Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut äidinmaidosta rahoja!!!

Vierailija
19.07.2015 |

Äidinmaidosta pitäisi saada 17 €/kilo. Tätä varten lypsin viiteen kymmenen litran kanisteriin maidot. Vein ne tyytyväisenä rahoja ajatellen sairaalaan. Kuitenkin perillä minua odotutti järkytys: he kieltäytyivät ottamasta vastaan maitokanistereita! Kuulema olisi pitänyt tehdä heiltä saahuihin pulloihin. Sanoin, että antakaa ratti, niin pullotan. Selitys muuttui, että hygienia ole turvattu.
Lähdin itkien ulos sairaalasta! Tarvitsen ne rahat!!! Mitä nyt teen maitokanistereilla!!?? Kuka ne ostaa!!???
N27

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ollutkaan enää klamydiasta kii. Et vissiin päässy Tukholmaan?

Vierailija
22/31 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"]Laiskalta provolta vaikuttaa...
[/quote]
Ei välttämättä. Kyse voi olla myös aidosta hädästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono edes vitsiksi

Vierailija
24/31 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsellesi? Tee puurot niihin tms, käytä leivonnassa? Juo itse, on terveellistä. Säilyy kuitenkin pakkasessa monta kuukautta.

Vierailija
25/31 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka on oikeasti luovuttanut äidinmaitoa, tietää kuinka kauan tuon määrän lypsämiseen menisi.

Vierailija
26/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ne pullot huomenna kaadat kotosalla maidot pulloihin ja viet sairaalaan.

Vierailija
27/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni kävi kauan sitten niin, että hänelle ei maksettu maidosta.

Hän pullotti maidon ja vei sen lähikaupan kylmäsäilytykseen. Hän oli iloinen siitä, että jonkun toisen vauva saa juoda äidinmaitoa hänen oman vauvansa lisäksi.

Myöhemmin selvisi, että maito oli pilaantunut matkalla eikä hän saanut minkäänlaista korvausta.

Ap:n tarinaa en usko, koska hänellä on netti käytössään ja tietoa on nykyisin saatavilla lähes kaikista mahdollisista aiheista. Jopa maidon pullottamisesta.

Vierailija
28/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko te ootte luovuttaneet joilla ylimääräistä maitoa tuli? Itse luovutin, mutta siitä on jo 11v joten en muista omia määriä. Joka päivä sain kuitenkin lypsettyä

Vierailija
29/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:59"]Kaikki jotka on oikeasti luovuttanut äidinmaitoa, tietää kuinka kauan tuon määrän lypsämiseen menisi.
[/quote]
Minulla molemmat rinnat heruttavat maitoa runsaudensarven tavoin. Halusin lyödä rahoiksi!! Nyt on unelmani murskattu!!!
N27

Vierailija
30/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, haluatko ns. luovuttajan myrkyttävän vauvoja pilaantuneella maidolla?

Vierailija
31/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 litraa maitoa, missä ajassa? Hyvä lypsy lehmäksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän