Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni rakentaa yksinään työkseen kokonaisia taloja mutta...

Vierailija
26.10.2024 |

ei kotona tee käytännössä yhtään mitään (edes niitä "miesten töitä" ilman, että keskeyttää minun työni ja kyselee missä mikäkin on, mutisee, kiroilee ja valittaa, vaatien jatkuvaa huomiota minulta.

Ennenkuin väität, että se johtuu siitä että olisin tarkka ja aina valittamassa että jokin on vääriin, ei. Minua ei kiinnosta, haluan vain tehdä omat hommani rauhassa tai joskus, god forbid, vaikka lukea kokonaisen artikkelin putkeen teekupposen ääressä. Onko muilla tällaista?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin lopulta tällaisen "miehen". Teki työkseen putkitöitä ja kaikkea muutakin rakentamista. Emme asuneet yhdessä ja mies ei suostunut kertaakaan korjaamaan vuotavaa vessanpönttöäni tai vuotavia hanoja. Aina kun olin sitten soittanut kalliin korjaajan, niin sanoi jälkikäteen, että hän olisi tehnyt sen paremmin. Kuitenkaan ei pyytelyistä huolimatta suostunut koskaan tekemään mitään. 

Vierailija
2/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin lopulta tällaisen "miehen". Teki työkseen putkitöitä ja kaikkea muutakin rakentamista. Emme asuneet yhdessä ja mies ei suostunut kertaakaan korjaamaan vuotavaa vessanpönttöäni tai vuotavia hanoja. Aina kun olin sitten soittanut kalliin korjaajan, niin sanoi jälkikäteen, että hän olisi tehnyt sen paremmin. Kuitenkaan ei pyytelyistä huolimatta suostunut koskaan tekemään mitään. 

Noita pyytelijöitä on sitten mm. Putkareille ja muillekin raksa-alan ihmisille ihan riesaksi asti. Kaverit, sukulaiset, entiset tapailukumppanit nykyisistä puhumattakaan... kaikille sanon ei, mutta en kyllä kommentoi toisten työtä. Ja saman tien on valinnut moni muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Vaimoni on Lähihoitaja mutta ei suostu hoitamaan minua kun on kotona !

Vierailija
4/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee kotona kaikkea kotityötä paitsi ei vaihtanut vaippoja kun saimme lapsen. Sanoi ettei kestä vauvan paskan hajua. Mieheni on raksamies ja on rakentanut taloja ja remontoinut. Sikäli kotona hoitaa aina kaikki korjaukset jos jotain tulee. Mieheni on nyt työtön kuitenkin mutta tekee kyllä kotitöitä aina.

Vierailija
5/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on fyysisessä ja vielä ulkona tapahtuvassa työssä. Mä istun päivät konttorilla. Olen huomannut että olemme työpäivän jälkeen hyvin eritavalla väsyneitä. Mies fyysisesti ja minä käyn aivojeni kanssa vähän hitaalla, kun töissä joudun miettimään paljon. Mulle vapaa-aikaan kuuluukin ulkoilua ja kropan liikuttelua, mies ihan vaan lepää. Ja kumpikin siis toivumme työpäivästä hyvin eri tavalla. Olisi toki kiva, että olisi mies, joka illallakin viettäisi aikaa mun jutuissa mukana, mutta ymmärrän täysin, ettei hän yksinkertaisesti jaksa. Ja tiedän tämän omasta kokemuksesta, ennen konttorihommia olin sähkärinä rakennustyömailla ja niiden työpäivien jälkeen se väsymys oli aivan toisenlaista!

Vierailija
6/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo, että mies keskeyttää sut etsiessään kamoja, johtuu ihan vaan siitä että hän ei ole niitä kamoja kaappeihin ollut laittamassa. Siitä ei kilareita kannata vetää, jos itse olet tavaroiden paikkoja vaihdellut. En minäkään löydä autotallista mitään, kun mies sen aina siivoaa.

Vierailija
7/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita pyytelijöitä on sitten mm. Putkareille ja muillekin raksa-alan ihmisille ihan riesaksi asti. Kaverit, sukulaiset, entiset tapailukumppanit nykyisistä puhumattakaan... kaikille sanon ei, mutta en kyllä kommentoi toisten työtä. Ja saman tien on valinnut moni muukin.

Jos ei ammattimies tuollaista pientä hommaa pysty tapailukumppanilleen tekemään, niin en kyllä ymmärrä ollenkaan. Itse ainakin olen kuvitellut, että ihmiset mielellään tekevät pieniä palveluksia niille, joista välittävät.

Ja tosiaan, en mä ajattele, että pitäisi jotain putkiremonttia alkaa tekemään, mutta ammattilaisella menee johonkin hanan tiivisteiden vaihtoon muutama minuutti. 

Vierailija
8/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ammattimies tuollaista pientä hommaa pysty tapailukumppanilleen tekemään, niin en kyllä ymmärrä ollenkaan. Itse ainakin olen kuvitellut, e

Tapailukumppanille en tee. Seurustelusuhteessa kyllä ja muutenkin niille lähimmille ihmisille, jotka ovat minulle tärkeitä.

Vierailija
9/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo, että mies keskeyttää sut etsiessään kamoja, johtuu ihan vaan siitä että hän ei ole niitä kamoja kaappeihin ollut laittamassa. Siitä ei kilareita kannata vetää, jos itse olet tavaroiden paikkoja vaihdellut. En minäkään löydä autotallista mitään, kun mies sen aina siivoaa.

Kyllä ne tavarat on niissä paikoissa, jossa ne on olleet viimeiset 15 vuotta. Nytkin haki puita. Itse pystyn moisen toimituksen tekemään osallistamatta siihen ketään muuta, teenhän sen lämmitysaikaan pari-kolme-kertaa viikossa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, ottaa vaan puunkantokorit ja hakee. Silti jouduin keskeyttämään omat työni useaan kertaan, että mies ne puut sai haettua. En saa kilareita, mutta turhaudun kyllä.

Ap

Vierailija
10/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on fyysisessä ja vielä ulkona tapahtuvassa työssä. Mä istun päivät konttorilla. Olen huomannut että olemme työpäivän jälkeen hyvin eritavalla väsyneitä. Mies fyysisesti ja minä käyn aivojeni kanssa vähän hitaalla, kun töissä joudun miettimään paljon. Mulle vapaa-aikaan kuuluukin ulkoilua ja kropan liikuttelua, mies ihan vaan lepää. Ja kumpikin siis toivumme työpäivästä hyvin eri tavalla. Olisi toki kiva, että olisi mies, joka illallakin viettäisi aikaa mun jutuissa mukana, mutta ymmärrän täysin, ettei hän yksinkertaisesti jaksa. Ja tiedän tämän omasta kokemuksesta, ennen konttorihommia olin sähkärinä rakennustyömailla ja niiden työpäivien jälkeen se väsymys oli aivan toisenlaista!

Okei, mutta tämä ei varsinaisesti liity omaan asiaani? Mies saa olla rauhassa kyllä, mutta ei anna minun olla.

Ap

Vierailija
11/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä, mies tätä. Osa 6338957.

Vierailija
12/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun Vaimoni on Lähihoitaja mutta ei suostu hoitamaan minua kun on kotona !

Tämäkään ei liity tähän mitenkään. Ihmettelen, et miten mies osaa töissä itsenäisesti rakentaa taloa, muttei kotona hakea puita tai ripustaa taulua ilman minun apuani?

Ap

Vierailija
13/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitä, mies tätä. Osa 6338957.

Koska te olette ongelmallisia.

Vierailija
14/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ammattimies tuollaista pientä hommaa pysty tapailukumppanilleen tekemään, niin en kyllä ymmärrä ollenkaan. Itse ainakin olen kuvitellut, e

Kukas ne hakee kaupasta ne tiivisteet?

Vierailija
15/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies haluaa olla sun kanssa yhteydessä! Kun ei muuta keksi, niin kyselee tyhmiä saadakseen huomiosi. Vastausten perusteella olet varsinainen riivinrauta, annatko yhtään lämpöä ja hellyyttä? Onko tuo ainoa tapa saada sut puhumaan tai katsomaan päin?

Vierailija
16/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ammattimies tuollaista pientä hommaa pysty tapailukumppanilleen tekemään, niin en kyllä

Mutku se käy niin näppärästi, paitsi jos kyseessä on naisen tekemä asia, niin silloin kyse on s a a t a n a l l i s e s t a meta- ja ties mistätyöstä, jonka takia voi ottaa vaikka eron.

Vierailija
17/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on helppo. Sinkkuus tai lesbous..

Vierailija
18/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin itse täydellinen. Mahtavaa.

Vierailija
19/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mies välillä tällainen. Silloin saatan huutaa ja tiuskia että Miksi kyselet minulta tällaista! Älä vaivaa minua tuollaisilla asioilla! Älä heittäydy kädettömäksi! Saattaa suuttua ja tehdä sitten tahallaan väärin jonkun yksinkertaisen kotiaskareen mutta omapahan on häpeänsä. Ja todennäköisesti häpeääkin koska on vähän tolkumpi taas jonkun aikaa.

Eli miehesi kiukuttelee kun kaikki ei olekaan kotona tehty eteen niinkuin oman äidin helmoissa oli. 

Vierailija
20/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan