Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vastatkaa!

Vierailija
20.07.2015 |

Olen monesti miettinyt seisooko teillä miehillä ihan muuten vaan kyrpä ? Vai saako sen seisomaan jokin aina?tuntuu että miehelläni alkaa seistä juuri väärässä paikassa ja väärään Aikaan. Tarkoittaako se sitä että on silloin jokin kiihoke joka saa seisomaan vai voiko se nousta Vaikka ei kiihottaisikaan mikää tai kiinnosta ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpöttääkö sulla ikinä nännit muuten vaan?

Vierailija
2/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:35"]Nöpöttääkö sulla ikinä nännit muuten vaan?
[/quote] kyllä mutta eivät ne nälkä silloin kun kiihtynyt tai muuten vaan, vain silloin kun on kylmä :) -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei aina silloin kun olen kiihottunut tai muuten vain vain silloin kun kylmä..

Vierailija
4/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:35"]Nöpöttääkö sulla ikinä nännit muuten vaan? [/quote] kyllä mutta eivät ne nälkä silloin kun kiihtynyt tai muuten vaan, vain silloin kun on kylmä :) -ap-

[/quote]

Se on hyvin paljon samallainen reaktio.

Vierailija
5/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi seisoa "muuten vaan". 

Olisit tietysti voinut kysyä mieheltäsikin kun sulla sellainen on...

Vierailija
6/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:39"]Voi seisoa "muuten vaan". 

Olisit tietysti voinut kysyä mieheltäsikin kun sulla sellainen on...

[/quote]olen kysynytkin mutta hän vastaa niin epämääräisesti ja ei halua minun uskovan. Tän takia halusin kysyä teiltä muilta

Vierailija
7/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu seisoo ihan muutenvaan. Esim jos kauhea vessahätä niin rupeaa seisomaan koska se estää virtsan tulemisen. Tästä (ja tietenkin "märistä" unista) johtuu myös aamustondis.

Vierailija
8/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ruveta stondaamaan ihan mistä syystä vaan, ei kuitenkaan missä vaan. Esimerkiski tietty väsymystila voi saada stondiksen aikaan ja aamustondishan on tuttuakin tutunpaa kauraa. Voi toki ruveta siis seisomaan ihan ilman mitään havaittavaa syytä, mutta tämä ei kyllä ainakaan itselläni tapahdu koskaan julkisella paikalla, vaan pääsääntöisesti kotona. Eise toki mikään jatkuva olotila ole ja itselläni sitä ei ole koskaan ollut häiriöksi asti.

Vierailija
9/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kiitoksia teille jotka vastasitte myös asiallisesti -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi