Syrjähyppy alkukesästä. Onkohan nyt jo turvassa kiinnijäämiseltä?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:42"]
Voi herran jeesus... 15 vuotta sitten tapahtunut asia. Nolaisit lähinnä itsesi, miksi kertoisit vasta nyt???? Ap:lle. Vihaan pettäjiä. Toivottavasti jäät kiinni. Hoidata pääsi kuntoon ja anna puolisollesi mahdollisuus aitoon onneen ja läheisyyteen, eli eroa. Oksettaa tämmöinen itsekkyys. Ainoa huoli, enhän jää kiinni..
[/quote]Niin. Sanoinko, että olisin kertomassa. Vastasin vain ap:n kysymykseen, että voihan asia paljastua ihan koska vain, jos joku päättää avata suunsa. Mikä saa nyt ihmiset kuvitelemaan, että minä haluaisin asiasta kertoa tai että haluaisin jonkun parisuhteen romuttaa. Se nyt vain oli asia, joka voisi tapahtua, jos vain yhtäkkiä niin päättäisin tehdä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:33"]
Et ole koskaan turvassa. Pettäminen jatkuu niin kauan kuin et kerro puolisollesi, joka päivä.
[/quote]
Tämä on ihan puppua. Joskus tehty teko ei leimaa ihmistä lopun ikää.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:22"]
Ai miten niin? Minäkin voisin romuttaa yhden parisuhteen, koska tiedän, että mies petti nykyistä vaimoaan 15 vuotta sitten. Enpä vain niin tee ja toivon sydämeni pohjasta, ettei asia tule koskaan ilmi.
[/quote]
Miksi toivot, että petetty joutuu elämään valheessa?
[/quote]Siksi, koska juttu on vanha ja tämä henkilö ei mielestäni ansaitse sellaista tuskaa.
[/quote]
Mikä sinä olet toisen puolesta päättämään vai itseäsikö suojelet?
[/quote]Kyllä suojelen myös itseäni. Voin sen tässä ihan myöntää. Tämä henkilö ei ole kuitenkaan mikään läheinen minulle, mutta se mitä häntä tunnen, hän ei ansaitse todellakaan sitä pahaa oloa. Mies on kuitenkin ollut hänen rinnallaan jo pitkään, ettei ihan paskasta ihmisestä voi olla kysymys.
[/quote]
Tämä on juuri niin klassisen ällöttävä vastaus kuin vain olla voi. Oliko itse osallisena pettämisessä/muulla kyttäämisellä sait asian tietoosi ja nyt hyriset onnesta tietosi kanssa? Ei ansaitse pahaa oloa? Kuule, minä voin vuosia pahoin tuollaisen paskan miehen kanssa suhteessa, sain fyysisä oireita stressistä ja paniikkihäiriönkin lopulta. Kun joku vaan olisi kertonut mulle vuosia sitten, niin en olisi itse sairastunut. Niin, jos olisin silloin jo eronnut, voisi olla, etten olisi tavannut nykyistä miestäni, joka pelasti elämäni.
[/quote]No voi jestas! Missä sanoin, että hyrisen onnesta?! Olenhan nyt monta kertaa sanonut, etten haluaisi asian koskaan tulevan ilmi. Vastasin vain ap:n kysymykseen. Luitko sitä ollenkaan? Pointti oli se, että asia voi tulla ilmi myös myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:39"]
Ja vielä tuohon, mikä minä olen toisen puolesta päättämään, niin toimiihan se toiseenkin suuntaan. Mikä minä olen hänen puolestaan päättämään, että hänen täytyy tämä asia tietää, vaikkei hän ehkä haluaisi tietää. Minä en tunne tätä ihmistä ja vastuu kertomisesta on mielestäni miehellä, eikä minulla.
[/quote]
Oksennus lentää, mutta karma is a bitch. Toivottavasti osuu omalle kohdallesi!
[/quote]No on kuule osunutkin, että ollaanko nyt tasoissa?
Ei ole koskaan turvassa. "two can keep a secret if one of them is dead"
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:22"]
Ai miten niin? Minäkin voisin romuttaa yhden parisuhteen, koska tiedän, että mies petti nykyistä vaimoaan 15 vuotta sitten. Enpä vain niin tee ja toivon sydämeni pohjasta, ettei asia tule koskaan ilmi.
[/quote]
Miksi toivot, että petetty joutuu elämään valheessa?
[/quote]Siksi, koska juttu on vanha ja tämä henkilö ei mielestäni ansaitse sellaista tuskaa.
[/quote]
Mikä sinä olet toisen puolesta päättämään vai itseäsikö suojelet?
[/quote]Kyllä suojelen myös itseäni. Voin sen tässä ihan myöntää. Tämä henkilö ei ole kuitenkaan mikään läheinen minulle, mutta se mitä häntä tunnen, hän ei ansaitse todellakaan sitä pahaa oloa. Mies on kuitenkin ollut hänen rinnallaan jo pitkään, ettei ihan paskasta ihmisestä voi olla kysymys.
[/quote]
Tämä on juuri niin klassisen ällöttävä vastaus kuin vain olla voi. Oliko itse osallisena pettämisessä/muulla kyttäämisellä sait asian tietoosi ja nyt hyriset onnesta tietosi kanssa? Ei ansaitse pahaa oloa? Kuule, minä voin vuosia pahoin tuollaisen paskan miehen kanssa suhteessa, sain fyysisä oireita stressistä ja paniikkihäiriönkin lopulta. Kun joku vaan olisi kertonut mulle vuosia sitten, niin en olisi itse sairastunut. Niin, jos olisin silloin jo eronnut, voisi olla, etten olisi tavannut nykyistä miestäni, joka pelasti elämäni.
[/quote]Saitko tosiaan paniikkihäiriön ja stressioireita siksi, että mies oli yhden kerran tietämättäsi käynyt vieraissa? Miksi voit pahoin asian takia, jota et tiennyt? Vai puhutko nyt vähän eri asiasta, kuin mistä tässä ketjussa puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan turvassa. "two can keep a secret if one of them is dead"
Vierailija kirjoitti:
No et. Sulla on kuiteskin jotain puhelimessa, selaimessa tai sähköpostissa, tai joku on nähnyt teidät.
Tai sitten ei, jos ei kotikulmillaan pelehtinyt ;)
Kyllä mä kulta tiedän jo.. Odotan vaan että olisit rehellinen
Pitää olla harvinaisen tyhmä tai huolimaton että yleensäkään jää kiinni
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:39"]
Ja vielä tuohon, mikä minä olen toisen puolesta päättämään, niin toimiihan se toiseenkin suuntaan. Mikä minä olen hänen puolestaan päättämään, että hänen täytyy tämä asia tietää, vaikkei hän ehkä haluaisi tietää. Minä en tunne tätä ihmistä ja vastuu kertomisesta on mielestäni miehellä, eikä minulla.
[/quote]
Oksennus lentää, mutta karma is a bitch. Toivottavasti osuu omalle kohdallesi!