Olen nainen enkä ajele karvojani mistään.
En nypi edes kulmakarvoja. :D Mitä mieltä olette siitä? Jos vastustatte ajatusta, voisitteko kertoa mitä hyötyä karvojen ajelusta on ja miksi miesten ei tarvitse niitä ajella?
Kommentit (57)
Mä en pidä karvasista miehistä, mutta en silti jättäis seurustelematta kenenkään kanssa sen takia että hänellä karvoja on. Jos joku mies ei mun kanssani halua olla sen takia kun en aina karvoja ajele niin voi voi :D
En minäkään aina ajele. Juuri eilen epiloin ekaa kertaa ehkä pariin kuukauteen. Ajelen alapääkarvat jos ne alkavat kihartua 'sisäänpäin' ja kutittaa, tai tässä tapauksessa kun ne alkoivat hangata kilpapyörän satulaa. Jalkakarvat epiloin kun jaksan tai muistan, jumppatunnille pidän sitten pitkiä housuja jos unohtuu. Kainalot epiloin samalla kaavalla, jos edessä on hihattomien paitojen käyttöä niin saa mennä. Kulmakarvat nypin kun muistuu mieleen.
Mielestäni tässä ei ole mitään kummallista. En osaisi sisällyttää moista karvarallia jatkuviin viikkorutiineihini, hirveää ajan tuhlausta moinen puunaaminen. Karvat eivät ole vielä ketään tappaneet, jätän jatkuvan posliinirallin ilotytöille, omat tärkeimmät ruumiinosani löytyvät hartioiden yläpuolelta.
ap, jatka haluamallasi tiellä! jos et halua ajella karvoja, älä ajele! se on täysin sinun oma asiasi ja kunnioitan päätöstäsi.
minä siistin ja ajelen karvojani. paitsi talvisin. minun valintani.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:50"]En nypi edes kulmakarvoja. :D Mitä mieltä olette siitä? Jos vastustatte ajatusta, voisitteko kertoa mitä hyötyä karvojen ajelusta on ja miksi miesten ei tarvitse niitä ajella?
[/quote]
Mitäpä tuosta pitäisi ajatella? Oma päätös ja sen takana seisot.
m41
Sodanjälkeisen Euroopan naisfilmitähdillä oli tuuheat mustat puskat kainaloissa, eikä mikään ollut eroottisempaa. Jopa Sophia Lorenin kainalokarvat on ikuistettu. Amerikan ihmemaasta tuli sitten tämä muoti, että kaikki seksuaaliseen kypsyyteen liittyvät merkit on likaisia ja pitää poistaa. Rintavakokin on synnillisen hikinen, joten silaripallot asemoidaan kauaksi toisistaan, niin että väliin jää kämmenen levyinen aukko :D
Vaikka amerikkalaiset on usein mauttomia, ei meidän tarvitsisi olla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:15"]Hyi helvetti. Mä en sellasta naista huolisi joka ei sen vertaa viitti ulkonäöstä huolehtia että kainalot ajaisi.
M26
[/quote]
No en minäkään sen puoleen sinua huolisi jos mielipiteesi asiasta on tuo. :D AP
[/quote]
Joo. Hyvä vaan haluan naisellisen naisen enkä mitään karvaista eläintä.
Mäkin ajelen vain sääret kesällä ja kainalot. En nypi enkä koske tuheroon. Jos en kulkisi hameessa kesällä en ajelisi sääriäkään. Mulla on tummahiuksisena tummat karvat. Käsivarsikarvat haluaisin pois, mutta niiden ajelu on toivotonta hommaa, joten en ole koskaan siihen alkanut. Tuhero saa ollakin luomu, mies, joka haluaa muotoiltua karvaa alapäähän saa etsiä toisen naisen. Suuseksi ei kiinnosta minua. Niin, enkä meikkaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:10"]Täytyy aika köyhä elämä olla jos jonkun kainalokarvat saa toiset näin yökkäileen x) mut jokanen tallaa tavallaan :)
[/quote]
Hei sä taidat olla enemmän muodin mukana kuin muut av-mammat. Pitkät kainalokarvathan on nyt suurinta muotia naisilla. Ja vielä värjätyt. Ootko jo kokeillut?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1437018934175.html
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:10"]Täytyy aika köyhä elämä olla jos jonkun kainalokarvat saa toiset näin yökkäileen x) mut jokanen tallaa tavallaan :) [/quote] Hei sä taidat olla enemmän muodin mukana kuin muut av-mammat. Pitkät kainalokarvathan on nyt suurinta muotia naisilla. Ja vielä värjätyt. Ootko jo kokeillut? http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1437018934175.html
[/quote]
Hahhhah tällä tytöllä oo muodista tietoakaan, eikä oikeestaan kiinnostakaan. Kuten ei myöskään kainaloiden värjäys. Mut hei jos joku tykkää niin mitäs se multa on pois? :)
En mäkään ajele paljon. Ihan sen takia ajelen, että mun mielestä tuntuu miellyttävältä SIISTITYT (ei siis ajellut) kainalo - ja säärikarvat.
