P u t l e r i n piilopaikka merenrannalla
Tämä paikka. Vai mitä olette mieltä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Moden Venäjä-kompleksi
Ei todellakaan ole.
Tämän ketjun ap on ihan suomalainen yksityishenkilö. Ja NAINEN.
Ihan väkisin nousee tavaton kiukku P kohtaan, kaikki kansat olivat suht rauhassa ja yks päättää alkaa silmittömästi tappamaan viattomia ihmisiä kun ei ole mitään syytä.
Ei kannata ainakaan ihmetllä jos muistoaan kirotaan.
Tuo krematorio. Vain psykopaatti pystyy tuohon. Voi itku.
Vaikka toi aiempi ketjussa ollut biisi ei voittanutkaan Norjan Euroviisukarsintaa, niin se on todella hyvä. Antaa voimaa pahuutta vastaan.
Olen itse opiskellut aikoinaan venäjää varmaan melkein 6 vuotta, käynyt silloisessa Leningradissa kaksi kertaa ja matkustanut Moskovaan Tolstoi -junalla mennen tullen. Joten venäläinen kulttuuri on tuttua. Kaikki venäläiset eivät ole pahoja, johtaja P u t l e r i vaan hiljentää kaikki toisinajattelijat. Kertoo maansa historiasta parhaaksi katsomallaan tavalla. Todella kylmäverinen kaveri, entinen a g e n t t i.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka toi aiempi ketjussa ollut biisi ei voittanutkaan Norjan Euroviisukarsintaa, niin se on todella hyvä. Antaa voimaa pahuutta vastaan.
Olen itse opiskellut aikoinaan venäjää varmaan melkein 6 vuotta, käynyt silloisessa Leningradissa kaksi kertaa ja matkustanut Moskovaan Tolstoi -junalla mennen tullen. Joten venäläinen kulttuuri on tuttua. Kaikki venäläiset eivät ole pahoja, johtaja P u t l e r i vaan hiljentää kaikki toisinajattelijat. Kertoo maansa historiasta parhaaksi katsomallaan tavalla. Todella kylmäverinen kaveri, entinen a g e n t t i.
Unohtui yksi asia: Olen katsonut Ville Haapasalon Venäjä aiheisia matkaohjelmia, joissa seikkailee eri puolilla Venäjää. Osaa hyvin venäjää, koska opiskellut Pietarissa. Hatsapuri on lähtöisin Georgiasta. Ville on hyvä tyyppi. Mitäköhän ajattelee nykymenosta?
Nyt mun ajatukset on niissä tuhansissa ja tuhansissa ukrainalaisissa naisissa ja lapsissa, jotka odottaa pääsyä rajan yli. Kauhea ajatus...mitä voi tapahtua naiselle, jos joku hullu venäläinen sotilas pääsee käsiksi? Huh huh.
Ap.
Moden Venäjä-kompleksi