Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni kiinnostumaan seksistä?

Vierailija
19.07.2015 |

Onko ideoita? Meillä on nykyään seksiä aivan liian harvoin. Aiheesta sanominen ei auta mitään kun toinen toteaa "haluanpas". Niin minäkin. Jännä juttu ettei mitään tapahdu :/ Lapset ovat pieniä ja työt on tehtävä, mutta silti minusta olisi tärkeää ylläpitää parisuhdetta. Kaipaan läheisyyttä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla seksiä. Ota häneltä vaikka suihin joka ilta ja aamu kaksi viikkoa ja katso miten pilke palaa hänen silmäänsä. Sinulta se ei vaadi kostumista, eikä häneltä seisokkia eikä tulemista.

Vierailija
2/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on aamuseisokki niin herätä hänet kömpimällä päälle. Sen voi tehdä aamuvarhaisella kun kaikki lapset vielä nukkuvat. Tämä onnistuu yölläkin jos joku lapsi on herättänyt sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut aloitteen tekemisestä?? Monesti avioseksi lopahtaa siihen että itse tuntuu että ei jaksa, ei ehdi, ei kiinnosta, ei halua. Siihen pitää varata aika niin kuin vaikka ikkunan pesulle. Jos pidät sitä tärkeänä, ajattelet mihin väliin saat sen mahtumaan ( :P ) Moniko mies aamustondiksessa kieltäytyy jos nainen hellästi ottaa sen peniksen suuhun?????? Rakkaus ja avioseksi on joskus sitä ettei ajattele mitä itse haluaa, vaan mikä toisesta tuntuisi hyvältä. Ei se pois sulje sitä että yllättää jossain vaiheessa itsensäkin haluamalla jotain vähän enemmän.

Sen aamusuikin jälkeen voit pitkin päivää vihjailla ja muistella että "ai tuntui hyvältä vai? Varo vaan kun nukahdat taas..."

Vierailija
4/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]

Antamalla seksiä. Ota häneltä vaikka suihin joka ilta ja aamu kaksi viikkoa ja katso miten pilke palaa hänen silmäänsä. Sinulta se ei vaadi kostumista, eikä häneltä seisokkia eikä tulemista.

[/quote]

Tämä oli ihan kokeneen aviovaimon neuvo, ei tarkoitettu provoksi.

-Seksi alkaa kiinnostaa ja tulla mieleen kun sitä on säännöllisesti.

- jos itse ei halua, ei kostu, mutta suihin on helppo ottaa. Ei kostu jos ei ole pitkään aikaan ollut seksiä.

- mies ei ehkä ole mielestään kiinnostunut seksistä, mutta en vielä ole törmännyt mieheen joka ei vetäisi henkeä kun ottaa vehkeen käteen, tai vastustelisi jos sen siitä vie suuhun.

Vierailija
5/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuehdotukset oli hyviä, mutta me nukutaan eri huoneissa. Yleensä lapset herättävät minut aikaisin joten nousen ylös lasten kanssa ja mies jää huoneeseensa nukkumaan. Ap

Vierailija
6/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys aloitteen tekemiseen nousee aina kun aikaa vierähtää...

Vierailija
7/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies kärsinyt samasta (naisen haluttomuudesta jo ehkä 8 vuotta , suhde kestänyt reilusti yli 10v. En enää tiedä mitä tehdä kaikki on kokeiltu eikä suunta ole kuin huonompaan viimeksi seksiä n. Vuosi sitten vaikka seksiä kosketusta ja läheisyyttä haluaisin useastikkin päivässä.. voit varmaan samaistua tunteeseen kun haluaa jokapäivä ja saa kerran vuodessa . Ei ihan ole tasapuolista. Olisi mukava jakaa ajatuksia kahdenkesken sähköpostitse kun tiedät myös mistä puhun. Kirjoita jannu29@luukku.com

Vierailija
8/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:35"]

Aamuehdotukset oli hyviä, mutta me nukutaan eri huoneissa. Yleensä lapset herättävät minut aikaisin joten nousen ylös lasten kanssa ja mies jää huoneeseensa nukkumaan. Ap

[/quote]

Tämä oli minusta melkoisen kertovaa teidän parisuhteesta. Seksi ja koskettaminen pysyy paremmin vireillä kun nukkuu samassa vuoteessa, mieluiten alasti, ja menee nukkumaan samaan aikaan. Jos teiltä puuttuu ne kaikki, niin en ymmärrä miten syntyisi säännöllistä seksiäkään. Spontaanisti ei ainakaan, sitten sinun täytyy ottaa tavaksi tehdä joku aloite säännöllisesti. Yksi ystävättäreni saunoo ja kylpee säännöllisesti kahden miehensä kanssa, siis heillä on lapsia, ja se on se heidän läheisyys- ja seksiresepti.

Miten tuohon on muuten päädytty?

Vierailija
9/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Persumies, koska Persu ei ole mikään Mies.

Vierailija
10/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]Antamalla seksiä. Ota häneltä vaikka suihin joka ilta ja aamu kaksi viikkoa ja katso miten pilke palaa hänen silmäänsä. Sinulta se ei vaadi kostumista, eikä häneltä seisokkia eikä tulemista.
[/quote]
Mutta aloittajahan sanoo että hän haluaa seksiä. Mitä ihmettä hän saisi antamalla miehelle suuseksiä? Ei mitään. Kumma kun nykyään ei käsitetä ollenkaan mitä seksi on. Se on molemmin puolin saamista.

Vierailija
11/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseisokin hyödyntäminen arveluttaa: eikös miestä kuseta aamutuimaan? Ei mua ainakaan innosta rakko täynnä alkaa rynttäämään kun saan silmäni auki. Suussakin maistuu p-ka.

Vierailija
12/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]Antamalla seksiä. Ota häneltä vaikka suihin joka ilta ja aamu kaksi viikkoa ja katso miten pilke palaa hänen silmäänsä. Sinulta se ei vaadi kostumista, eikä häneltä seisokkia eikä tulemista. [/quote] Mutta aloittajahan sanoo että hän haluaa seksiä. Mitä ihmettä hän saisi antamalla miehelle suuseksiä? Ei mitään. Kumma kun nykyään ei käsitetä ollenkaan mitä seksi on. Se on molemmin puolin saamista.

[/quote]

Joskus pitää antaa että saa. Seksi on molemmin puolin saamista, mutta joskus niin että tänään sinä saat, huomenna minä. Tai tässä tapauksessa jos on pitkä kuiva kausi, ensin mies saa pari viikkoa lämmittelyä niin että alkaa muistaa miten kivaa seksi onkaan, niin kyllä se vaimokin sitä alkaa saada.

Minusta on surullista että joku oikeasti kysyy, mitä vaimo saa antamalla miehelle suuseksiä. Kosketusta. Huokauksia, ihoa, rakkautta. Nautinnon toisen nautinnosta. Ei parisuhde toimi jos ensimmäisen aina ajattelee että mitä minä siitä kostun (pun intended :)

- se kokenut aviovaimo-

Vierailija
13/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:35"]

[/quote]

Tämä oli minusta melkoisen kertovaa teidän parisuhteesta. Seksi ja koskettaminen pysyy paremmin vireillä kun nukkuu samassa vuoteessa, mieluiten alasti, ja menee nukkumaan samaan aikaan. Jos teiltä puuttuu ne kaikki, niin en ymmärrä miten syntyisi säännöllistä seksiäkään. Spontaanisti ei ainakaan, sitten sinun täytyy ottaa tavaksi tehdä joku aloite säännöllisesti. Yksi ystävättäreni saunoo ja kylpee säännöllisesti kahden miehensä kanssa, siis heillä on lapsia, ja se on se heidän läheisyys- ja seksiresepti.

Miten tuohon on muuten päädytty?
[/quote]

Ihan hyvässä hengessä käytännön syistä, mies kuorsaa enkä ole koskaan kunnolla saanut nukuttua vieressä. Pienten lasten myötä vähäkin uni tuntui tärkeältä ja mies siirtyi vierashuoneeseen. Pitkä avioliitto on takana mutta... ehkä tuo vaikuttaa kun spontaania paikkaa ei ole seksille, niinkuin vaikka se illalla yhdessä köllöttely. Pitää miettiä miten saataisiin kuntoon nämä asiat, ehkä se siitä sitten taas paranisi. Ap

Vierailija
14/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:55"]

Jos miehelläsi on aamuseisokki niin herätä hänet kömpimällä päälle. Sen voi tehdä aamuvarhaisella kun kaikki lapset vielä nukkuvat. Tämä onnistuu yölläkin jos joku lapsi on herättänyt sinut.

[/quote]Vieläkö nykyään se jotain vaivaa jos lapsi katsoo vieressä kun nussii?

Vierailija
15/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]

[/quote]

- jos itse ei halua, ei kostu, mutta suihin on helppo ottaa. Ei kostu jos ei ole pitkään aikaan ollut seksiä.

- mies ei ehkä ole mielestään kiinnostunut seksistä, mutta en vielä ole törmännyt mieheen joka ei vetäisi henkeä kun ottaa vehkeen käteen, tai vastustelisi jos sen siitä vie suuhun.
[/quote]

Et oo mun miestä sitten tavannut! Kun sitä ei huvita niin sitä ei huvita. Ei sillä taida aamuseisokkiakaan olla. En tiedä. En näe ilman laseja ja makkarissa on hämärää. On tehnyt selväksi että hän tekee aloitteet en minä. Ikinä en minä.

Vierailija
16/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:55"]

[/quote]Vieläkö nykyään se jotain vaivaa jos lapsi katsoo vieressä kun nussii?
[/quote]

Lapset muuten heräävät ainakin meillä noihin ääniin helposti.

Vierailija
17/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]Antamalla seksiä. Ota häneltä vaikka suihin joka ilta ja aamu kaksi viikkoa ja katso miten pilke palaa hänen silmäänsä. Sinulta se ei vaadi kostumista, eikä häneltä seisokkia eikä tulemista. [/quote] Mutta aloittajahan sanoo että hän haluaa seksiä. Mitä ihmettä hän saisi antamalla miehelle suuseksiä? Ei mitään. Kumma kun nykyään ei käsitetä ollenkaan mitä seksi on. Se on molemmin puolin saamista.

[/quote]

Joskus pitää antaa että saa. Seksi on molemmin puolin saamista, mutta joskus niin että tänään sinä saat, huomenna minä. Tai tässä tapauksessa jos on pitkä kuiva kausi, ensin mies saa pari viikkoa lämmittelyä niin että alkaa muistaa miten kivaa seksi onkaan, niin kyllä se vaimokin sitä alkaa saada.

Minusta on surullista että joku oikeasti kysyy, mitä vaimo saa antamalla miehelle suuseksiä. Kosketusta. Huokauksia, ihoa, rakkautta. Nautinnon toisen nautinnosta. Ei parisuhde toimi jos ensimmäisen aina ajattelee että mitä minä siitä kostun (pun intended :)

- se kokenut aviovaimo-
[/quote]
Höpö höpö. Luuletko että miehesi ajattelee ettei haittaa vaikka hän ei tällä kerralla itse saisi kunhan saa kosketusta ja huokauksia. Just joo. Minä ainakin haluan ja tarvitsen joka kerta itsekin. Ja haluan seksiä en mitään imemisiä yök.

Vierailija
18/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:35"] Aamuehdotukset oli hyviä, mutta me nukutaan eri huoneissa. Yleensä lapset herättävät minut aikaisin joten nousen ylös lasten kanssa ja mies jää huoneeseensa nukkumaan. Ap [/quote] Tämä oli minusta melkoisen kertovaa teidän parisuhteesta. Seksi ja koskettaminen pysyy paremmin vireillä kun nukkuu samassa vuoteessa, mieluiten alasti, ja menee nukkumaan samaan aikaan. Jos teiltä puuttuu ne kaikki, niin en ymmärrä miten syntyisi säännöllistä seksiäkään. Spontaanisti ei ainakaan, sitten sinun täytyy ottaa tavaksi tehdä joku aloite säännöllisesti. Yksi ystävättäreni saunoo ja kylpee säännöllisesti kahden miehensä kanssa, siis heillä on lapsia, ja se on se heidän läheisyys- ja seksiresepti. Miten tuohon on muuten päädytty? [/quote] Ihan hyvässä hengessä käytännön syistä, mies kuorsaa enkä ole koskaan kunnolla saanut nukuttua vieressä. Pienten lasten myötä vähäkin uni tuntui tärkeältä ja mies siirtyi vierashuoneeseen. Pitkä avioliitto on takana mutta... ehkä tuo vaikuttaa kun spontaania paikkaa ei ole seksille, niinkuin vaikka se illalla yhdessä köllöttely. Pitää miettiä miten saataisiin kuntoon nämä asiat, ehkä se siitä sitten taas paranisi. Ap

[/quote]

Käytännössä jos ei jaa makuuhuonetta, niin joutuu järjestelemään muuta. Viikonlopputreffit oman miehen kanssa, kun lapset mummolassa. Kuumat lounastreffit kotona. Iltapäivällä ensin nopeat kotona ja vasta sitten lapset päiväkodista. Yhdessä aamulla suihkuun.

Miehen kuorsauseen voi etsiä parannusta. Onko hän käynyt siitä lääkärissä? Nielua voi avartaa leikkauksella ym.

Muuten voisit itse nukkua kovatulppien kanssa, mutta pienten lasten takia se ei kyllä käy, täytyy yöllä kuulla.

Vierailija
19/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:38"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]Antamalla seksiä. Ota häneltä vaikka suihin joka ilta ja aamu kaksi viikkoa ja katso miten pilke palaa hänen silmäänsä. Sinulta se ei vaadi kostumista, eikä häneltä seisokkia eikä tulemista. [/quote] Mutta aloittajahan sanoo että hän haluaa seksiä. Mitä ihmettä hän saisi antamalla miehelle suuseksiä? Ei mitään. Kumma kun nykyään ei käsitetä ollenkaan mitä seksi on. Se on molemmin puolin saamista. [/quote] Joskus pitää antaa että saa. Seksi on molemmin puolin saamista, mutta joskus niin että tänään sinä saat, huomenna minä. Tai tässä tapauksessa jos on pitkä kuiva kausi, ensin mies saa pari viikkoa lämmittelyä niin että alkaa muistaa miten kivaa seksi onkaan, niin kyllä se vaimokin sitä alkaa saada. Minusta on surullista että joku oikeasti kysyy, mitä vaimo saa antamalla miehelle suuseksiä. Kosketusta. Huokauksia, ihoa, rakkautta. Nautinnon toisen nautinnosta. Ei parisuhde toimi jos ensimmäisen aina ajattelee että mitä minä siitä kostun (pun intended :) - se kokenut aviovaimo- [/quote] Höpö höpö. Luuletko että miehesi ajattelee ettei haittaa vaikka hän ei tällä kerralla itse saisi kunhan saa kosketusta ja huokauksia. Just joo. Minä ainakin haluan ja tarvitsen joka kerta itsekin. Ja haluan seksiä en mitään imemisiä yök.

[/quote]

Minun mies kyllä tekee joskus minulle saamatta sillä kertaa itse. Mutta meillä on niin paljon seksiä että ei hän vähemmälle jää.

Vierailija
20/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:52"]

[/quote]

[/quote]

Et selkeästi ole siis tavannu mun miestä. Sitä ei todellakaan aina nappaa, vaikka menisin ja ottasin munan suuhun/käteen, hyppisin sen eessä seksikkäissä alusvaatteissa/alasti, puhuisin tuhmia tms..kaikki keinot käytetty. Ei toimi. Enkä ole ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi