En halua armopaloja!
Minua ottaa suuresti päähän, että mun äidin mies ajatteli, että lähtisi minun kanssa Lontooseen matkalle. En halua Lontooseen, ensinnäkin siitä syystä, että minulla ei ole itselläni opiskelijana varaa siihen, ja toiseksi, siellä ei ole mielestäni mitään minulle! Minusta on myös epäreilua, että äitini mies lähtisi minun kanssani matkoille, mutta ei siskojeni eikä tyttäriensä. Mielestäni olisi epäreilua siskojani ja hänen tyttäriään kohtaan, jos lähtisin matkalle hänen kanssaan. Olen itse miespuolinen. Vuosia sitten eräs koulukaverini oli ollut Lontoossa, ja sanoin hänelle, etten halua Lontooseen. Hänkin vain sanoi minulle, että kyllä siellä on sellaista mikä minuakin kiinnostaa.
Kommentit (56)
rikkaat käyttävät kaikki armopalat eli jos muuten aikataulut sopivat mene äläkä jumita ylpeydessäsi. voisit oppia jotain
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:45"]rikkaat käyttävät kaikki armopalat eli jos muuten aikataulut sopivat mene äläkä jumita ylpeydessäsi. voisit oppia jotain
[/quote]Mitähän voisin oppia?
Ootko sä nyt ihan palikka! Kasva isoksi -eli mieheksi, ja vedä pääsi pois arsesta.
Millainen tämä mies on? Eikö osaa englantia, haluaako sinut tulkiksi ja asiainhoitajaksi? Sekö sinua ahdistaa, tai etkö muuten tule toimeen hänen kanssaan? Ei tarjottu matka mikään armopala ole, jos hän tarvitsee apuasi. Mutta pakko ei ole lähteä, ellei huvita. Mieti kuitenkin tarkkaan, miksi et halua lähteä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:56"]Millainen tämä mies on? Eikö osaa englantia, haluaako sinut tulkiksi ja asiainhoitajaksi? Sekö sinua ahdistaa, tai etkö muuten tule toimeen hänen kanssaan? Ei tarjottu matka mikään armopala ole, jos hän tarvitsee apuasi. Mutta pakko ei ole lähteä, ellei huvita. Mieti kuitenkin tarkkaan, miksi et halua lähteä.
[/quote]Osaa englantia, joten ei halua minua tulkiksi ja asiainhoitajaksi. Tulen kyllä toimeen hänen kanssaan. Ja syythän kerroin jo aloituksessa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:45"]
rikkaat käyttävät kaikki armopalat eli jos muuten aikataulut sopivat mene äläkä jumita ylpeydessäsi. voisit oppia jotain
[/quote]Ap ei olekaan rikas.
[/quote]Silti.
Mielestäni ihailtavaa periaatteellisuutta. Nykyään ihmiset ovat niin hedonisteja että ottavat kaikki armopalat ja siihen päälle vielä lisää.
Itse lähtisin Lontooseen koska tahansa, jos joku maksaa! Lontoo kuuluu niihin kaupunkeihin Pariisin ja New Yorkin ohella, joissa on kaikkea ja kaikenikäisille. Lontoo ei ole halpa kaupunki, joten kyse voi olla rahasta. On varaa ottaa yksi mukuloista mukaan ja nyt se olisi sinun vuorosi.
Jotenkin haiskahtaa...minkä ikäinen olet, minkä ikäinen äidin mies...te kaksistaan..?? Ettei yritä vain siellä hyväksi käyttää?? ÄLÄ IHMEESSÄ LÄHDE, äiti mukaan ainakin!
Olet oikeassa - sinunlaisellesi ihmiselle täällä Lontoossa ei ole mitään. Eikä lontoolaiset halua sinun tyyppisiä ihmisiä edes käymään. Pysy vaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haiskahtaa...minkä ikäinen olet, minkä ikäinen äidin mies...te kaksistaan..?? Ettei yritä vain siellä hyväksi käyttää?? ÄLÄ IHMEESSÄ LÄHDE, äiti mukaan ainakin!
Itse olen miespuolinen. Ei todellakaan ole kyse siitä miltä mielestäsi haiskahtaa! Ja olen liki 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miespuolinen. Ei todellakaan ole kyse siitä miltä mielestäsi haiskahtaa! Ja olen liki 30.
Joo, olet oikeassa, älä lähde Lontooseen, äläkä mihinkään äitisi miehen kanssa.
Sinun kannattaa pysyä tuvan ja tunkion välillä, ettet vaan eksy, sillä olethan vasta 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa - sinunlaisellesi ihmiselle täällä Lontoossa ei ole mitään. Eikä lontoolaiset halua sinun tyyppisiä ihmisiä edes käymään. Pysy vaan Suomessa.
Miksihän koulukaverini sitten sanoi, että siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa pysyä tuvan ja tunkion välillä, ettet vaan eksy, sillä olethan vasta 30 v.
Joudun nyt tuottamaan sinulle pettymyksen. Asun nimittäin omassa kämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinusta sitten tuntuisi epäreilulta, jos joku sinun veljesi tai sisaresi pääsisi matkoille äiti- tai isäpuolensa kanssa, mutta sinä et? Ajattelen tässä sisariani. Ei olisi oikein heitä kohtaan, jos lähtisin.
Täähän on ihan vitsi. Sinuna todellakin lahjoittaisin rahat siskoille ja veljillesi jotka varmaan eivät kahta sekuntia kauempaa asiaa miettisi ja lähtisivät matkaan ilmoittamatta sinulle. Enää ei pitäisi olla 6-vuotiaan ajatustasolla ja miettiä miten heille tulisi pahaolo kun eivät pääse ulkomaille. Toisaalta jos sisaruksesi ovat tuolla tasolla mös niin kannattaa miettiä hieman perheterapiaa. Toisten puolesta voi olla myös onnellinen eikä nähdä asiaa "epäreiluna"...
Alkuperäinen kirjoittaja = trolli
On sellainen sanonta, että jos on kyllästynyt Lontooseen on kyllästynyt elämään.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:45"]
[/quote]Ap ei olekaan rikas.