Lopettakaa tuijottaminen!
Jos tunnistat itsesi ärsyttäväksi tuijottajaksi niin lopeta! Vituttaa kun ei saa istua julkisissakaan ilman, että joku idiootti kyylää koko matkan pysäkille asti. Useimmat näistä tuijottajista on naisia. Ymmärrän jos joku kiinnittää mielenkiintosi, mutta jos tuijotus jatkuu ja jatkuu on se ahdistavaa ja epäkohteliasta.
N22
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:26"]
Voivoi.. olen usein niin omissa maailmoissani että varmaan joku luulee että tuijotan häntä vaikka tosiasia on etten edes näe häntä. Enkä tietenkään tajua sitä sillä hetkellä kun olen niin omissa sfääreissäni. Koita kestää :)
[/quote]
Niin tuojotat omissa maailmoissasi, mutta kun käännän katseeni sinuun kysyvästi käännät heti pään pois. Silmän välttäessä tuijotus jatkuu. Vitun raivostuttavaa.
[/quote]Sitten se en ole minä :) en käännä päätäni koska en huomaa sinun katsovan minua. Katson "lävitsesi", en sinuun/sinua
Tuijottaminen on niiiiiin epäkohteliasta. Vihaan sitä ylikaiken. Ei siis haittaa jos joku havahtuu tuijottamasta (eli siis vahingossa tekee sitä), mutta tahallinen tuijottaminen, joka vielä jatkuu vaikka kohde on huomannut tuijotuksen ja mulkaisee takaisin vihaisesti, niin on todella töykeää, junttimaista ja noloa käytöstä.
Eräs tuttu nainen tuijotti minua AINA kun näki minut kaupungilla tai jossain bussissa. Pahimmassa tapauksessa hän vielä tuijotti ja kuiskutteli jotain vaikkapa kaverilleen siinä samalla katsoen siis kokoajan minua. Siedin sitä tuijotusta muutaman kerran, mutta hemmetti kun joka kerta piti kyylätä, niin kävin sitten lopulta sanomassa kadulla tälle naiselle, että voisiko ystävällisesti lopettaa ja että tuommoinen käytös on erittäin loukkavaa ja törkeää. Huomautin myös hänelle siitä, että aikuinen ihminen ei vain käyttäydy tuolla tavalla, että jos tuo jatkuu vielä niin takaan sen, että ei jää enää ystävälliseen huomautteluun seuraava keskustelu.
Hän oppi kerrasta, eikä kyyläystä ole enää kertaakaan tullut sen jälkeen. :)
Inhottava tapa ja noloa.
Voivoi.. olen usein niin omissa maailmoissani että varmaan joku luulee että tuijotan häntä vaikka tosiasia on etten edes näe häntä. Enkä tietenkään tajua sitä sillä hetkellä kun olen niin omissa sfääreissäni. Koita kestää :)
[/quote]
Niin tuojotat omissa maailmoissasi, mutta kun käännän katseeni sinuun kysyvästi käännät heti pään pois. Silmän välttäessä tuijotus jatkuu. Vitun raivostuttavaa.
Huh huh, katsot kysyvästi jos joku tuojottaa sinua? Itse sanon moi jos joku tuijottaa tai hymyilen. Ja itse tuojottelen ihmisiä, mutta lopetan jos ne huomaavat. Ja miksikö? Olen esteetikko ja taiteilija, pidän erillaisista ja varsinkin persoonallisista ihmisistä, eläimistä ja ympäristöstä. Näen kaikissa jotain kaunista ja kiinnostavaa, en silti tietenkään halua ketään katseellani vaivaannuttaa.
Pysy kotona jos et kestä katseita :D eii saatana kyllä on taas ongelmat pahinta laatua.
Ootko ajatellu että tuijotan ohitsesi bussin takaseinää ettei mitään rajaa ja yritän pysyä hereillä kaikin voimin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:43"]
eii saatana kyllä on taas ongelmat pahinta laatua.
[/quote]
Jätetään ryöstötkin tutkimatta, koska tappajia on vapaana...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:24"]
Jos tunnistat itsesi ärsyttäväksi tuijottajaksi niin lopeta! Vituttaa kun ei saa istua julkisissakaan ilman, että joku idiootti kyylää koko matkan pysäkille asti. Useimmat näistä tuijottajista on naisia. Ymmärrän jos joku kiinnittää mielenkiintosi, mutta jos tuijotus jatkuu ja jatkuu on se ahdistavaa ja epäkohteliasta.
N22
[/quote] Jospa vain luulet, että sinua tuijotetaan? Tuntuuko sinusta myös, että toiset puhuvat sinusta?
Mä inhoan tuijottamista, koska se oli yksi keino, miten minua kiusattiin koulussa. Sen takia en itsekään tuijota, vaikka kadulla kävelisi vastaan sirkuspelle.
AP ei nyt tajua. Ihmiset tuijottavat, mutta eivät näe sinua, katsovat lävitsesi. Joten voit rentoutua.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:32"]
[/quote]
[/quote] Ei ole kielletty katsomasta kanssamatkustajia, vaikka tuijottaisi ihan avoimestikin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:24"]
N22
[/quote] Jospa vain luulet, että sinua tuijotetaan? Tuntuuko sinusta myös, että toiset puhuvat sinusta?
[/quote]
Ei. Ystävänikin ja äitini on huomannut tuijotuksen.
Mä katsoin äsken ryhmäliikunnassa kelloa seinältä. siihen reitille vaan sattui jonkun muijan pää ja vilkaisi vihaisesti takaisin, luuli vissiin että tuijotan sitä, mutta sen pää oli vain vähän edessä.
mä tuijotan, ihan sama jos siitä joku ärsyyntyy, se on mun harrastus;) niin sosiaalinen pitäs olla, että sen kestää ja jos ei kestä, katsoo muualle,vinkvink:)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:56"]
Mä katsoin äsken ryhmäliikunnassa kelloa seinältä. siihen reitille vaan sattui jonkun muijan pää ja vilkaisi vihaisesti takaisin, luuli vissiin että tuijotan sitä, mutta sen pää oli vain vähän edessä.
[/quote]
Oisit huutanu, että siirrä hehtaaripäätäs paviaani.
Jos oot vaan niin kaunis että herätät huomiota.