Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette ex-kumppaneilta saaduille lahjoille eron jälkeen?

Vierailija
26.02.2022 |

Etenkin jos on ollut jokin vähän semmoinen isompi tunteellisempi lahja kuin vaikka koru?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pidän tavarasta, korusta, tms. niin käytän toki, jos en pidä, myyn tai laitan kierrätykseen.

En ymmärrä, mikä ongelma tämä on. Ex on ollut osa elämääni, tärkeäkin osa joskus, en voi sitä tosiasiaa (enkä niitä lahjoja) muuksi muuttaa.

Eikö susta tuntuisi ikävältä, jos sun uusi kumppani käyttäisi vaikka eksältä saatua korua, johon vaikkapa vielä olisi kaiverrettu jokin rakkaudentunnustus?

Katoaisiko se exä ja silloinen rakkaudentunnustus, jos kumppani ei pitäisi korua? No ei katoaisi ja siksi minusta on outoa olla mustasukkainen jostain ennen tapaamistamme olleesta ajasta, jota koru muka symboloi. Koru on koru, lakanat on vain lakanat, villapaita vain villapaita, ei niihin liity tunteita kuin antajan ja saajan välillä.

Vierailija
22/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein exän antamat korut kaniin. Saaduilla rahoilla lähdin kavereiden kanssa viettämään iltaa ulos, ja tapasin tuolloin nykyisen kumppanini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn tai lahjoitan ne eteenpäin.

Vierailija
24/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin nyksän kanssa kaikki kultakorut entisiltä kumppaneilta kanikonttorille ja vietettiin pari mukavaa iltaa ravintoloissa niillä rahoilla.

Vierailija
25/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat korut ovat minulle tunteellisia. Sen sijaan esim. säärystimet, jotka ex- ukko kutoi työtäni varten( päiväkoti), ettei lumi pursuilisi sisään kuomista, herättää vieläkin läikähdyksen sydämessä. Erosta on 5 vuotta.

Entä jos nykyinen puoliso kysyy näistä?

Entä jos loukkaantuu tarinan vaalimisesta?

Pitää olla aika pikkusieluinen ihminen jos kuvittelee ettei aikuisella ihmisellä ole menneisyyttä. Jos kumppani loukkaantuu muistojen takia, juoksisin kauas ja lujaa.

Ihan eri asia jos hieroo vanhoja suhteita toisen naamaan esimerkiksi näin : Voih onpa niin ikävä niitä aikoja kun Pentin kanssa istuttiin Nuuksiossa laavulla ja hän antoi minulle tämän kuksan ja sitten suudeltiin.

Kun asian voi esittää myös näin: Ai se kuksa, yks Pentti taisi joitakin vuosia sitten antaa sen minulle.

Vierailija
26/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein exän antamat korut kaniin. Saaduilla rahoilla lähdin kavereiden kanssa viettämään iltaa ulos, ja tapasin tuolloin nykyisen kumppanini.

:D

Vierailija
27/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kädet ristissä että aika kultaa muistot eli kaikki nuo hopeiset ja pronssiset lahjat, jonka jälkeen veisin ne panttilainaamoon ja saaduilla rahoilla matkustelisin pallon ympäri ja takaisin.

Vierailija
28/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti myyntiin.

Vierailija
29/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kädet ristissä että aika kultaa muistot eli kaikki nuo hopeiset ja pronssiset lahjat, jonka jälkeen veisin ne panttilainaamoon ja saaduilla rahoilla matkustelisin pallon ympäri ja takaisin.

🤣 Olisin miljonääri kolmen eron jälkeen, jos näin kävisi.

Vierailija
30/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautan tietysti lahjan antajalle. Se on reilu peli.

Vierailija
31/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan seuraavalle kumppanille lahjaksi.

Vierailija
32/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman aikansa super- stara Mae West tämän puki sanoiksi:

"En ole vihannut yhtäkään entisistä aviomiehistäni niin paljon, että olisin palauttanut hänen lahjoittamansa timantit".

Joku raja se pitää olla vihaamisellakin....

Vierailija
33/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin kaikki roskiin

Vierailija
34/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pidän tavarasta, korusta, tms. niin käytän toki, jos en pidä, myyn tai laitan kierrätykseen.

En ymmärrä, mikä ongelma tämä on. Ex on ollut osa elämääni, tärkeäkin osa joskus, en voi sitä tosiasiaa (enkä niitä lahjoja) muuksi muuttaa.

Eikö susta tuntuisi ikävältä, jos sun uusi kumppani käyttäisi vaikka eksältä saatua korua, johon vaikkapa vielä olisi kaiverrettu jokin rakkaudentunnustus?

Ei ole kyllä ikinä tullut mieleenkään. En tiedä, mitkä puolisoni tavarat ovat olleet lahjoja hänen edelliseltään ja miten paljon tunnearvoa niillä on. Koruja meistä ei kumpikaan käytä, mutta voihan esimerkiksi kello olla lahja häneltä, tai joku muu tavara, jota käyttää päivittäin.

Asumme puolisoni omistamassa talossa ja täällä on vielä vaikka kuinka paljon sellaisia tavaroita, joita hän on hankkinut edellisen puolisonsa kanssa.

Vierailija
35/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän ja pidän niitä, kuten ennenkin. En nyt hyvää tavaraa heitä pois. 

Vierailija
36/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautan tietysti lahjan antajalle. Se on reilu peli.

No en minä ainakaan haluaisi ostamiani lahjoja takaisin. Mitäs minä niillä teen? 

Vierailija
37/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lapsille

Vierailija
38/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi tuntua ikävältä? Mikä siinä on ikävää, että joku on ostanut kumppanille joskus korun?

Mä pidän joskus exän mulle ostamia koruja eikä mun miestä haittaa sen pätkän vertaa. Eikä mua haittaisi jos mies käyttäisi jotain entiseltä kumppaniltaan saamia lahjoja.

Vierailija
39/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän tämän ongelman etukäteen pyytämällä lahjaksi vain kulutustavaraa (suklaata tms.) tai seksuaalipalveluksia.

t: setämies

Vierailija
40/48 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lahjat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi