Surettaa, kun kokematon mies ei kelpaa naisille
Neitsyydestä ei ole tarkoitus päästä eroon. Haluaisin vakavan parisuhteen. Mutta se ei onnistu, kun naisille ei kelpaa kokematon mies vakavaan parisuhteeseen. Maksullisiin en mene tai mihinkään FWB-juttuihin ala.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo hakeminen siitä kun on kokematon... suora synonyymi raukalle, itsesäälissä rypevälle luuserille. Kaikki ovat kokemattomia mutta se joka ei nosta tätä jalustalle ja ovat itsevarmoja, se menee kaiken edelle. Eihän sitä tarvitse kenellekään kertoa. Tekee niin mikä itsestä tuntuu oikealta.
Tämä.
En pidä itseäni kokeneena kolmesta yli vuoden kestäneestä seurustelusta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naiset koeajaa miehen ja dumppaa, jos mies ei suoriudu naisen mielestä hänelle parhaalla tavalla.
Eihän se mies ensimmäisen koeajon jälkeen enää ole kokematon.
Ja taas nähtiin, ettei ap edes tutustu naisiin joten todellakaan kokemattomuus ei ole hänen ongelmansa. Se on, että hän viettää lauantai-iltaa jälleen kerran perheellisten mammojen seurassa eikä siellä, missä sinkkunaiset ovat.
Ööö... Anteeksi vaan, mutta kerran seksiä harrastanut on edelleen erittäin kokematon. Ei enää neitsyt, mutta erittäin kokematon. Se on harrastanut seksiä yhden naisen kanssa, yhden kerran.
Joka ikinen joka seksiä on harrastanut, on jossain vaiheessa ollut ensin täysin kokematon ja sitten edelleen opetteluvaiheessa.
Itse asiassa aina uuden kumppanin kanssa joutuu opettelemaan. Ainakin jos hyvää seksiä haluaa, sellaista jossa kumpikin jotain saa. Et voi koskaan etukäteen tietää toisen mieltymyksiä ja mikä kenestäkin hyvälle tuntuu ja mikä ei. Vaikka sinulla olisi kokemusta 5000000 kumppanista. Mutta jos ajatuksena onkin vain mitä MINÄ siitä saan, toisesta viis, niiin sitten eri asia.
Itselläni on ollut kaksi täysin kokematonta kumppania. Eihän ne ensimmäiset kerrat kummoisesti sujuneet, mutta kun suhde ei pelkkien sängynjalkojen varaan perustunutkaan turvallisessa ja hyväksyvässä ilmapiirissä asia korjaantui aikas äkkiä. Miehillä on turhan usein kauheat paineet tästäkin asiasta.
Miehet itse asettavat itselleen valtavia suorituspaineita. Heillä on fantastinen kyky asetttua naisen mieleen, elää naisena ja tietää mitä nainen ajattelee, toivoo ja haluaa.
Sitten aletaan elää todeksi näitä oman mielikuvituksen tuotteita, ja tässä ollaan. Mutta kuten haluatte, omassa itseäälissänne ryvette ja täysin turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää kokemattomuudestasi? Kerro vasta ekan kerran koittaessa.
Mahdollinen parisuhde kannattaa aina aloittaa valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo hakeminen siitä kun on kokematon... suora synonyymi raukalle, itsesäälissä rypevälle luuserille. Kaikki ovat kokemattomia mutta se joka ei nosta tätä jalustalle ja ovat itsevarmoja, se menee kaiken edelle. Eihän sitä tarvitse kenellekään kertoa. Tekee niin mikä itsestä tuntuu oikealta.
Tässä malliesimerkki naisten suhtautumisesta kokemattomiin miehiin. Ei mikään ihme, että he jäävät yksin ja kärsivät itsetunto-ongelmista.
Minulle kelpaisi nuorempi kokematon mies vakavaan perisuhteeseen, mutta olen päälle 40 niin en taida kelvata näille miehille :D
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Älä niputa kokemattomia miehiä. Kaikki on olleet joskus kokemattomia, niin ne nykyiset perheenisät, unelmien poikamiehet kuin kovimmat panomiehetkin. Mutta ei kaikki kokemattomat ole epävarmoja ja huonoja sängyssä.
Niinpä. En tiedä ovatko tuollaiset epävarmat tutisijat ja sählääjät miehiä ollenkaan. Luultavasti mikropenis löytyy housuista ja ehkä ovat latentteja homoseksuaaleja, kun naisen alaston keho niin jännittää aikuisia miehiä.
Minusta oli hyvä että mieheni oli neitsyt.Ei tarvinnut pelätä tauteja eikä olla mustasukkainen Naisessa vika jos ei ymmärrä että kokematon kehittyy kyllä kun tulee sitä kokemusta.Kukaan ei ole mestari syntyessään
No siis, en voi kieltääkään. Näin nelikymppisenä tuntuisi oudolta deittailla jotakuta jolla ei ole mitään parisuhdekokemusta.
Mutta toisaalta. Omalle deitilleni olen kertonut että edellisistä treffeistäni on jo sen 10 vuotta. Onko sitten kovin eri onko siitä 10 v vai onko niitä ollut ikinä, niin ei varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää kokemattomuudestasi? Kerro vasta ekan kerran koittaessa.
Ei ole pakko kertoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset aika usein kyselee, että milloin viimeksi on ollut suhteessa. Siihen kun ei tule selvää vastausta niin naisen vaisto kertoo kyseessä olevan kokematon, naista saamaton mies ja yhteydenpito päättyy siihen.
T. Toinen poika
Käytännössä aina kyselevät. Edellisistä suhteista, seksijutuista ja tapailuista. Siihen se sitten tyssää. Tai jos valehtelee niin voi päästä jopa suutelemaan, mutta siinä viimeistään tulee stoppi, kun ei osaa sitä edes kunnolla suorittaa. Eipä ole vielä tullut vastaan avarakatseista naista, joka ei näistä jutuista välittäisi.
Minä en ainakaan kysele. Mutta eipä taideta tavata, joten väliäkö tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset aika usein kyselee, että milloin viimeksi on ollut suhteessa. Siihen kun ei tule selvää vastausta niin naisen vaisto kertoo kyseessä olevan kokematon, naista saamaton mies ja yhteydenpito päättyy siihen.
T. Toinen poika
Minä en kyllä koskaan ole suhteen alkuvaiheessa kysellyt eksistä. Enkä oikeastaan myöhemminkään, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naiset koeajaa miehen ja dumppaa, jos mies ei suoriudu naisen mielestä hänelle parhaalla tavalla.
Tämä vaihe on minusta vasta vanhempana. Olen eron jälkeen tapaillut noin 40 vuotiaita naisia, jotka eivät ole hyväksyneet, etten en enää pysty seksiin 30 minuutin välein 45V iässä. Eli pitäisi olla vaikka 2 tunnin tauko välissä. Jotkut FWB-suhdetta etsivät vaativat, että pitäisi tikata koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minä (N) olin neitsyt 29 vuotiaaksi asti koska en ollut löytänyt "sitä oikeaa". Minua haittasi deittailuaikana paljon enemmän se, että miesten piti liioitella kokemuksensa määrää enkä minä halunnut sellaista, joka on "säätänyt" ties kenen kanssa. Vaikka minulle neitsyt olisi ollut ideaali, niin kokemattomuuttaan surkuttelevaa en olisi varmasti ottanut. Eikä varmaan moni muukaan nainen.
Kokeneet naiset todennäköisesti valitsevat itsensä laisen (kokeneen) miehen. Kokemattomia naisia ei todennäköisesti haittaa miehen kokemattomuus ellei se johdu siitä, että mies on ollut ja on yhä tänäkin päivänä luonteeltaan alistuva, laiska, sosiaalisesti kömpelö ja/tai mt-ongelmainen.
Olen kokenut nainen ja minua ei kiinnosta miehen kokemus vähääkään. 0 tai 100, mitä väliä kun jokainen nainen pitää kuitenkin opetella erikseen.
Mun ex avopuoliso oli kokematon 29v kun tavattiin. Ihmettelin vähän että miksi, mutta hän kertoi ettei vaan ollut osunut sopivaa vastaan.
me oltiin molemmat liikkeellä tosimielellä. Ei kokemuksen määrällä ollut merkitystä.
uuden ihmisen kanssa seksi on AINA hapuilua ja opettelua, ainakin jos haluaa hyvää seksiä. Sen joutuu opettelemaan uuden ihmisen kanssa alusta. Tai ainakin oikeasti naisen nautinnosta välittävät rakastajat kokeilee ja kysyy mikä tuntuu hyvältä. Joku kaamee mekaaninen ori joka puskee omalla rutiinillaan ei oikeesti kyllä saa aikaseks semmosta syvempää nautintoa. Valtaosa naisista (ehkä miehistäkin) pystyy aidosti rentoutumaan vasta ajan kanssa kun on luottamusta kumppaniin. Siksi seksi yleensä vaan paranee ajan kanssa ja suhteen edetessä.
no me erottiin sit muutaman vuoden päästä muista syistä. Ei seksin takia..
Naisille? Montaako etsit kerralla?
Ei kyllä tosiaan kelpaa kunnollinen ja hyvä 38v kokematon mies naiselle.. en juo en ryyppää en lyö.. sitli vaan näyttävät kaiken maailman tatuoituja rikollisia valitsevan...
Olen kuullut miehen muuttavan mielensä vuodessa loppuelämän avioliitosta siihen, että jättää raskaana olevan naisen toisen naisen vuoksi, joten ei voi oikein ottaa tosissaan noita "vakavaan parisuhteeseen" -juttujakaan. Taidetaanhan se raamatussakin sanoa, että mies valehtelee aina.
Sen vuoksi vain sellaisia suhteita ja diilejä, missä hyöty on välitön (tuntemattomien miesten kanssa).
Käytännössä aina kyselevät. Edellisistä suhteista, seksijutuista ja tapailuista. Siihen se sitten tyssää. Tai jos valehtelee niin voi päästä jopa suutelemaan, mutta siinä viimeistään tulee stoppi, kun ei osaa sitä edes kunnolla suorittaa. Eipä ole vielä tullut vastaan avarakatseista naista, joka ei näistä jutuista välittäisi.