Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni ongelma

Vierailija
19.07.2015 |

Juu eli ongelmana on mun perhe /äiti. Kaikki alko jo monta vuotta sitte, jatkuva arvostelu, syyttely ja iha käsiks käyminen. Sitä sit jatku ja meille tuli sen takia sossut. No ilmeni et on ms tauti äitillä, siitä seuras si kaikenmaailman lääkäri käyntei yms.. no musta huolestuttiin sit 8lk lääkärintarkastuksessa ja asia laitettiin eteenpäin. Äiti ei si lopettanu juttujaa ja iskä otti eron koska laitto lapset etusijalle. Tähän välii sanon et sossut koko ajan mukana tässä. No tätä eroo kesti si joku 3kk ja äiti oli omassa asunnossaan, tapas pikkusisaruksii, ei mua. Nyt se on alkanu käydä tässä ja mitä ikinä teenki se on väärin. Väärin on se jos oon huoneessani pois sen silmistäkin. En jaksa enää jatkuvasti kuulla Kuinka huono ja kamala ihminen oon ku aiheutin ton eron ja kuinka huonosti käyttäydyn. Ongelma on myös se etten hirveesti tykkää olla keskustassa, esim Kavereitten kaa. Oon kuulemma koulukiusattu ja syrjitty. Eli siis ongelma on se kun äiti suuttuu ja huutaa mulle nii iskä seisoo vieressä ja alkaa perässä arvostella. On se käsiksikin käynyt, tänää väänsi käden ympäri, eilen repi hiuksista. En jaksa tällästä enää, on vaa nii paha olla ku sossut on iha turhia tässä, ei niistä oo apuu ja mun olo pahenee koko ajan:( kerran menin uhkaamaan itsemurhalla koska se on varmaa ainut ratkasu enää.. siitäkös se alko nauraa ja sano nii i tee mitä teet. Anteeks sekava teksti ei kappalejakoi tai mtn, haluun ny vaa kuulla joltain viisaalta et mitä kannattas tehdä, oon siis 15 vuotias tyttö.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi