Missä yllätyit nähdessäsi lihavan ihmisen?
Esim. luontopoluilla tai vaeltamassa ei juurikaan taida nähdä.
Kommentit (33)
Poliitikot ovatkin lihavan kansan valitsemia. Yritysjohdossa tilanne vain on toinen, ymmärrät varmaan. En itse ole sitä mieltä, että läski on yhtä kuin epäpätevä, mutta käytännössä olemus syö uskottavuutta, mitä johtotehtävissä olevilla pitäisi olla mielellään enemmän kuin vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:55"]Ylipainoinen personal trainer oli hienoinen yllätys.
[/quote]sama ajatus :D
T:24
Ihme kyllä, 30 kg liian lihavana, kukaan ei ole koskaan näyttänyt yllättyneeltä kun näkee minut jumpassa tai metsäpolulla. Tai vaikka uimahallissa. Olen laihduttanut jo 15 kiloa eikä silloinkaan kukaan yllättynyt ja huutanut OOO kun näki minut. Pitäisikö kysyä huomenna lenkillä? Mutta luulen että niillä on tarpeeksi tekemistä omassa treenissään.
Kun olin lukiossa, meillä oli lihava sijainen liikunnassa. Hän oli kyllä ihana ihminen ja opetti, että pitää löytää itselle sopiva liikuntatapa, joka tuntuu hyvältä.
Hieman hämmästyn myös nähdessäni hyvin lihavan lääkärin tai sairaanhoitajan, mutta oikeastaan on vain kivaa että lääkäri on minua lihavampi, niin ehkä ei viitsi nalkuttaa lievästä ylipainostani.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]
Lääkärissä,jossa kävin viimeksi.Minua hoitanut lääkäri ei siis ollut vain vähän ylipainoinen vaan näytti kyllä jo siltä ,että olisi sairaaloisen ylipainoinen.
[/quote]
Tämä on totta. Lääkärit ovat harvoin lihavia. Itsekin yllätyin kun kerran minua hoiti lihava lääkäri.
Minun lääkäri vaikuttaa lihovan vuosi vuodelta. Mulla on ollut myös lihava, sellainen plussapallon näköinen liikunnanopettaja ja oli muuten paras opettaja ever :)
Diabeteshoitaja oli puuskuttava, erittäin isokokoinen mamma. En kamalasti uskonut mitään, mitä tämä sanoi.
Suomen salibandymaajoukkella oli joskus tosi pullea valmentaja.
Se vaan oli vähän ristiriitaista, kun koutsi on kauhee mätisäkki ja vaan karjuu kuula punaisena kentän reunalla, kun ne rimppakinttuiset pelaajat juoksee kieli pitkällä ja tukka märkänä ympäri kenttää...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:23"]Diabeteshoitaja oli puuskuttava, erittäin isokokoinen mamma. En kamalasti uskonut mitään, mitä tämä sanoi.
[/quote]
Eiköhän se ihan ammattitaitoinen ollut. Oisit kuunnellut vaan.
Ottamassa juoksuaskelia...jäätelöautolle :)
Ylipainoinen personal trainer oli hienoinen yllätys.