Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan siivoamista!

Vierailija
19.07.2015 |

Käytän nelisen tuntia päivässä siivoukseen ja nautin siististä kodista. Mieheltä olen kieltänyt kotityöt, koska teen ne itse paremmin ja sama koskee lapsiani. Ruokaa mies saa tehdä, muttei muuta - eikä ole isommin valittanut! Meillä on aina kaikki tiptop ja olen siitä ylpeä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva homma

Vierailija
2/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan jokin kolmenkympin villitys :D Olen myös lahjoittanut paljon tavaraa pois. On paljon siistimpää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:35"]Käytän nelisen tuntia päivässä siivoukseen ja nautin siististä kodista. Mieheltä olen kieltänyt kotityöt, koska teen ne itse paremmin ja sama koskee lapsiani. Ruokaa mies saa tehdä, muttei muuta - eikä ole isommin valittanut! Meillä on aina kaikki tiptop ja olen siitä ylpeä.
[/quote]
Ihanaa, on muitakin! Minäkään en tykkää että mies tai lapset liiemmin siivoavat, tekevät kuitenkin päin honkia... Minä rakastan siivoamista myös!
Nautin kodista, jossa voisi syödä vaikka lattialta.
N 37

Vierailija
4/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta "hulluudesta" olen todella kade. Minä taas vihaan siivoomista.

Vierailija
5/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä riittää siivoamista. Tervetuloa.

Vierailija
6/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee sulle!

Vierailija
7/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:15"]Täällä riittää siivoamista. Tervetuloa.
[/quote]
Jaa, on päästetty paikat rempalleen vai?
Ensin rakennetaan hieno uusi omakotitalo, sitten pilataan kaikki pinnat kun eletään kun siat.
Nähty tämä ihmislaji.

Vierailija
8/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Haluatko tulla meille siivoamaan?

Vierailija
9/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Meillä ei tosin ole mitään ääreissiistiä jatkuvasti, mutta se ei haittaa. Siivoaminen on vaan niin rentouttavaa! Lasi viiniä ja moppi heilumaan. Ja sielu lepää. Ruoanlaitto taas on enemmänkin välttämätön pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi