Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin julkkiksiin ihastuminen ja fanityttöily loppuu?

Vierailija
19.07.2015 |

Itse olen 25v ja vieläkin ihastun julkkiksiin ja jopa fiktiivisiin hahmoihin suunnilleen yhtä intensiivisesti kuin 10 vuotta sittenkin. Lapsellista, tiedän. Parisuhdetta minulla ei ole, enkä ihastu helposti oikeisiin ihmisiin.

Onko täällä muita, joilla on samanlainen "ongelma"? Tai sellaisia joilla fanityttöys on jossain vaiheessa (suht myöhäisellä iällä) sitten loppunut? Minusta on vähän säälittävää ja surullista, että kykenee ihastumaan vain fiktiivisiin hahmoihin tai julkkiksiin (niihinkin ns. fiktiivisinä hahmoina, ei minua kiinnosta ottaa selvää millaisia ovat oikeasti, ideaali särkyisi) ja haluaisin päästä yli tästä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Toinen fanityttö täällä kirjoittelee! Olen sinun ikäisesi. Ja tiedän tunteesi.. Olen koko elämäni rakastanut syvästi erästä muusikkoa.. Mutta minullakin parisuhteen löytymisen myötä on lieventynyt todella paljon tuo fanityttöily... Minäkään en todella ihastu helposti mutta kyllä se mies sieltä tuli vastaan silti - ja niin tulee sinullekin aivan varmasti. <3

Kyllä minä edelleen uppoudun toisinaan haaveisiini ja seuraan tuon muusikon elämää aktiivisesti.. Mutta myös arkinen elämä maistuu ja enää ei tarvitse kulkea haavemaailmassa jatkuvasti kun on mukavaa omassa elämässä ja parisuhteessa :)

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
2/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanityttö edelleen 18 vuoden parisuhteen jälkeen. En viitsi kertoa enempää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen tarvitsisi loppua? Olen iso mies ja fanitan Kaija Koota ihan kybällä <3

Vierailija
4/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fanityttöily alkoi 12 vuotiaana, ja sittemmin oon pariin eri muusikkoon ollut ns ihastunut, eli ihaillut heitä ja tyylejään, käynyt ulkomaillakin keikoilla.

Usko tai älä, tää loppui kun löysin miehen ja parisuhteen. Edelleen jossain määrin seuraan pitkäaikaisen fanituksenkohteeni elämää, mut en niin aktiivisesti.
Mulle ainakin tuli selväksi että pakkomielle jonkun muun elämään johtui oman elämän puutteesta.

Vierailija
5/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:57"]

Mulla fanityttöily alkoi 12 vuotiaana, ja sittemmin oon pariin eri muusikkoon ollut ns ihastunut, eli ihaillut heitä ja tyylejään, käynyt ulkomaillakin keikoilla. Usko tai älä, tää loppui kun löysin miehen ja parisuhteen. Edelleen jossain määrin seuraan pitkäaikaisen fanituksenkohteeni elämää, mut en niin aktiivisesti. Mulle ainakin tuli selväksi että pakkomielle jonkun muun elämään johtui oman elämän puutteesta.

[/quote]

Tuo tummentamani kohta pätee kyllä ehdottomasti minuunkin. Kyllä minä ihan tiedostan, että eskapismiin hukutan sitä rakkaudenkaipuuta ja yksinäisyyttä ja oman elämän puuttumista... Mutta mietin vain että kuinka tällaiseen tilanteeseen päädyttyään voisi sitten löytää sen rakkauden oikeasta elämästä? Vaikea irrottautua, niin helppo vain uppoutua tarinoihin...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä