Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä yllätyit nähdessäsi lihavan ihmisen?

Vierailija
19.07.2015 |

Esim. luontopoluilla tai vaeltamassa ei juurikaan taida nähdä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen personal trainer oli hienoinen yllätys.

Vierailija
22/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot ovatkin lihavan kansan valitsemia. Yritysjohdossa tilanne vain on toinen, ymmärrät varmaan. En itse ole sitä mieltä, että läski on yhtä kuin epäpätevä, mutta käytännössä olemus syö uskottavuutta, mitä johtotehtävissä olevilla pitäisi olla mielellään enemmän kuin vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal tranerina

Vierailija
24/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:55"]Ylipainoinen personal trainer oli hienoinen yllätys.
[/quote]sama ajatus :D
T:24

Vierailija
25/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, 30 kg liian lihavana, kukaan ei ole koskaan näyttänyt yllättyneeltä kun näkee minut jumpassa tai metsäpolulla. Tai vaikka uimahallissa. Olen laihduttanut jo 15 kiloa eikä silloinkaan kukaan yllättynyt ja huutanut OOO kun näki minut. Pitäisikö kysyä huomenna lenkillä? Mutta luulen että niillä on tarpeeksi tekemistä omassa treenissään.

Vierailija
26/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lukiossa, meillä oli lihava sijainen liikunnassa. Hän oli kyllä ihana ihminen ja opetti, että pitää löytää itselle sopiva liikuntatapa, joka tuntuu hyvältä.

Hieman hämmästyn myös nähdessäni hyvin lihavan lääkärin tai sairaanhoitajan, mutta oikeastaan on vain kivaa että lääkäri on minua lihavampi, niin ehkä ei viitsi nalkuttaa lievästä ylipainostani.

Vierailija
27/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinkopissa.

Vierailija
28/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]

Lääkärissä,jossa kävin viimeksi.Minua hoitanut lääkäri ei siis ollut vain vähän ylipainoinen vaan näytti kyllä jo siltä ,että olisi sairaaloisen ylipainoinen.

[/quote]

Tämä on totta. Lääkärit ovat harvoin lihavia. Itsekin yllätyin kun kerran minua hoiti lihava lääkäri.

Vierailija
29/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lääkäri vaikuttaa lihovan vuosi vuodelta. Mulla on ollut myös lihava, sellainen plussapallon näköinen liikunnanopettaja ja oli muuten paras opettaja ever :)

Vierailija
30/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteshoitaja oli puuskuttava, erittäin isokokoinen mamma. En kamalasti uskonut mitään, mitä tämä sanoi.

Vierailija
31/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen salibandymaajoukkella oli joskus tosi pullea valmentaja.

Se vaan oli vähän ristiriitaista, kun koutsi on kauhee mätisäkki ja vaan karjuu kuula punaisena kentän reunalla, kun ne rimppakinttuiset pelaajat juoksee kieli pitkällä ja tukka märkänä ympäri kenttää...

Vierailija
32/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:23"]Diabeteshoitaja oli puuskuttava, erittäin isokokoinen mamma. En kamalasti uskonut mitään, mitä tämä sanoi.
[/quote]

Eiköhän se ihan ammattitaitoinen ollut. Oisit kuunnellut vaan.

Vierailija
33/33 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamassa juoksuaskelia...jäätelöautolle :)