Ei mun poikaystävää haittaa mun karvat ollenkaan, sanoo että pitäähän siellä jotain olla, edes vähän karvoja.
Mä en tajua tätä joidenkin miesten logiikkaa, etä naisen tulisi ajella, mutta ei sitten itse viitsitä edes siistiä...
Jokainen nainen siis itse päättäköön miten ajelee tai ajeleeko ollenkaan.
N25
Oikea feministi ei ajele karvojaan. Naisen pitää hyväksyä itsensä ja nauttia sukupuolestaan niillä karvoilla mitä sattuu olemaan, eikä alistua muokkaamaan itseään miessukupuolen asettamien ehtojen mukaan.
No enpä ajele minäkään. Kainaloista ajelisin, mutta en voi kun kainalot alkaa järjettömästi kutisemaan ja iho menee rikki, sen jälkeen ei voi laittaa dödöäkään.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:50"]En nypi edes kulmakarvoja. :D Mitä mieltä olette siitä? Jos vastustatte ajatusta, voisitteko kertoa mitä hyötyä karvojen ajelusta on ja miksi miesten ei tarvitse niitä ajella?
[/quote]
Uuuuhhhh!
Sinun kanssa kun pääsis joskus lakanoiden väliin, niin se olisi elämäni täyttymys!
t: hairy lover
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:02"]En mäkään ajele paljon. Ihan sen takia ajelen, että mun mielestä tuntuu miellyttävältä SIISTITYT (ei siis ajellut) kainalo - ja säärikarvat.
Ei mun poikaystävää haittaa mun karvat ollenkaan, sanoo että pitäähän siellä jotain olla, edes vähän karvoja.
Mä en tajua tätä joidenkin miesten logiikkaa, etä naisen tulisi ajella, mutta ei sitten itse viitsitä edes siistiä...
Jokainen nainen siis itse päättäköön miten ajelee tai ajeleeko ollenkaan.
N25
[/quote]
Ei sitä ymmärrä kaikki miehetkään.
m41
Mulle i tulis mieleenkään ajella häpykarvoja. Siellä on ne karvat luonnostaan just miehiä varten. Miksi ne muuten siellä kasvaisi? Kaikella on tarkoitus.
ap, sitten kun sulle vanhemmiten alkaa kasvaa viiksiä, aiotko ajella ne?
Mun mies sanoo, että häntä häiritsee, kun joskus annan säärukarvojen vain olla, kun en JAKSA ajella koko ajan. Oon kyllä hänelle antanut samalla mitalla ja kertonut, että niin kauan kuin hän ei ajele omia sääriään, ei mikään siihen minuakaan velvoita. Oon kysynyt, miksi hänen omat karvansa eivät ole häiritseviä mutta minun ovat. Tähän hän ei ole osannut vastata mitään. Toisaalta se, että joskus sääreni ovat karvaiset, ei ole millään lailla vaikuttanut läheisyyden ja seksin määrään. Että ilmeisesti ei ole niin ällöä kuitenkaan. Itse olen sitä mieltä, että karvattomuusmuoti on ihan naurettava pelkästään vaivalloisuutensa takia. Olisi paljon rennompaa, jos kaikkien ihokarvat saisivat olla luonnolliset. Pidempien karvojen siistimisen (hiukset ja parta) ymmärrän, mutten sitä, miksi mitään karvaa pitäisi nyppiä tai ajaa kokonaan pois. Ite meen lähikauppaan, lenkille ja salille niin karvasena kuin satunnaisesti olemaan, mut en yleisen mielipiteen ja kauneusihanteen takia kehtaa sänkisäärillä mihinkään edustavampaan tilaisuuteen.