Nainen, kestäisikö sinun itsetuntosi miestä...
...joka aina silloin tällöin kettuilisi ovelasti? Muuna aikana olisi tottakai ystävällinen, huomaavainen ja ihana, mutta aina välillä kettuilisi, koska se on osa miehen huumorintajua.
Esim. "se sinun kultakalasi on lihonut. Etkai ole aikeissa vaihtaa sitä laihempaan?"
Tai, "onko tämä voileipä myrkytetty? Olet ollut epäilyttävän hiljainen..."
---
Kestäisikö sinun itsetuntosi?
Kommentit (49)
Minun itsetuntoni on niin huono, että alkaisin kostamaan miehelle, kun en osaa kontrolloida tunteitani kuten normaalit ihmiset. N34
Mies kettuikoon yksin. Kesti itsetunto tai ei. Etsiköön sellaisen, joka myös tykkää kettuilla miehelle. Heitä on. Ystävänikin on sellainen. Se vain on nähty monesti, että ne miehet eivät kuitenkaan kestä sitä kettuilua itseensä kohdistuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kettuikoon yksin. Kesti itsetunto tai ei. Etsiköön sellaisen, joka myös tykkää kettuilla miehelle. Heitä on. Ystävänikin on sellainen. Se vain on nähty monesti, että ne miehet eivät kuitenkaan kestä sitä kettuilua itseensä kohdistuneena.
Voi luoja mitä m-i-e-s-v-i-h-a-a... Tuo olisi juuri arjen kannalta täydellistä, jos nainen osaisi kettuila takaisin ilman nalkuttamista ja huutamista. Mutta joo, sinähän se tiedät mitä minä haluan, kun me kaikki miehet ollaan samallaisia naisten mielestä. :) ~AP
Miten on miesvihaa se että tiedän millaisen suhteen haluan? Ja mikä on minulle hyväksi? Ystäväni todella joutui monet ukot jättämään, kun nämä eivät sitä kettuilua kestäneet. Yhden löysi, ja ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta.
Älä tulkitse kaikkea vihaksi.
Kestää. Kyllähän tuo mm minun mahamakkarouta puristelee ja huokailee. Sanon, että tykkäät kuitenkin.
Miten tämän nyt sanoisi nätisti...Minulle ei sanota onko voileipä myrkytetty. Jos et ole tajunnut pitää päätäsi kiinni ja olla kunnolla, se todennäköisesti on.
Ensimmäinen aviomies oli tuota tyyppiä, oli raskasta. Ei ole enää. Kettuilijat keskenään.
Välttämättä kyse ei ole itsetunnosta toisen osalta, vaan voi olla ihan vain, että toinen ei tykkää kettuilusta.
Toisaalta kettuilevassa huumorissa on skaalaa, on ilkeämielistä ja satuttavaa vi tuilua ------ aina hyvänmieliseen pieneen kettuilemiseen, jonka tekijä varmistaa ookooksi lukien toista ja tilannetta ja jossa on pohjana hyväntahtoinen välittäminen.
Itse en pidä vit tuilusta ja kettuilusta. Semmoinen lämmin hassuttelu kettuiluun päin vielä menee, mutta en kannata vit tuilemista ja sellaista tyyliä.
Aiemman kommentoijan neuvo oli hyvä: miehen jolle on elintärkeää päästä kettuilevaa tyyliä käyttämään rakkaaseen, niin silloin miehen kannattaa etsiä nainen, joka ei ole herkkä ja lämmintunteinen, vaan mieluiten samantyyppinen nainen jonka kanssa voivat huoletta kettuilla ja kaikki on ok.
Aiemmalla kommentoijalla oli mainio pointti myös siinä, että usein on niin, että samaa ei halua takaisinpäin. Kettuilutyyliä halutaan käyttää kohteeseen, mutta ei haluta jos kohde onkin samanlainen tekijä, mikä kertoo siitä, että taustalla voi olla vallankäytön kiksejä. Ei aina, mutta silloin, jos homma ei mene molempiin suuntiin.
Siis. Kun homma on mukavaa kumminkin päin, niin ok. Kun se ei ole, niin ei ole ok. Menee satuttamiseksi, ja se on ihan sama mitä mies venkoaa, että öhö öhö, sinun syy kun et tajua, mitäs loukkaannut, tällainen pari ei sovi yhteen ja lisäksi mies ei osaa ottaa "rakkaan" tunteita ja ajatuksia huomioon.
On selvää, että jos toisesta välittää, siihen ei kuulu satuttaminen.
Mutta silloin kun molemmat ovat että hei kuspää, hei pas ka-aivo, ja ketään ei satu, niin ok.
ok.
Menisi hermot jos pitäisi noin paskoja heittoja kuunnella.
En ole kiinnostunut tuollaisen ihmisen seurasta.
Ei ole kyse itsetunnon kestämisestä vaan yksinkertaisesti siitä, että tuollaiset vittuilevat tyypit on yleensä ärsyttäviä.
Normaalissa vuorovaikutuksessa voidaan olla eri mieltä ilman ilkeilyä. Vain heikot näkee kaiken kilpailuna.
Sulla on huono huumorintaju. Esimerkeissä ei ollut mitään hauskaa, et osaa edes vittuilla kunnolla.. Ei jatkoon.
Eihän tuossa muuta kuin että huumorintaju on surkea ja jutut lapsellisia.
Häh tuohan on huumoria... AP taitaa olla niitä yliherkkiä huumorintajuttomia....
Meillä on koko perheellä hyvä huumorintaju. Mut ja miehen yhdisti huumori yli 20 vuotta sitten, mutta ap:n esimerkit on vaan huonoja. Tottakai käytetään sarkasmia, joka on sellaista pientä naljailua, mutta sitten vittuilu on ihan erikseen, kyllä vittuilu ja huumori pitää osata erottaa toisistaan.
Jos mies jostain syytä mulle jotain vittuilee, niin vastaan kyllä takaisin, eikä se ole mitään nalkutusta tai huutamista, mitä helvettiä...?
Eihän noilla huonoilla vitsinyrityksillä ole mitään tekemistä vastapuolen itsetunnolla tai millään muullakaan sellaisella, toki kärsivällisyys olisi koetuksella jos pitäisi kestää ihmistä jolla on noin huonot jutut.
AP saikin vastauksensa, suomiakoilla on umpisurkea itsetunto ja huumorintaju. Eivät kestä naljailua. Tai kritiikkiä. M26
Vierailija kirjoitti:
AP saikin vastauksensa, suomiakoilla on umpisurkea itsetunto ja huumorintaju. Eivät kestä naljailua. Tai kritiikkiä. M26
Miten kritiikki tähän liittyy? Sehän on ihan eri asia kuin huumorintaju tai kettuilu.
Ottiko noin koville kuulla suoria vastauksia eikä piilotettua kettuilua?
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo esimerkit on mielestäsi hyvää huumoria, niin mielelläni olen sitten huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs poju siellä uhittelee, mene äitis tissiä imemään.
Tuollainen on ihan normaali huumorintajua, jos olet autistinen et omista sellaista.