Tunteeko muut naiset täällä vetoa narkkareihin?
Muhun vetoaa se laihuus, itsevarmuus, herkkyys, temperamenttisuus, rikosten tekeminen, yleinen coolius. Narkkarit uskaltaa puhua naiselle kauniisti ja pehmosti koska eivät pelkää leimautuvansa nössöiksi kun eivät sitä oikeasti olekaan.
Onko muita joilta narkkarit vie jalat alta?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"]Mistä kohtaa jonkun kemikaalin orja ei ole nössö? Totta kai aineiden voimalla jaksaa ja uskaltaa puhua vaikka kuun taivaalta, varsinkin jos se edesauttaa aineiden saamista.
ps. laihoja, cooleja, temperamenttisia ja blaablaa miehiä on muissakin kuin narkkareissa, onko aloittajan kiihottuminen kiinni tiedosta että toinen osapuoli käyttää aineita, vai siitä että edellämainitut adjektiivit täyttyvät?
[/quote]
Viehättää se että he kapinoivat normeja ja yhteiskuntaa vastaan. Ja heillä on usein halu päästä pois ahdistavasta todellisuudesta. Tunnen samankaltaisuutta itseeni.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:32"]Muhun vetoaa se laihuus, itsevarmuus, herkkyys, temperamenttisuus, rikosten tekeminen, yleinen coolius. Narkkarit uskaltaa puhua naiselle kauniisti ja pehmosti koska eivät pelkää leimautuvansa nössöiksi kun eivät sitä oikeasti olekaan.
Onko muita joilta narkkarit vie jalat alta?
[/quote] Kaikki olotilat on tuotettu huumeiden avulla, onko se silloin viehättävää vai ei? Aitoa? Jokaikinen narkomaani vetää kumppaninsa pohjalle, jokainen joka pääsee sellaisesta eroon tajuaa jossain vaiheessa mistä on ollut kyse! Narkkari vetää kumppanin aina pohjalle! En tunne viehätystä itse! Et voi auttaa narkomaania tai osoittaa sille rakkautta, muutako asettamalla sille tiukat rajat!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:38"]Olen tavannut paljon miehiä, niin narkkareita kuin ei-narkkareitakin, ja ainoastaan narkkarit ovat kutsuneet minua prinsessaksi. Minusta tuo on niin seksikästä että pahis muuttuu pehmoksi kanssani...ja kun en ole paikalla hän palaa taas tekemään kaikkea rikollista. Ap
[/quote] Narkkari on paras manipulointiin erikoistunut yksilö...yksi parhaimpia, ja opit tulee huumemaailmasta, miten saada joku siis omiin pauloihin ja miten saada siltä henkilöltä jotain....
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:47"]8 jatkaa, oli myös äärettömän seksikästä kun mies halusi suojella minua maailmaltaan. En saanut nähdä neuloja tai käyttämistä, hänen kavereiden piti käyttäytyä mun seurassa.
[/quote] Juuri noin se menee...Ei se ole loppujen lopuksi viehättävää...Siellä maailmassa on narsisteja, alistettuja, väkivaltaa, kaikki liittyy alistamisen ja saamiseen...Ai niin jotku ovat myös sosiopaatteja...Voi voi mihin oot sotkeutunut...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:38"]Olen tavannut paljon miehiä, niin narkkareita kuin ei-narkkareitakin, ja ainoastaan narkkarit ovat kutsuneet minua prinsessaksi. Minusta tuo on niin seksikästä että pahis muuttuu pehmoksi kanssani...ja kun en ole paikalla hän palaa taas tekemään kaikkea rikollista. Ap
[/quote] Jos se käy hakkamassa muita sen jälkeen kun sua on kutsuttu prinsessaksi, niin oisko psykopaatin vikaa? Kannattaa tosiaan miettiä onko siinä mitään seksikästä, rikolliseen toimintaan liittyy aina jotain uhkailua...ja kaikki on väkivaltaa...Luuletko että jotain velkoja peritään hymyssä suin, ei vaan ryöstämällä ja pelottelemalla.
Kuulisin mielenkiinnosta apltä, että minkälainen on hänen itseluottamus yleensä miesten kanssa? Kukaan järkevä nainen ei viehäty narkomaanista, tai haaveile seksistä narkomaanin kanssa,vaan näkee, että he ovat moniongelmaisia joilla menee oikeasti huonosti ei hyvin..
Siitä lähtien kun pojat/miehet rupes kiinnostaan, mua kiehto erityisesti narkkarit. Kerkisin seurustella kolmen eri narkkarin kanssa niin, että en itse aineisiin sekaantunut. Sitten mä rakastuin ihan korviani myöten taas uuteen narkkariin, ja se oli menoo. Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja molemmat hirveessä subukoukussa. En tiiä mikä sai mut sortumaan, rakkaus?
Pysy kaukana meistä narkkareista!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:09"]Kuulisin mielenkiinnosta apltä, että minkälainen on hänen itseluottamus yleensä miesten kanssa? Kukaan järkevä nainen ei viehäty narkomaanista, tai haaveile seksistä narkomaanin kanssa,vaan näkee, että he ovat moniongelmaisia joilla menee oikeasti huonosti ei hyvin..
[/quote]
En luota miehiin. Tiedän millainen itsekin olen - tänään tätä ja huomenna toista. Ap
Rakastuin ennenkuin tajusin sen olevan narkkari. Kun se selvisi otin hiljalleen etäisyyttä koska tyyppi oikeasti skarppasi kun tapasi minut. Sittemmin lähti jopa opiskelemaan eikä käytä enää niin rankasti koska on töissäkin. Toivon hänelle kaikkea hyvää mutta en ottaisi takaisin koska en voisi ikinä luottaa sellaiseen. Niinkuin hänkin aluksi valehteli, tai oikeastaan jätti kertomatta asioita. Oli hetkittäin täydellinen rakastaja, mutta se siitä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:40"]Siitä lähtien kun pojat/miehet rupes kiinnostaan, mua kiehto erityisesti narkkarit. Kerkisin seurustella kolmen eri narkkarin kanssa niin, että en itse aineisiin sekaantunut. Sitten mä rakastuin ihan korviani myöten taas uuteen narkkariin, ja se oli menoo. Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja molemmat hirveessä subukoukussa. En tiiä mikä sai mut sortumaan, rakkaus?
Pysy kaukana meistä narkkareista!
[/quote] Nämä on joko feikki tekstejä, mutta toivottavasti pääsette irti subukoukusta, ja jos yhdessä onnistuu ilman hoitoa...Suburakkaus ei välttämättä ole sitä oikeaa rakkautta, eikä se maailma ole se todellinen maailma... Ja ehkä vauvapalsta ei ole paras paikka kysellä täällä rakkaudesta narkomaaneihin, kysy päihdeklinikan sivuilta? Sieltä voi löytyä jo joku joku lataa vielä suoremmin päin lärviä miten asiat on...jos joku saa niksejä narkomaanista, joka ei ole oma itsensä, vaan oikeasti ihminen joka on päihderiippuvainen ja kärsii käytöstä, ei oo narrkomaania joka ei kaatuisi käytön aloittamista! Toivottavasti hankit apua!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:57"]Rakastuin ennenkuin tajusin sen olevan narkkari. Kun se selvisi otin hiljalleen etäisyyttä koska tyyppi oikeasti skarppasi kun tapasi minut. Sittemmin lähti jopa opiskelemaan eikä käytä enää niin rankasti koska on töissäkin. Toivon hänelle kaikkea hyvää mutta en ottaisi takaisin koska en voisi ikinä luottaa sellaiseen. Niinkuin hänkin aluksi valehteli, tai oikeastaan jätti kertomatta asioita. Oli hetkittäin täydellinen rakastaja, mutta se siitä.
[/quote] Samaa mieltä :) Ja fiksu teko, että ajattelit omaa itseä, kun ei siinä voi auttaa toista, se on itsestä kiinni aina haluaako muutosta oikeasti vai ei. :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:09"]Kuulisin mielenkiinnosta apltä, että minkälainen on hänen itseluottamus yleensä miesten kanssa? Kukaan järkevä nainen ei viehäty narkomaanista, tai haaveile seksistä narkomaanin kanssa,vaan näkee, että he ovat moniongelmaisia joilla menee oikeasti huonosti ei hyvin..
[/quote]
En luota miehiin. Tiedän millainen itsekin olen - tänään tätä ja huomenna toista. Ap
[/quote] ok :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:09"]Kuulisin mielenkiinnosta apltä, että minkälainen on hänen itseluottamus yleensä miesten kanssa? Kukaan järkevä nainen ei viehäty narkomaanista, tai haaveile seksistä narkomaanin kanssa,vaan näkee, että he ovat moniongelmaisia joilla menee oikeasti huonosti ei hyvin..
[/quote]
[/quote] ok :)
[/quote] Vakaa pari suhde ja turvallinen, on aina parempi, siinä saa olla oma itsensä, voi paremmin ja ei tarvitse elää epävarmuudessa,tsemppiä elämään :)
Entisessä työpaikassa tuli vastaan paljon narkkeja ja ne oli lähinnä vaan säälittäviä ja osa niin sekaisin et pelotti. Jotenkin se "kun tuun takas, ammun sut haulikolla" ei ollut kovinkaan kiihottavaa, mut mistä kukakin tykkää.
Ainakin ne narkit joita olen tavannut, en kyllä montaa, ovat lihavia ja haisevia. Sormet ja naama turvonnut ihan taikinaksi ja tuijottava katse. Nuoret vissiin ovat vielä laihoja ja jaksavat pitää huolta itsestään.
Piristä toipuva ja tärisevä ihmisraunio on kaikkea muuta kuin kiihottava.
Mutta jokainen vetää omalla tasollaan.
Minun mielestäni he ovat vain pelottavia. Olisi kamalaa elää jatkuvassa pelossa, että koska kilahtaa.
En tunne vetoa narkkareihin, mutta ymmärrän kyllä. Itse tunnen samanlaisesti vetoa sellasiin hc-oldschool-nörtteihin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:18"]Minun mielestäni he ovat vain pelottavia. Olisi kamalaa elää jatkuvassa pelossa, että koska kilahtaa.
[/quote] Ja sitä on itsekin varuillaan olipa kuinka mukava narkomaani tahansa, se on huume mikä ajaa käyttäjää, toki osa haluaa pyrkiä pinnalle ja kaikilla on se oikeus, se toipunut käyttäjä ymmärtää vasta myöhemmin mistä on ollut kyse, kun läheinen tai tuttava pelkää sitä käyttäjää, eikä luota siihen.
Joo! Narkkarit on niin seksikkäitä