Nyt se tapahtui: Venäjä suljetaan ulos SWIFT-järjestelmästä ja kansallispankin varat jäädytetään!
EU-maat, USA ja Iso-Britannia ovat päässeet sopimukseen Venäjän sulkemisesta ulos kansainvälisestä SWIFT-järjestelmästä. Myös Venäjän kansallispankin 600 miljardin euron kansainväliset varat jäädytetään. Lisäksi Venäjän kansalaisten "kultaisista passeista" EU-alueelle luovutaan.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Jehova Jumala tuhoaa nyt väärän uskonnon. Harmagedon on alkanut. Jehovan todistajat säilyvät uuteen asiainjärjestelmään, koska he ainoina tekevät Taivaallisen Isän tahdon.
Ei tarvita kuin Jumala, sinä itse ja Raamattu ja olet pelastettu. Ei mitään lahkoja väliin. Se lukee Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Jehova Jumala tuhoaa nyt väärän uskonnon. Harmagedon on alkanut. Jehovan todistajat säilyvät uuteen asiainjärjestelmään, koska he ainoina tekevät Taivaallisen Isän tahdon.
Niin, teillähän on se Vanhan testamentin Jumala, se, joka sanoo, että menkää ja tuhotkaa. Onnea ja menstystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita kuin Jumala, sinä itse ja Raamattu ja olet pelastettu. Ei mitään lahkoja väliin. Se lukee Raamatussa.
En tarvitse edes raamattua, tuota vuosisatojen aikana koottua, poliittisin perustein määriteltyä satukirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus kävi vuonna 1919 näkymättömästi tarkistamassa maailman uskonnot ja valitsi Jehovan todistajat omaksi viestintäkanavakseen. Jehova Jumalan maanpäällinen järjestö on Jehovan todistajien Vartiotorniseura. Ainoastaan Vartiotornin hallintoelimen kristityille veljille Jehova Jumala paljastaa tahtonsa. Siksi vain Jehovan todistajilla on totuus. Ilman tätä totuutta ei voi pelastua.
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO VENÄJÄLÄISET:
Eilisessä IS:ssä : Putinilla on mukana KREMATORIO Ukrainassa.
Hän polttaa siinä kuolleita venäläisiä sotilaitaan. Jotta venäläiset eivät saa selville OIKEAA KUOLLEIDEN sotilaittensa lukumäärää.
Hitlerin Krematorio mukana.
Nyt ne perheet jotka eivät saa sotapoikiaan/ miehiään kotiin Ukrainasta elävinä eikä sinkkiarkuissa heille Putin kertoo: että he hävisivät ,loikkasivat tai JOUTUIVAT panttivangiksi UKRAINASSA.
Tätä voitte miettiä nyt venäläiset.
Osaisiko joku kääntää tämän Venäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin on tähän varmaan osannut varautua. Luulen että on varautunut täydelliseen sulkuun länsimaailmaa kohtaan.
Onko varautunut myös siihen, että oma kansa hermostuu ja kääntyy Putleria vastaan? Ei kansa katsele sellaista johtajaa, joka saa muun maailman vihat kääntymään isänmaata vastaan ja tekee oltavat tukaliksi kansalle.
Putin kääntää ongelmat naton ja lännen syyksi tietenkin.
On jo kääntynyt. Tälle päivälle jo puhunut, että Ukraina uhkaa ydinaseella Venäjää. Taitaa itse valmistella ydinaseiskua nyt.
Järkyttävä ajatus. Mutta mitäs, jos Putler käyttäisikin ydinasetta Ukrainaa vastaan? Miettikääs, mikä härdelli siitä syntyisi. Muiden maiden pitäisi päättää, miten vastata ydinaseiskuun. Ydinaseiskun vaikutukset eivät rajoittuisi vain Ukrainaan. Esimerkiksi saasteet leviäisivät myös muihin maihin.
Ei Putin rajoita ydinaseiskuaan Ukrainaan. Hän aikoo iskeä ydinasein kaikkialle Eurooppaan.
Ja laskeumat tulisivat Venäjälle. Siinä tapauksessa Putin saa unohtaa suur-Venäjän.
Ydinsota merkitsee ihmiskunnan loppua.
Jumalan lasten ei tarvitse pelätä, onneksi. Lukekaa Raamattua ja rukoilkaa.🙏🏻
Jos nyt Jumalan valitut lapset olisitte ihan hiljaa, siinä te menette ja kuolette niin kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin on tähän varmaan osannut varautua. Luulen että on varautunut täydelliseen sulkuun länsimaailmaa kohtaan.
Onko varautunut myös siihen, että oma kansa hermostuu ja kääntyy Putleria vastaan? Ei kansa katsele sellaista johtajaa, joka saa muun maailman vihat kääntymään isänmaata vastaan ja tekee oltavat tukaliksi kansalle.
On jo kääntynyt. Tälle päivälle jo puhunut, että Ukraina uhkaa ydinaseella Venäjää. Taitaa itse valmistella ydinaseiskua nyt.
Järkyttävä ajatus. Mutta mitäs, jos Putler käyttäisikin ydinasetta Ukrainaa vastaan? Miettikääs, mikä härdelli siitä syntyisi. Muiden maiden pitäisi päättää, miten vastata ydinaseiskuun. Ydinaseiskun vaikutukset eivät rajoittuisi vain Ukrainaan. Esimerkiksi saasteet leviäisivät myös muihin maihin.
Ei Putin rajoita ydinaseiskuaan Ukrainaan. Hän aikoo iskeä ydinasein kaikkialle Eurooppaan.
Ja laskeumat tulisivat Venäjälle. Siinä tapauksessa Putin saa unohtaa suur-Venäjän.
Helppoa teidän uskovien on kun Jeesus hakee teidät pois ennen ydinsotaa....itse rukoillut, etsinyt ja huutanut jumalan/Jeesuksen puoleen ja lukenut Raamattua eikä mitään ole tapahtunut:( toivoton olo että jää tänne kun pommikoneet paukkuu ja täälläkin suomessa tulee kuolemaan miljardeja minä olen varmana yksi niistä ja swn jälkeen kadotukseen :( eikä muista uskovista ole ollut apua,kukaan ei välitä kohdata eikä ole hengellistä tukea:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kallista tuo sodankäynti
Joo. Rahaa riittää, kun pitää tappaa ihmisiä. Sitten, kun pitäisi hoitaa ja parantaa ihmisiä, niin raha on loppu.
Onhan se nähty monessa muussakin maassa.
Rahaa on Heti sukupuolineutraaleihin liikennemerkkeihin korruptiokehitysapuun ja eun pankkitukeen Miljardeja mutta omille kansalaisille ei edes koronakoiriin tahi vanhuksille latin latia.Se että miksi?
Ilmeisesti joku alienliskorotu on täällä ja saa ihmiskunnan tuhoamaan itse itsensä ja sitten se vie luonnonvarat ja häipyy muihin galakseihin.
Älä nyt sotke "liskoihmis"salaliittoteoriaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt Jumalan valitut lapset olisitte ihan hiljaa, siinä te menette ja kuolette niin kuin muutkin.
Ei välttämättä Jeesus hakee luultavasti omansa pois sitä ennen,me muut jäädään tänne ja kuollaan.
”Tiettyjä venäläisiä pankkeja”, no eivätköhän osaa siirtää rahaliikenteensä sitten niihin ei-suljettuihin pankkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako rukouksessa toivoa hullun diktaattorin kuolemaa?
Ei, vaikka koville se joskus ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kallista tuo sodankäynti
Joo. Rahaa riittää, kun pitää tappaa ihmisiä. Sitten, kun pitäisi hoitaa ja parantaa ihmisiä, niin raha on loppu.
Onhan se nähty monessa muussakin maassa.
Rahaa on Heti sukupuolineutraaleihin liikennemerkkeihin korruptiokehitysapuun ja eun pankkitukeen Miljardeja mutta omille kansalaisille ei edes koronakoiriin tahi vanhuksille latin latia.Se että miksi?
Ilmeisesti joku alienliskorotu on täällä ja saa ihmiskunnan tuhoamaan itse itsensä ja sitten se vie luonnonvarat ja häipyy muihin galakseihin.
Älä nyt sotke "liskoihmis"salaliittoteoriaa tähän.
Ja niiden merkkien ulkonäkökin muuttuu sitä mukaa, kun niitä kuluneita merkkejä muutenkin vaihdetaan. Yhtään enempää rahaa siihen toimeen ei haaskata. Tuo trolli ei sitä ymmärrä.
Ihanaa. Näillä rahoilla pääsee jo hyvään alkuun Ukrainan jälleenrakentamisessa. Toivottavasti ne käytetään siihen.
Vierailija kirjoitti:
”Tiettyjä venäläisiä pankkeja”, no eivätköhän osaa siirtää rahaliikenteensä sitten niihin ei-suljettuihin pankkeihin.
Mikseivät sitten käyttäneet niitä jo aiemmin? Toisekseen niitä miljardeja ja omaisuuksia on nyt jo jäädytetty.
Mutta ainahan sitä voi kansalta lisää kupata, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa teidän uskovien on kun Jeesus hakee teidät pois ennen ydinsotaa....itse rukoillut, etsinyt ja huutanut jumalan/Jeesuksen puoleen ja lukenut Raamattua eikä mitään ole tapahtunut:( toivoton olo että jää tänne kun pommikoneet paukkuu ja täälläkin suomessa tulee kuolemaan miljardeja minä olen varmana yksi niistä ja swn jälkeen kadotukseen :( eikä muista uskovista ole ollut apua,kukaan ei välitä kohdata eikä ole hengellistä tukea:(
Totta kai välitämme kohdata! Tule seuroihin tai kuuntele srk.fi, seuroja ke, la ja su. Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kuvalehdessä oli hyvä artikkeli, missä sanottiin, että Venäjä ja Venäjän kansa on kaksi eri asiaa. Siellä mentaliteetti on se, että Venäjää vastaan ei käännytä, eli sen varaan ei kannata laskea. Ikävä kyllä.
On siellä vallanpitäjiä vastaan käännytty 1917 ja 1991.
Mutta demokratiaa siellä ei ole ollut päivääkään. Ehkä venäläiset eivät siitä perusta, kun hirmuhallintoja toisensa jälkeen katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO VENÄJÄLÄISET:
Eilisessä IS:ssä : Putinilla on mukana KREMATORIO Ukrainassa.
Hän polttaa siinä kuolleita venäläisiä sotilaitaan. Jotta venäläiset eivät saa selville OIKEAA KUOLLEIDEN sotilaittensa lukumäärää.
Hitlerin Krematorio mukana.
Nyt ne perheet jotka eivät saa sotapoikiaan/ miehiään kotiin Ukrainasta elävinä eikä sinkkiarkuissa heille Putin kertoo: että he hävisivät ,loikkasivat tai JOUTUIVAT panttivangiksi UKRAINASSA.
Tätä voitte miettiä nyt venäläiset.Osaisiko joku kääntää tämän Venäjäksi?
Google käänsi
ВНИМАНИЕ РУССКИ:
Во вчерашнем ИГ: У Путина крематорий на Украине.
Он сжигает там своих убитых русских солдат. Чтобы русские не узнали ПРАВИЛЬНОЕ количество своих ПОГИБШИХ солдат.
Крематорий Гитлера включен.
Теперь тем семьям, которые не вернут домой своих бойцов/бойцов из Украины живыми или в цинковых гробах, Путин говорит им: что они потеряли, прыгнули или попали в заложники в УКРАИНЕ.
Вот о чем сейчас думают русские.
” Hollantilaisen Groningenin yliopiston kansainvälisen politiikan professori Francesco Giumelli huomautti Italian ulkopoliittisen instituutin ISPI:n tilaisuudessa torstai-iltana lisäksi, että vaikka venäläiset pankit suljettaisiin Swift-järjestelmän ulkopuolelle, se ei estäisi maksutapahtumia, sillä venäläiset voisivat käyttää muita maksujärjestelmiä.
Lisäksi useat asiantuntijat ovat muistuttaneet Eurooppa-neuvoston kokouksen jälkeen, että jos Venäjä suljettaisiin pois Swiftistä, se tarkoittaisi käytännössä sitä, että Venäjä ja Kiina pystyisivät hyvinkin tehokkaasti levittämään markkinoille omia rahansiirtojärjestelmiään.
Venäjän keskuspankki on kaikessa hiljaisuudessa kehittänyt omaa maksujärjestelmäänsä vuodesta 2014 lähtien, sillä Venäjän sulkeminen ulos Swiftistä oli esillä jo Krimin valtauksen aikaan.”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/venaja-pakotteet-paljon-puhuttu-swift-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä juoksussa swiftin käyttäminen pakotteisiin johtaa toisiin maksuliikennejärjestelyihin. Sekä luonnollisesti yhdysvaltojen dollarin reservivaluuttastatuksen poistumista.
Venäläisillä suuryrityksillä, kuten heidän asiakkaillaankin on bulvaaneja, peiteyhtiöitä ja tilejä veroparatiiseissa (mukaanlukien myös esim. Sveitsi ja Arabiemiraatit), joiden kautta maksuliikenne sujuu kuten ennenkin.
Onhan se jo nähty, ettei veroparasiittien sulkemiseen riitä poliittista tahtoa.
Ainoa tapa olisi lopettaa tavarantoimitukset. Tässäkin voidaan kikkailla tavaran lähtömaalla, ainakin raaka-aineiden suhteen..
Ihminen on kekseliäs kiertämään näitä pakotteita, ja isoilla firmoilla on pätevät juristit ja varaa lahjoa viranomaisia.
Ja Venäjällä on Kypros, jonka pankkien avulla se pystyy toimimaan, vaikka ei Swiftiä käyttäisikään.
Eivät voikaan ajatella, mutta jokin raja heilläkin on.