Koirapuistoon EI lapsia juoksemaan!
Se on koirien paikka, missä koirat juoksevat, kuseksivat ja leikkivät. Turha tulla aikuisten tai lasten inisemään miten koira kaatoi ja sattui polveen sen osuttua kiveen. Tai tulla villitsemään koiria niinkuin yksikin tyttö huusi, juoksi pitkin koirapuistoa, niin että koiratkin riehaantui. Minä en koiraani koirapuistossa lasten takia "rauhoita" että kun lapset pelkäävät tai saattavat satuttaa itsensä!
Kommentit (11)
No minulla ei tulisi mieleenkään tuoda koiraani lasten leikkipuistoon. Olen samaa mieltä että se taas on yksistään lasten paikka, eikä sinne tarvi koiria viedä. Turhaannuin kyseisen tytön ja sen vanhemman käytöksestä tänään KOIRApuistossa.
Ap
Jotkut tulee ilman koiria, koirapuistoon ryyppäämään tms. Se vasta päähän ottaakin. Yleensä lapset ovat aikuisten läheisyydessä. Koira voi myös alkaa puolustamaan omia lapsiä, millä voi olla arvaamattomia seurauksia.
Ei ole koskaan osunut minun kohdalleni, mutta totta puhut.
Meidän koirapuistoon eräs äiti (ihan varmasti muuten av-mamma!) tuo aina noin 3v lapsensa mukaan. Lapsi hakee puskista keppejä ja heiluttelee niitä kokoajan. Keppi on siis tenavan "miekka".
Tästähän meidän koira riehaantuu ja yrittää saada keppiä itselleen. Alkaa myös haukkumaan sillä haluaisi keppiä heiteltävän.
Lapsi suuttuu tästä ja alkaa kiljumaan koiralle. Kyseinen mamma taas ärähtelee koiralle ja ihmettelee kovaan ääneen kuinka koira voikin olla niin keppien perään.
Come on, se on koira ja paikkana koirapuisto!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:29"]
No minulla ei tulisi mieleenkään tuoda koiraani lasten leikkipuistoon. Olen samaa mieltä että se taas on yksistään lasten paikka, eikä sinne tarvi koiria viedä. Turhaannuin kyseisen tytön ja sen vanhemman käytöksestä tänään KOIRApuistossa. Ap
[/quote]
Ei minullakaan. Tosin minulla ei ole tarvetta mennä leikkipuistoon ollenkaan :) Mutta kunhan sanoin siinä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:37"]
Meidän koirapuistoon eräs äiti (ihan varmasti muuten av-mamma!) tuo aina noin 3v lapsensa mukaan. Lapsi hakee puskista keppejä ja heiluttelee niitä kokoajan. Keppi on siis tenavan "miekka".
Tästähän meidän koira riehaantuu ja yrittää saada keppiä itselleen. Alkaa myös haukkumaan sillä haluaisi keppiä heiteltävän.
Lapsi suuttuu tästä ja alkaa kiljumaan koiralle. Kyseinen mamma taas ärähtelee koiralle ja ihmettelee kovaan ääneen kuinka koira voikin olla niin keppien perään.
Come on, se on koira ja paikkana koirapuisto!
[/quote]
Nää on just niitä kaikkein ärsyttävimpiä mammoja...
Mulla on ollut kaksikuinen koiranpentu SYLISSÄ leikkipuistossa, kun hain omaa lastani sieltä. KAUHEA HUUTO - yksi isä sekosi täysin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:47"]
Mulla on ollut kaksikuinen koiranpentu SYLISSÄ leikkipuistossa, kun hain omaa lastani sieltä. KAUHEA HUUTO - yksi isä sekosi täysin.
[/quote]
Allergiselle pentu voi olla pahempi kuin aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:47"]
[/quote]
[/quote]
Joo, mutta ulkona monen metrin päässä sylissä olevasta pennusta ei kyllä kellekkään tule mitään oireita :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:47"]
[/quote]
[/quote]
Joo, mutta ulkona monen metrin päässä sylissä olevasta pennusta ei kyllä kellekkään tule mitään oireita :D
[/quote]
Eihän eläinallergiset voisi liikkua yhtään missään, jos jokaisesta ohi kulkevasta eläimestä tulisi allergiaoireet.
Viissiin yleistäkin, kun itse vastasin tuohon Ei koiria leikkipuistoon, ettei lapsia koirapuistoon...