Jatkaisitko deittailua, jos miehen taustoista paljastuisi metsästysharrastus?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole mieletön eläinaktivisti tai töissä eläinsuojelujärjestössä, niin tuntuu että ehkä vähän liian kriittinen silmä sen suhteen, että mikä käy. Syöthän itse tapettuja eläimiä, joita muut tappavat puolestasi. Jos tyyppi kuitenkin suhtautuu metsästykseen jonkinlaisella kunnioituksella, käyttää metsästetyn lihan huolella, eikä ramppaa Afrikassa huvimetsästämässä, niin pitäisin mielen avoimena.
MIKSI ei saisi käydä huvimetsästämässä Afrikassa? Ei Afrikassa metsästys ole yhtään sen huonompi juttu kuin Suomessa metsästys.
En. Puolisoni syö kyllä lihaa, valitettavasti, mutta en ikimaailmassa olisi ihmisen kanssa, joka nauttii tappamisesta ja pitää sitä harrastuksena.
Joo, se on kätevä taito kun pitää selviytyä 3. maailmansodan jälkeisessä anarkiassa.
Jatkaisin, paitsi jos mies alkaisi kertoa metsästysmatkoisaan Afrikkaan ja Intiaan tms.
Oman mieheni kautta tiedän, minkä tyyppisiä ukkoja hirvimetsälle yleensä menee tai ei mene. On sitten makuasia, pitääkö sellaisista miehistä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi deittailua. Puput kuuluu metsiin, eikä ruokalautaselle.
Ai jaa. Tuotantoeläimetkö sitten kuuluu lautaselle? Voin kyllä sanoa että sen riistaeläimen liha maistuu paremmalle kun sen stressaantuneen huonoissa oloissa pidetyn tuotantoeläimen. Onko ihmiset ihan tyhmiä?
Se tuotantoeläin on jo kuollut.Metsästys on sairasta,hulluja murhaajia kaikki metsästäjät.
Elämänkatsomukseni kieltää eläinten tappamisen ja syömisen, joten en.
Mutta ei kukaan minua ottaisikaan.
Olen tavannut fiksuja metsästäjiä ja myös niitä fanaatikkometsästäjiä, joiden mielestä säännöt on tehty rikottaviksi ja metsästä otetaan kaikki mitä irti saadaan. Jos kuulut jälkimmäiseen ryhmään niin deittailu loppuu heti.
Parhaat kyydit hetkeen sain metsästystä harrastavalta mieheltä. Harmi, että ghostasi mut muutaman kerran jälkeen, itse olisin halunnut jatkaa.
N41
Sehän olisi plussaa! Omavaraisuus tuettu ja ekologistakin metsästäminen on. Tietty jos ukko olis joku susien salarääkkääjä tai metsästys olis hänelle pelkkää luonnosta vieraantunutta välineillä prameilua, urpoilua ja itseään heikompien tappamisen iloa nii sit ei jatkoon. Metsästäjiä kun on niin monenlaisia.
Jatkaisin sokerideittailua.