Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina yksin mutta miehiä riittäisi

Vierailija
20.07.2015 |

Mitä teen olen ollut koko elämäni ajan kiusattu, mutta aina ollut töissä, ja hoitanut kotona asiat hyvin. Moni kehunut opettajat ja pomot että olen mukavan rento hauska ja huumorin tajuinen . Hoidan työt hyvin ja kotia hoidan. Autan aina muita kun apua tarvii. Mutta silti kukaan ei tahdo nähdä minua työ ajan ulkopuolella tai halua edes olla kanssani puhua tai nähdä. Miehiä kyllä kiinnostaisi jopa tuntemattomia kyselee numeroita ja kehuu kauniiksi ja mukavaksi ja rennoksi. Olen seurustellut monesti mutta kaipaan naisten seuraa ja niitä "tyttöjen " iltoja joita monilla ikäisilläni naisilla on. Eikä tätä että töissä olen kotiin ja yksin . Sitä jatkunut jo 15 en jaksa ja halua olla enää yksin. Miksi naisia ei kiinnosta tai halua olla kanssani? T. Ap nainen 20v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina ollut samanlainen. En tiedä miksi, olen kai vaan jotenkin erilainen kuin useimmat naiset. Nuorena tuo välillä harmitti ettei ole kavereita, mutta vanhemmiten sen on vaan hyväksynyt ja oppinut nauttimaan elämästä itsekseen.

Vierailija
2/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehiä riittää mutta naiset karttaa kun ruttoa.... n18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä ollenkaan kiva kuulla kun en ole ainut! Kyllähän sitä tässä on oppinut elämään yksin silleen että ole niitä tyttöjen iltoja ja Saa juorut tyttöjen kanssa asioita ja jakaa salaisuuksia iloja ja suruja . Ehkä joku päivä joku tahtoo tutustua ja saa ystävän.

Vierailija
4/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Suhteen saisi halutessaan miljardi kertaa helpommin mitä ystävän.

Vierailija
5/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutustut miehesi kavereihin ja niiden tyttökavereihin ja rohkeasti töissä kysyt työkavereita kahville/lenkille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi