Tunteeko muut naiset täällä vetoa narkkareihin?
Muhun vetoaa se laihuus, itsevarmuus, herkkyys, temperamenttisuus, rikosten tekeminen, yleinen coolius. Narkkarit uskaltaa puhua naiselle kauniisti ja pehmosti koska eivät pelkää leimautuvansa nössöiksi kun eivät sitä oikeasti olekaan.
Onko muita joilta narkkarit vie jalat alta?
Kommentit (72)
Ei. Ihan niin alas en ole vielä vajonnut itsearvostuksessa. Hyi helvetti ap, "puhuvat naiselle pehmeästi, koska ovat kovia jätkiä"... Miten kovia, tarkalleenottaen siis? Arvostat?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"]Mistä kohtaa jonkun kemikaalin orja ei ole nössö? Totta kai aineiden voimalla jaksaa ja uskaltaa puhua vaikka kuun taivaalta, varsinkin jos se edesauttaa aineiden saamista. ps. laihoja, cooleja, temperamenttisia ja blaablaa miehiä on muissakin kuin narkkareissa, onko aloittajan kiihottuminen kiinni tiedosta että toinen osapuoli käyttää aineita, vai siitä että edellämainitut adjektiivit täyttyvät? [/quote] Viehättää se että he kapinoivat normeja ja yhteiskuntaa vastaan. Ja heillä on usein halu päästä pois ahdistavasta todellisuudesta. Tunnen samankaltaisuutta itseeni.
[/quote]
Ehh... Kapinansa on kuin 3-vuotiaan uhmiksen. Verrattuna esim. omilla aivoillaan ajatteleviin miehiin. Heitäkin on aika paljon!
Kannattaa varoa. Rakastuin muutama vuosi sitten mieheen, joka omien sanojensa mukaan poltti kannabista silloin tällöin. Myöhemmin paljastui, että hän polttaa joka päivä.
Oli vaikea lähteä suhteesta, kun olimme muuttaneet yhteen ja vauvakin tulossa. Miehen todellinen luonne alkoi nimittäin paljastua vasta sitoutumisen jälkeen. Hän sai valtavia raivonpuuskia, oli vainoharhainen, levoton, jne. Koko persoonallisuus oli ihan muuta, mitä hurmaavan alun perusteella olin uskonut. Minulle oli valehdeltu monesta asiasta, mm. toimeentulosta, existä, jne.
Lopulta huomasin elättäneeni tätä hyvinkoulutettua "työnhakijaa" useamman vuoden. Olin pistänyt omat tarpeeni ja toiveeni syrjään. Vasta vauvan ollessa puolivuotias ymmärsin lähteä suhteesta. Miehen polttelu nimittäin oli lisääntynyt niin paljon, että hän oli pilvessä 24/7. Auta armias, miten hän hyppi seinille, jos jostain syystä poltteluun tuli pakon sanelemana parin tunnin tauko.
Mies muuttui myös väkivaltakseksi. Kun halusin keskustella esim siitä, kuinka hän oli kuristanut minua, mies väitti ihan pokkana minun muistavan väärin. Hän kun ei koskaan voisi satuttaa minua. Monen muunkin asian suhteen hän keksi todellisuudesta miellyttävämmän version, johon hän luullakseni oikeasti itse alkoi uskomaan.
Lopulta hänen todellisuudentaju käyttäytyminen olivat niin vinoutuneita, että aloin nähdä tilanteen sairauden. Minun oli vaikea päästä eroon miehestä. Vieläkin hän lähettää minulle tunnekoukkuja esim sähköpostitse. Onneksi olen pystynyt olemaan hänestä kaukana. Muutimme nimittäin todella kauas.
Tällä hetkellä pystyn jo hengittämään. Olen menettänyt elämästäni useamman vuoden sekä itsetuntoni. Rakennaan nyt kaikkea uudelleen. Onneksi moni asia on hyvin. Minulla on ihana lapsi ja hyvä työ. Minulla on ystäviä sekä mahdollisuus parempaan elämään nyt ja tulevaisuudessa.
Moni pitää polttelua harmittomana. Itsekin ajattelin niin, ja myös polttelin nuorena. Kokemukseni perusteella kannabis on vaarallista. Etukäteen ei voi tietää, voiko polttamisen pitää vaiin viihdekäyttönä vai viekö se koko elämän. Lapseni isältä kannabiksen krooninen (ainakin 20v) polttelu on vienyt kaksi vaimoa, kaksi lasta, työpaikat, älykkyyden, harrastukset, rahat, mielenterveyden. Tilalle hän on saanut polttelun tuoman mielihyvän. Ei kai kaiken menettäminen voi olla sen arvoista.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:32"]Muhun vetoaa se laihuus, itsevarmuus, herkkyys, temperamenttisuus, rikosten tekeminen, yleinen coolius. Narkkarit uskaltaa puhua naiselle kauniisti ja pehmosti koska eivät pelkää leimautuvansa nössöiksi kun eivät sitä oikeasti olekaan.
Onko muita joilta narkkarit vie jalat alta?
[/quote] AP herää todellisuuteen! Ja katso mitä tänne on kirjoitettu narkomaaneista...Se ihminen on sairas, kipeä, syrjäytynyt, pelokas, huonosti voiva ihminen.Sulla on vikaa päässä itsellä jos tosissaan haaveilet tuollaisista asioita, et halua itse nähdä mikä on oikeasti todellisuus!
On se kumma, että pitää hyväksyä huumeet, aivan kuin se valistus olisi tullut ihan tyhjästä. :(( Älä koske huumeisiin! Äläkä tietenkään sotkeudu käyttäjiin!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:44"]Kannattaa varoa. Rakastuin muutama vuosi sitten mieheen, joka omien sanojensa mukaan poltti kannabista silloin tällöin. Myöhemmin paljastui, että hän polttaa joka päivä.
Oli vaikea lähteä suhteesta, kun olimme muuttaneet yhteen ja vauvakin tulossa. Miehen todellinen luonne alkoi nimittäin paljastua vasta sitoutumisen jälkeen. Hän sai valtavia raivonpuuskia, oli vainoharhainen, levoton, jne. Koko persoonallisuus oli ihan muuta, mitä hurmaavan alun perusteella olin uskonut. Minulle oli valehdeltu monesta asiasta, mm. toimeentulosta, existä, jne.
Lopulta huomasin elättäneeni tätä hyvinkoulutettua "työnhakijaa" useamman vuoden. Olin pistänyt omat tarpeeni ja toiveeni syrjään. Vasta vauvan ollessa puolivuotias ymmärsin lähteä suhteesta. Miehen polttelu nimittäin oli lisääntynyt niin paljon, että hän oli pilvessä 24/7. Auta armias, miten hän hyppi seinille, jos jostain syystä poltteluun tuli pakon sanelemana parin tunnin tauko.
Mies muuttui myös väkivaltakseksi. Kun halusin keskustella esim siitä, kuinka hän oli kuristanut minua, mies väitti ihan pokkana minun muistavan väärin. Hän kun ei koskaan voisi satuttaa minua. Monen muunkin asian suhteen hän keksi todellisuudesta miellyttävämmän version, johon hän luullakseni oikeasti itse alkoi uskomaan.
Lopulta hänen todellisuudentaju käyttäytyminen olivat niin vinoutuneita, että aloin nähdä tilanteen sairauden. Minun oli vaikea päästä eroon miehestä. Vieläkin hän lähettää minulle tunnekoukkuja esim sähköpostitse. Onneksi olen pystynyt olemaan hänestä kaukana. Muutimme nimittäin todella kauas.
Tällä hetkellä pystyn jo hengittämään. Olen menettänyt elämästäni useamman vuoden sekä itsetuntoni. Rakennaan nyt kaikkea uudelleen. Onneksi moni asia on hyvin. Minulla on ihana lapsi ja hyvä työ. Minulla on ystäviä sekä mahdollisuus parempaan elämään nyt ja tulevaisuudessa.
Moni pitää polttelua harmittomana. Itsekin ajattelin niin, ja myös polttelin nuorena. Kokemukseni perusteella kannabis on vaarallista. Etukäteen ei voi tietää, voiko polttamisen pitää vaiin viihdekäyttönä vai viekö se koko elämän. Lapseni isältä kannabiksen krooninen (ainakin 20v) polttelu on vienyt kaksi vaimoa, kaksi lasta, työpaikat, älykkyyden, harrastukset, rahat, mielenterveyden. Tilalle hän on saanut polttelun tuoman mielihyvän. Ei kai kaiken menettäminen voi olla sen arvoista.
[/quote] Miltei omasta elämästä tuo teksti, ainut että meillä ei ole lasta ja näin, edelleen yrittää manipuloida tämä mies, nuo ihmiset osaa taitavasti vääristää asioita ja siinä normaali ihminen hämmentyy ja herää itse jossain vaiheessa todellisuuteen, että tämä ei voi olla normaalia. Tämä mies kenen kanssa itse seurustelin osasi tekeytyä marttyyrius, oi että oli taitava syyllistämään ja keksi kaikkea miten voisi jatkaa tätä suhdetta kanssani, tuntui tosi vaikealta päästä siitä eroon...Ja edelleen yrittää...puhun manipuloinnista, koska sitä se on kun toinen kerjää sääliä ja keksii kaikenlaisia tapoja ottaa yhteyttä, kerjätä huomiota...Ja tuo tyyppi osasi syyllistää mut ja huolestuttaa niin monesta asiasta, se on ahdistava olla sellaisen ihmisen kanssa.
Se manipulointi on huumeidenkäyttäjän ykkösase. Et voi tietää, mikä on totta ja mikä tarua. Hän kertoo sinulle sen, mitä haluat kuulla. Riippumatta siitä, onko se totta vai ei.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:24"]Se manipulointi on huumeidenkäyttäjän ykkösase. Et voi tietää, mikä on totta ja mikä tarua. Hän kertoo sinulle sen, mitä haluat kuulla. Riippumatta siitä, onko se totta vai ei.
[/quote] Jep eikä se riippuvainen välitä tai osaa välittää siitä, että mitä se tekee sille toiselle ihmiselle omalla käytöksellä, samaistuu tuohon pitkään tekstiin tuosta kannabiksen polttelijasta, tämä kenen kanssa itse olin, niin kehitti itselle jopa syitä siihen, kun suoraan sanoin, että tämä ei jatku, oletti omassa mielessä, että en tarkoita..eli kehitti mitä syitä milloinkin sille, että suhde jatkuisi...tai sitte nämä kontaktin otot, aina oli puhelimessa se herkkä, tunteellinen ihminen jota täytyy loputtomasti ymmärtää, todellisuus miehellä oli se, että ei koulutusta, 7 vuotta päivittäistä kannabiksen polttoa, luottotoedot menneet, suurin osa ystävistä käytti jotain....mies oli yläasteikäisen pojan tasolla, ei osannut siivota eli paskan keskellä ja erittäinläheisriippuvainen! Uhkaili joka kerta kun yritin jättää niin itsemurhalla kaksoisviestein
..aina oli jotakin mitä piti jäädä miettimään..Ja aina löytyi joku selitys omille sekoiluille, ja jos kyseenalaisti polton, niin olin valittava häntä syyttävä muija josta voi kavereille kertoa...Niin onnellinen, että ohi on se suhde!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:47"]8 jatkaa, oli myös äärettömän seksikästä kun mies halusi suojella minua maailmaltaan. En saanut nähdä neuloja tai käyttämistä, hänen kavereiden piti käyttäytyä mun seurassa.
[/quote] Juuri noin se menee...Ei se ole loppujen lopuksi viehättävää...Siellä maailmassa on narsisteja, alistettuja, väkivaltaa, kaikki liittyy alistamisen ja saamiseen...Ai niin jotku ovat myös sosiopaatteja...Voi voi mihin oot sotkeutunut...
[/quote] Niin no kukapa haluaisi esitellä itseään, kun on jo ihan pohjalla, tuo viesti osoittaa sen, että narkkari häpeää pohjimmiltaan itsekkin omaa käyttöä. Ei kannata elää haavemaailmassa.
Kannattaa aina kiinnittää huomiota tutustumisvaiheessa siihen lähestyykö mies naistä mielinkielin vai normaalien lähestymistavoin. Nostaako jalustalle ja erityisesti jos on huumeita kuvioissa, se on jo varoitusmerkki! Tulee oikeasti kuva tästä ketjun aloittajasta, joko sitä on jo manipuloitu, tai sitten provo. Ei käy järkeen tuo teksti, tulee mieleen nuori manipuloitu tyttö jota vedätetään...Se maailma on sairas. Ehkä joku kannabiksta polttava on vielä käsiteltävissä ja sille voi sanoa, että ei kiitos, mutta paatunut pitkän linjan rikollinen on jo eri juttu...ne ihmiset tietää miten pelotella ihmisiä ja miten manipuloidaan pelon avulla toinen omaan koukkuun.Tunteeko tämmöinen ihminen huonoa omatuntoa? Ei koska se on luultavasti kuollut jo aikaa sitten...mutta siinä vaiheessa kun kovemmat huumeet tulee kuvioihin muuttuu myös ihminen, heroiinia käyttävä tappaa oman omantunnon ja kykenee vaikka minkälaisiin moraalittomiin tekoihin ilman omaatuntoa!Ja nuoret naiset on helposti manipuloitavissa, ja tämänhän se paatunut narkomaani tai pitkän linjan rikollinen jo tietää...koska se on itse se kriminaali oman uhrinsa valinnut! Jossain vaiheessa tilanne voi olla tämä, että se "prinsessa" on alistettu, sitä uhkaillaan, se on manipuloitu ja aluksi tilanne oli se, että se ei edes käyttänyt mitään mutta siitä prinsessasta onkin tullut itsestä se narkkari....Karu todellisuus!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:40"]Siitä lähtien kun pojat/miehet rupes kiinnostaan, mua kiehto erityisesti narkkarit. Kerkisin seurustella kolmen eri narkkarin kanssa niin, että en itse aineisiin sekaantunut. Sitten mä rakastuin ihan korviani myöten taas uuteen narkkariin, ja se oli menoo. Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja molemmat hirveessä subukoukussa. En tiiä mikä sai mut sortumaan, rakkaus?
Pysy kaukana meistä narkkareista!
[/quote] Saiko tuosta mun viestistä sellaisen kuvan kenties että olisin jotenkin halukas lähestymään päihdeongelmaisten kanssa..? En, koska sinun ikäväkseni tunnistan kyllä omat rajat. Päihdeongelmasta kärsivä taasen ei, muutenhan et olisi tuossa tilanteessa, jos tietäisit omat rajat...