Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin etsiä miehelleni seksiseuraa.

Vierailija
06.08.2015 |

Ajattelin etsiä miehelleni seksiseuraa. Jonkun joka pitäisi häntä hyvänään vaikka kerran kahdessa viikossa, mutta ei haluaisi enempää. Itse en lääkitykseni vuoksi halua seksiä ollenkaan, mutta tiedän ettei tämä ole reilua miehelleni. Tämä ajatus on ollut vaikea hyväksyä, mutta en parempaa ratkaisua ole keksinut sillä en halua menettää miestäni. Ja ei - hän ei ole ehdottanut tätä, mutta vonkaa ilman tulosta minua, joten tiedän riutuvan seksin puutteessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies osaa itsekin etsiä, jos annat luvan. Oletko ap käynyt lääkärissä juttelemassa haluttomuudestasi? Jos vaikka annos on pielessä tai jotain.

Vierailija
2/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:51"]

Eiköhän mies osaa itsekin etsiä, jos annat luvan. Oletko ap käynyt lääkärissä juttelemassa haluttomuudestasi? Jos vaikka annos on pielessä tai jotain.

[/quote] Ajattelin, että olisi jotenkin turvallisempaa jos itse olisin siinä mukana. En tiedä - tämä on niin vaikeaa. Kyllä pyysin lääkäriltä, että annostusta pienennettäisiin, mutta ei kuulemma kannata tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:51"]

[/quote] Ajattelin, että olisi jotenkin turvallisempaa jos itse olisin siinä mukana. En tiedä - tämä on niin vaikeaa. Kyllä pyysin lääkäriltä, että annostusta pienennettäisiin, mutta ei kuulemma kannata tällä hetkellä.

[/quote]

Juttele asiasta miehen kanssa ja kysy mitä mieltä hän on ajatuksesta. Sitten voitte etsiä yhdessä.