaminen. Harmi vaan, että oon nähnyt muutaman vastaavan myös.
Miksette kosi itse, jos kerran avioliittoa malttamattomina odotatte? Vai odotatteko?
Täällä yksi! :)