En halua armopaloja!
Minua ottaa suuresti päähän, että mun äidin mies ajatteli, että lähtisi minun kanssa Lontooseen matkalle. En halua Lontooseen, ensinnäkin siitä syystä, että minulla ei ole itselläni opiskelijana varaa siihen, ja toiseksi, siellä ei ole mielestäni mitään minulle! Minusta on myös epäreilua, että äitini mies lähtisi minun kanssani matkoille, mutta ei siskojeni eikä tyttäriensä. Mielestäni olisi epäreilua siskojani ja hänen tyttäriään kohtaan, jos lähtisin matkalle hänen kanssaan. Olen itse miespuolinen. Vuosia sitten eräs koulukaverini oli ollut Lontoossa, ja sanoin hänelle, etten halua Lontooseen. Hänkin vain sanoi minulle, että kyllä siellä on sellaista mikä minuakin kiinnostaa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
On sellainen sanonta, että jos on kyllästynyt Lontooseen on kyllästynyt elämään.
Miten Lontooseenkaan voi olla kyllästynyt, jos ei ole siellä käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haiskahtaa...minkä ikäinen olet, minkä ikäinen äidin mies...te kaksistaan..?? Ettei yritä vain siellä hyväksi käyttää?? ÄLÄ IHMEESSÄ LÄHDE, äiti mukaan ainakin!
Itse olen miespuolinen. Ei todellakaan ole kyse siitä miltä mielestäsi haiskahtaa! Ja olen liki 30.
Joo, olet oikeassa, älä lähde Lontooseen, äläkä mihinkään äitisi miehen kanssa.
Sinun kannattaa pysyä tuvan ja tunkion välillä, ettet vaan eksy, sillä olethan vasta 30 v.Äläkä sinne tunkiollekaan mene, mitä sitä hyvää miestä tunkiolle jättämään, jollet sieltä löydäkkään tupaan.
Hyvää miestä?! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haiskahtaa...minkä ikäinen olet, minkä ikäinen äidin mies...te kaksistaan..?? Ettei yritä vain siellä hyväksi käyttää?? ÄLÄ IHMEESSÄ LÄHDE, äiti mukaan ainakin!
Itse olen miespuolinen. Ei todellakaan ole kyse siitä miltä mielestäsi haiskahtaa! Ja olen liki 30.
Niin, no miksi se halus just sut sinne? Eikä naispuolisista perheenjäsenistä ketään? Meinaako pettää äitiäsi matkalla ja sä olisit esiliinana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no miksi se halus just sut sinne? Eikä naispuolisista perheenjäsenistä ketään? Meinaako pettää äitiäsi matkalla ja sä olisit esiliinana?
Ei todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa - sinunlaisellesi ihmiselle täällä Lontoossa ei ole mitään. Eikä lontoolaiset halua sinun tyyppisiä ihmisiä edes käymään. Pysy vaan Suomessa.
Miksihän koulukaverini sitten sanoi, että siellä on?
Juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska äidillä ei sillä hetkellä ollut mahdollisuutta lähteä.
Vierailija kirjoitti:
On sellainen sanonta, että jos on kyllästynyt Lontooseen on kyllästynyt elämään.
Ei pidä ottaa liian kirjaimellisesti joitain vuosisatoja sitten eläneiden lausahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ottaa liian kirjaimellisesti joitain vuosisatoja sitten eläneiden lausahduksia.
Mitä merkitystä sillä on, milloin tuon sanonut on elänyt?
Taitaa olla sama aloittaja kuin tällä. http://www.vauva.fi/keskustelu/2478596/kenen_ei_mielestanne_pitaisi_paa…
Joo älä vaan ihmeessä lähde. Auton allekin todennäköisesti jäisit. Ai miksi? Kun et tietäisi että ennen kadun ylitystä pitää katsoa ensin OIKEALLE ja sitten vasemmalle. Ai miksi? Koska siellä on VASEMMANPUOLEINEN liikenne.
Minä sain kerran tällaisen "armopalan" eli neljän päivän matkan Lontooseen. Olen vähävarainen, mutta läheinen sukulainen järjesti. Matkasta on jo useampi vuosi. Vieläkin muistelen sitä kaivaten, oli ainutlaatuinen kokemus ja olen ikikiitollinen siitä.
Jo pelkästään se, että pääsi itse käymään paikoille, jotka olivat kirjallisuudesta, elokuvista ja historiasta tuttuja, oli valtava elämys. Melkein jokainen katu, puisto, aukio tai rakennus toi elämyksen, että voi, tuossa tuo nyt on.
Ja sitten se kaupungin suuruus, ihmispaljous, eikä vähiten se ihmisten ystävällisyys oli vaikuttavaa. Oli tunne, että nyt olen minäkin suunnilleen maailman keskipisteessä.
Toivoa vain soppii, että köyhä oppii
Että armonpalat ei ole mittään :D
Äitisi mies haluaisi seuraa matkalle, ja pyytää sinut, kun kuitenkin aika tuttuja olette. Ei pyydä tyttäriään tai sisariasi, ehkä koska esim. hotellihuoneen voi luontevasti ottaa kaksi miestä, mutta nuoremman naisen kanssa hän joutuisi ottamaan eri huoneet. Ja yhdelle huone kun maksaa melkein saman kuin kahdelle, sinusta ei tulisi edes paljon muuta lisäkulua kuin lentoliput. Ja ne muutamat tuopit olutta ja ruoka-annokset, jotka nyt ei ole mitään, jos on tottunut tarjoamaan. Tuon ikäiset miehet usein ovat.
Ehkä hän haluaa viettää aikaa sinun, poikapuolensa kanssa.
Asiasta ongelmointi kuulostaa minusta aika ihmeelliseltä.
Itsekin olen joskus pyytänyt jonkun sukulaisnuoren matkaseuraksi. Ei siinä sen kummempaa ole.
Ketjun luettuani kuulostaa siltä, että kanssasi matkalle lähteminen ei olisi armopala, vaan aika helvetin suuri uhrautuminen sen äitisi miehen puolelta...
Mikä tuossa nyt on ongelmana?! Lontooseen vaan! Lontoo on mahtava kaupunki. Itse kävin aikoinaan Lontoossa 1-4 kertaa vuodessa 20 vuoden ajan. Nyt olen asunut Lontoossa kolme vuotta. Vielä on paljon näkemättä vaikka paljon on tullut kaupunkia koluttua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt on ongelmana?! Lontooseen vaan! Lontoo on mahtava kaupunki. Itse kävin aikoinaan Lontoossa 1-4 kertaa vuodessa 20 vuoden ajan. Nyt olen asunut Lontoossa kolme vuotta. Vielä on paljon näkemättä vaikka paljon on tullut kaupunkia koluttua.
No ap on niin tyhmä, ettei voi saada Lontoosta mitään irti! Et kai ihan tosissas ollu? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap on niin tyhmä, ettei voi saada Lontoosta mitään irti! Et kai ihan tosissas ollu? :D
Tunnetko ap:n?
Vierailija kirjoitti:
Oo onnellinen
Vierailija kirjoitti:
No ei vois vähempää kiinnostaa joku paska kulttuurikeskus!
Äläkä sinne tunkiollekaan mene, mitä sitä hyvää miestä tunkiolle jättämään, jollet sieltä löydäkkään tupaan.