Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua armopaloja!

Vierailija
19.07.2015 |

Minua ottaa suuresti päähän, että mun äidin mies ajatteli, että lähtisi minun kanssa Lontooseen matkalle. En halua Lontooseen, ensinnäkin siitä syystä, että minulla ei ole itselläni opiskelijana varaa siihen, ja toiseksi, siellä ei ole mielestäni mitään minulle! Minusta on myös epäreilua, että äitini mies lähtisi minun kanssani matkoille, mutta ei siskojeni eikä tyttäriensä. Mielestäni olisi epäreilua siskojani ja hänen tyttäriään kohtaan, jos lähtisin matkalle hänen kanssaan. Olen itse miespuolinen. Vuosia sitten eräs koulukaverini oli ollut Lontoossa, ja sanoin hänelle, etten halua Lontooseen. Hänkin vain sanoi minulle, että kyllä siellä on sellaista mikä minuakin kiinnostaa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko sitten banaanikakkua?

Vierailija
42/56 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanikakkua? Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaanikakkua? Miten niin?

Apinathan tykkää banaanista

Vierailija
44/56 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä isäpuoli halusi kaksistaan miesten kesken matkalle, jotta voisi tutustua paremmin rakkaansa poikaan ja viettää kanssasi aikaa? Ja mikä estää häntä lähtemästä myöhemmin muiden sisarustesi kanssa reissuun? Tai äitiäsi tekemään heidän kanssaan tyttöjen matkan?

Mä lähtisin ainakin isäpuoleni kanssa mielelläni reissuun, jos hän pyytäisi.

T. Toinen 30v köyhä opiskelija

Vierailija
45/56 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä isäpuoli halusi kaksistaan miesten kesken matkalle, jotta voisi tutustua paremmin rakkaansa poikaan ja viettää kanssasi aikaa? Ja mikä estää häntä lähtemästä myöhemmin muiden sisarustesi kanssa reissuun? Tai äitiäsi tekemään heidän kanssaan tyttöjen matkan?

No, se tarjous meni jo.

Vierailija
46/56 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti kaivaa esiin yli vuoden vanha aloitus?! Ap vaikuttaa samanlaiselta vänkkääjältä kuin se Munsalan kansallispuvun haikailija.

Vierailija
47/56 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se tarjous meni jo.

Minulle on opetettu pienestä pitäen, että tarjousta ei harkitsematta kannata torjua. Yleensä sama henkilö ei enää tarjoa, jos hänen tarjouksensa on kerran torjuttu.

Vierailija
48/56 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti kaivaa esiin yli vuoden vanha aloitus?! Ap vaikuttaa samanlaiselta vänkkääjältä kuin se Munsalan kansallispuvun haikailija.

Joo. Sen viimeisimmät viestit on tältä kuulta ja ensimmäiset jo 7 vuotta vanhoja! :D

Vierailija
49/56 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa nyt on ongelmana?! Lontooseen vaan! Lontoo on mahtava kaupunki. Itse kävin aikoinaan Lontoossa 1-4 kertaa vuodessa 20 vuoden ajan. Nyt olen asunut Lontoossa kolme vuotta. Vielä on paljon näkemättä vaikka paljon on tullut kaupunkia koluttua.

No ap on niin tyhmä, ettei voi saada Lontoosta mitään irti! Et kai ihan tosissas ollu? :D

Tunnetko ap:n?

Kyllähän tuon näkee aloituksesta! :D

Vierailija
50/56 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa nyt on ongelmana?! Lontooseen vaan! Lontoo on mahtava kaupunki. Itse kävin aikoinaan Lontoossa 1-4 kertaa vuodessa 20 vuoden ajan. Nyt olen asunut Lontoossa kolme vuotta. Vielä on paljon näkemättä vaikka paljon on tullut kaupunkia koluttua.

Ei Lontookaan kaikkia miellytä.

Vierailija
51/56 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Lontookaan kaikkia miellytä.

Pitää olla aika keskinkertainen tyyppi, jos ei miellytä.

Vierailija
52/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisia autisteja päästetään kirjoittelemaan tälle palstalle? Pilaavat toisten hyvän matkailufiiliksen tällaisilla typeryyksillä? Sakkoja tällaisesta pitäisi vähintään antaa!

Vierailija
53/56 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän jos ajattelet että syrjii tyttäriään.

Mutta jos ei ole tästä kyse niin en ymmärrä mikset vain sano ei kiitos.

Vierailija
54/56 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo älä vaan ihmeessä lähde. Auton allekin todennäköisesti jäisit. Ai miksi? Kun et tietäisi että ennen kadun ylitystä pitää katsoa ensin OIKEALLE ja sitten vasemmalle. Ai miksi? Koska siellä on VASEMMANPUOLEINEN liikenne.

Paha, paha virhe! Nythän hän ainakin tietää, kun sanoit sen.

Vierailija
55/56 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sen viimeisimmät viestit on tältä kuulta ja ensimmäiset jo 7 vuotta vanhoja! :D

Vieläkin on jatkunut tuo. Viimeisin viesti kirjoitettu reilu viikko sitten. :D

Vierailija
56/56 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo nyt on tullu sellaseks ihme kaikkien pitää siellä käydä -mestaks. Ei sinne ole kenenkään pakko mennä. Jos ei ole erityinen kulttuuri-ihminen niin aika lailla sama ootko käyny vai et.