Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua uuden miestuttavan kanssa?

Vierailija
19.07.2015 |

En tiedä miten pitäisi suhtautua uuteen tuttavaan elämässäni. Hän vaikuttaa ihastuneen minuun, näin päättelen käytöksen ja viestien perusteella. Mies ei ilmeisesti tiedä, että olen naimisissa. Se ei ole koskaan tullut puheeksi, mutta mies kai olettaa minun olevan sinkku. Jostain syystä en ole saanut sanotuksi, että olen varattu. Ensinnäkin tuntuisi todella nololta kertoa olevani varattu, jos mies ei olekaan kiinnostunut minusta.. toisaalta tuntuu huijaamiselta antaa miehen tarjota lounaita luullen, että olen sinkku. Mutta nyt palataankin ihan alkuun , eli en ole sata varma, että onko tuo mies ihastunut vai ei.. Mitä tässä pitäisi tehdä..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et anna tarjota lounaita. On kiinnostunut, jos tarjoaa lounaat.  

Vierailija
2/3 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa naiset jotka ei voi kertoa, että ovat varattuja. Jossain sivulauseessa tuot sen esille, vaikka että olit viikonloppuna miehen kans elokuvissa katsomassa paskaa leffaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:12"]

Vituttaa naiset jotka ei voi kertoa, että ovat varattuja. Jossain sivulauseessa tuot sen esille, vaikka että olit viikonloppuna miehen kans elokuvissa katsomassa paskaa leffaa.

[/quote]

mulla on ap;n kaltaisia "missi"-naisia tutuissa, kaikki tietävät ulkonäkönsä ja sen voiman ja jokainen käyttää sitä saadakseen miehiltä ilmaisia lounaita ja muita etuja.. ja jokainen heistä on naimisissa tai varattu, räikeimmissä tapauksissa mies tietää että missi on varattu mutta silti passaa ja edistää naisen haluja ja oikkuja kai raukka luulee että naikkonen herää ja syöksyy syliin heti.