Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen enkä ajele karvojani mistään.

Vierailija
19.07.2015 |

En nypi edes kulmakarvoja. :D Mitä mieltä olette siitä? Jos vastustatte ajatusta, voisitteko kertoa mitä hyötyä karvojen ajelusta on ja miksi miesten ei tarvitse niitä ajella?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:06"] Hyi saatana. Oksettavaa sellaiset näkyvät sääri- ja kainalokarvatj naisella. Ja vielä jos pillu on sellainen puska jonka lävitse pitää tyyliin raivata tiensä. 

N22 
[/quote]

Oletko lesbo kun sinulla on ollut tarvetta raivata tie? No offense. AP

Vierailija
22/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidtkö kuitenkin hihattomia paitoja kainalokarvoinesi? :s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:07"]Mä tunnen yhden kaltaisesi (vai kenties sinut?), on muutenkin elämäntapaluomu eikä käy koskaan edes kampaajalla saati käytä meikkiä. Kieltämättä varsinkin ne kainalopuskat on aika nolon näköiset, joskus uimarannalla oikein hätkähdin, onneksi ne ovat kuitenkin yleensä piilossa. Jokainen tyylillään. :) 
[/quote]

Minulla ei ole kauheasti karvoja kainaloissa, muutama vaalea haiven vaan :D En kyllä meikkaakkaan, mutten tuomitse ihmisiä jotka ajelevat karvansa tai meikkaavat. AP

Vierailija
24/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy aika köyhä elämä olla jos jonkun kainalokarvat saa toiset näin yökkäileen x) mut jokanen tallaa tavallaan :)

Vierailija
25/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:08"]Pidtkö kuitenkin hihattomia paitoja kainalokarvoinesi? :s
[/quote]

No ei ne sieltä mihinkään näkyisi :D on edelleen vaaleat haivenet ihan kainalokuopassa, ei juuri levittäytyneet. Pidän hihattomia paitoja harvoin. AP

Vierailija
26/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:06"] Hyi saatana. Oksettavaa sellaiset näkyvät sääri- ja kainalokarvatj naisella. Ja vielä jos pillu on sellainen puska jonka lävitse pitää tyyliin raivata tiensä.  N22  [/quote] Oletko lesbo kun sinulla on ollut tarvetta raivata tie? No offense. AP

[/quote]

Sanoinko, että raivaisin itse? 

Mikään ei ole rumempaa kuin järkkyttävät säärikarvat ja ruma puska joka vilahtaa kainaloissa. 

Vierailija
27/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:01"]

Miksi koko ajan vaahtoat miehistä?

Ihan kuin miehet sinua niitä kulmakarvoja vaatisi nyppimään. Tai edes pillukarvoja ajelemaan. Monilla miehillä on mieltymys puskaan. 

[/quote]

Aamen. 

Sama homma kuin naisten muissakin "ulkonäköpaineissa": 90% naisista haluaisi päästä iltalehteen poseeraamaan ja se ajaa heidät hulluihin tekoihin. Miesten kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Miehet jakautunevat suunnilleen 50/50 laihuus-pulleus keississä enkä usko jakolinjojen karvojenkaan suhteen olevan kaukana tuosta.

Mutta kun naiset haluavat näyttää siltä iltalehtitytöltä. Täysin naisten keskinäisiä vouhotuksia. Toki miehet osallistuvat tähän kannustamalla omia suosikkejaan niiden iltalehtityttöjen kuvien alla. 

Vierailija
28/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:06"] Hyi saatana. Oksettavaa sellaiset näkyvät sääri- ja kainalokarvatj naisella. Ja vielä jos pillu on sellainen puska jonka lävitse pitää tyyliin raivata tiensä.  N22  [/quote] Oletko lesbo kun sinulla on ollut tarvetta raivata tie? No offense. AP

[/quote]

Mikään ei ole rumempaa kuin järkkyttävät säärikarvat ja ruma puska joka vilahtaa kainaloissa. 
[/quote]

Mitä jos olenkin muuten huippumallin näköinen :p

Vierailija
29/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:59"]

Koska suurin osa naisista on opetettu siihen että et oo naisellinen jos et aja karvoja, ja että miehet ei tykkää karvasista naisista. Ite oon niin laiska etten aina jaksa ajella, jos joku ei tykkää niin se on sit sen ongelma.

[/quote]

TÄMÄ

Vierailija
30/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:01"]

Miksi koko ajan vaahtoat miehistä?

Ihan kuin miehet sinua niitä kulmakarvoja vaatisi nyppimään. Tai edes pillukarvoja ajelemaan. Monilla miehillä on mieltymys puskaan. 

[/quote]

Aamen. 

Sama homma kuin naisten muissakin "ulkonäköpaineissa": 90% naisista haluaisi päästä iltalehteen poseeraamaan ja se ajaa heidät hulluihin tekoihin. Miesten kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Miehet jakautunevat suunnilleen 50/50 laihuus-pulleus keississä enkä usko jakolinjojen karvojenkaan suhteen olevan kaukana tuosta.

Mutta kun naiset haluavat näyttää siltä iltalehtitytöltä. Täysin naisten keskinäisiä vouhotuksia. Toki miehet osallistuvat tähän kannustamalla omia suosikkejaan niiden iltalehtityttöjen kuvien alla. 

[/quote]

Öh, luulen että teiltä meni pointti ohi. Pointti oli nimenomaan se, miksi NAISET hyväksyvät karvaiset miehet mutta eivät karvaisia naisia. AP

Vierailija
31/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se on muuten ok että miehet voi ajella karvojansa, mutta se ei että nainen ei halua?

Vierailija
32/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Mä en sellasta naista huolisi joka ei sen vertaa viitti ulkonäöstä huolehtia että kainalot ajaisi.
M26

Vierailija
33/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Mä en sellasta naista huolisi joka ei sen vertaa viitti ulkonäöstä huolehtia että kainalot ajaisi.
M26

Vierailija
34/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni laittanut peukkua ylös naiselle! Melkein puolet.

Jat jotkut luuli että kaikki tykkää sheivaamisesta..

Vierailija
35/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTI

Vierailija
36/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:15"]Hyi helvetti. Mä en sellasta naista huolisi joka ei sen vertaa viitti ulkonäöstä huolehtia että kainalot ajaisi.
M26
[/quote]

No en minäkään sen puoleen sinua huolisi jos mielipiteesi asiasta on tuo. :D AP

Vierailija
37/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:13"]

Öh, luulen että teiltä meni pointti ohi. Pointti oli nimenomaan se, miksi NAISET hyväksyvät karvaiset miehet mutta eivät karvaisia naisia. AP

[/quote]

Ihanko oikeasti te naiset arvostelette toistenne karvoja, vai miten tämä hyväksymättömyys näkyy :D

Vierailija
38/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:13"]Öh, luulen että teiltä meni pointti ohi. Pointti oli nimenomaan se, miksi NAISET hyväksyvät karvaiset miehet mutta eivät karvaisia naisia. AP

[/quote]

Kai se on joidenkin naisten oma harhaluulo, että miehetkään eivät pidä karvaisista naisista. En ole tähän päivään mennessä tavannut miestä, jota karvat olisivat häirinneet. Ovat varmaan arvanneet pysyä kauempana meikäläisestä.

Vierailija
39/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:08"]

[/quote]

[/quote]

onpas. esimerkiksi sinun ajatusmaailmasi. hyi.

Vierailija
40/57 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up