Nyt se tuli tehtyä. Eka asiakas
kävi tänään. Jännitti ihan sairaasti. Mutta ei se nyt niin kauheaa ollut. Hetken jopa nautin kun se nuoli minua. Kaksi tulee vielä tänään.n26
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:41"]
Ja sukupuolitaudit kaupanpäälle. Yäk.
[/quote]
Itseasiassa seksityöntekijöillä on harvoin tauteja. He osaavat ja vaativat suojauksen. Hyväksikäytetyt ja epätoivoisesti huumeita tarvitsevat pois lukien.
Tutkimus, että seksityöntekijän ja hoitajan suurin riski saada hiv on vapaa-ajalla.
Et kai anna nuolla itseäsi ilman mitään suojaa? Herpes, kuppa ja monet muut tarttuvat myös suusta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:41"]
Ja sukupuolitaudit kaupanpäälle. Yäk.
[/quote]
Itseasiassa seksityöntekijöillä on harvoin tauteja. He osaavat ja vaativat suojauksen. Hyväksikäytetyt ja epätoivoisesti huumeita tarvitsevat pois lukien.
Tutkimus, että seksityöntekijän ja hoitajan suurin riski saada hiv on vapaa-ajalla.
[/quote]
Voi luoja, tuo hoitajan riski tarkoittaa sitä, että kun on tutkittu verrokkiryhmässä neulanpistotapaturmassa jne. hoitajien saamia hiv- ja hepatiittitartuntoja, on voitu näyttää toteen, että väestöstä suurempi osa sairastaa ko. infektioita kuin ne, joille on sattunut neulanpistotapaturma tai joilla on riski siihen (hoitajat). Suomessahan ei ole tiedossa yhtään hoitajan työstä saamaa hiv-infektiota, joten riski saada se on suurempi vapaa-ajalla (kuten maallikot).
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:46"]
Et kai anna nuolla itseäsi ilman mitään suojaa? Herpes, kuppa ja monet muut tarttuvat myös suusta.
[/quote]
Eikö elmukelmu auta siihen?
Tämä toinen olikin nopea asiakas. Laukesi heti suuhuni ja poistui paikalta. Naimisissa olevia ovat kumpikin olleet.ap
Paljon ap sun ikä? Kuinka vanha asiakas oli? Mistä löysit asiakkaita? Kiinnostusta kanssa olis! N24
Kävin kanssa eilen panemassa nuorta suomalaista tyttöä.250e oli hinta. Antoi nuolla molemmat aukkonsa ja joka reikään sai naida. Ja upea tumma karvoitus pillun ympärillä.
Olen siis 26v viisi vuotiaan tytön yh-äiti. Nettiin laitoin ilmoituksen. Asiakkaita tuntuisi riittävän,mutta en halua kuin korkeintaan kolme päivässä. Kaikki jotka on soittanut haluaisivat anaalia. Kyllä se mulle sopii.ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:01"]
Olen siis 26v viisi vuotiaan tytön yh-äiti. Nettiin laitoin ilmoituksen. Asiakkaita tuntuisi riittävän,mutta en halua kuin korkeintaan kolme päivässä. Kaikki jotka on soittanut haluaisivat anaalia. Kyllä se mulle sopii.ap
[/quote]
Oletko tosissasi? T. 26-v. tytön äiti myös
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:01"]
[/quote]
Otatko asiakkaat kotiisi? Missä lapsi on tämän ajan?
No en sentään kotioni ketään päästä. Lapsi on kaverilla hoidossa.ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:09"]No en sentään kotioni ketään päästä. Lapsi on kaverilla hoidossa.ap
[/quote]
Kolmesti päivässä kaverilla hoidossa? Porvoossa varmaan.
Missä päin Suomea teet hommia? Voisin tulla käymään.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:42"]Eikös 200 ole ihan normaali hinta? Pakko myydä itseään kun ei töitä löydy ja lapselle haluan jotain kivaa.ap
[/quote]
Ihan ok hinta :). Tässä olis sulle timmi ja varakas insinöörimies asiakkaaksi. Minulla on yksi hoito, ja seksissä ilmaiseksi saan kaikkea, mitä tulee mieleen ehdottaa. Kuitenkin nälkä kasvaa syödessä ja vaihtelu olisi kivaa. Mä en kyllä kaikkia kelpuuta rakastelemaan kanssani. Pitää olla joku eroottinen lataus ja kemiat pitää kohdata. Muuten en tuosta seksistä saa mitään. Meillä kotona ei rakastella. Missäpäin sulla on tämä palvelu?
Hienoa! Mistäs sinut löytää? Tulisin mielelläni aloittelijan vastaanotolle.