Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikaisin aamulla "voi" laittaa lapset talonyhtiön pihalle leikkimään?

Vierailija
19.07.2015 |

Siis teidän mielestänne? Rivarin leikkipiha, jossa makuuhuoneet leikkipihalle päin.

Tänä aamuna herättiin klo 7.20. kun naapurin lapsoset ilakoivat pihalla keskenään. Mun mielestä liian aikaista. Meinasi ottaa päähän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan se vaan on, jos joku saa lapsensa ylös sängystä ja pihalle leikkimään jo klo 7:20!

Vierailija
2/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksältä voi mun mielestä aloittaa äänekkäämmät pihaleikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin hiljaisuus loppuu? Asiasta voi toki naapurin kanssa jutella, jos aikaa saisi vaikka siirrettyä 8:30. Tai jos hiljaisuuden saisi kestämään klo 21-09:00. Palvelisi paremmin pientenlasten perheitä sekä myöhään nukkuvia.

Vierailija
4/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen klo 9, ainakaan viikonloppuna

Vierailija
5/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pidettiin aikoinaan lasten ollessa pieniä "rajana" , ettei arkiaamuna menty ennen yhdeksää kailottamaan pihalle. Viikonloppuna sitten vasta kymmenen jälkeen, lähempänä puolta yhtätoista.

Vierailija
6/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanoisin, että klo 9 jälkeen saavat mennä pihalle.

Vierailija
7/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Kumpa se sota tulis niin loppus taas tää vähäpätöisistä asioista valittaminen. Todellakin tarvii suomalaiset jonkun herättelyn.. Mitä vielä.. Kynsilakkaus ei kynnessä mennyt oikein.. Byää! Vitsi mitä vauvoja..

Vierailija
8/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, ja mielipiteeni on klo 9. Hieman nimittäin ottaa päähän jo se, kun oma lapsi yrittää väkisin saada ylös klo 7 vaikka mainiosti voisi leikkiä ja syödä itsenäisesti että saisin edes tunnin vielä nukkua.

Siihen aikaan lastenohjelmat päälle, leikkiä sisällä tai hiljaisia leikkejä pihalla. Ei meluamista joka herättää kuolleetkin.

Vierailija
9/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamuna klo 10 jälkeen äänekkäät leikit vasta. Arkiaamuna sitten kasin jälkeen kun työhönlähtijät ovat jo lähteneet. Lauantaina ysin jälkeen.

Tosin enemmän näissä on ongelmia sen kanssa, ettei aikuiset mene nukkumaan tarpeeksi ajoissa vaan sidubileet jatkuu ja jatkuu partsilla ja nurtsilla varhaiseen aamuun :(

Vierailija
10/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikkään teillä ei kellään ole ollut lasta, joka herää aamulla klo 5 täysin riippumatta siitä mihin aikaan illalla on menty nukkumaan.

Kaikkeni olen yrittänyt, mutta aamuvirkun lapsen vuorokausirytmiä vaan ei käännetty

Vierailija
11/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 7. Hiljaisuus loppuu klo 7 mutta täällä meidän pihassa ainakin teinit ja aikuiset möykkäävät klo 23-04 välillä eniten. Saavatko he möykätä yöllä ja aamuyöllä jos lapset eivät saa leikkiä aamulla?

Vierailija
12/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:11"]Selvästikkään teillä ei kellään ole ollut lasta, joka herää aamulla klo 5 täysin riippumatta siitä mihin aikaan illalla on menty nukkumaan.

Kaikkeni olen yrittänyt, mutta aamuvirkun lapsen vuorokausirytmiä vaan ei käännetty
[/quote]

Eli jos herää aikaisin, on pakko mennä ulospäin aikaisin?

Vierailija
13/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:11"]Selvästikkään teillä ei kellään ole ollut lasta, joka herää aamulla klo 5 täysin riippumatta siitä mihin aikaan illalla on menty nukkumaan.

[/quote]
On. Nimenomaan on. Nykyisin (6-vee) se tosiaan saattaa herätä vasta 6.30-7.30.

Vierailija
14/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun viimeiset juopot on poistuneet.

Vierailija
15/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:11"]Selvästikkään teillä ei kellään ole ollut lasta, joka herää aamulla klo 5 täysin riippumatta siitä mihin aikaan illalla on menty nukkumaan. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta aamuvirkun lapsen vuorokausirytmiä vaan ei käännetty [/quote] Eli jos herää aikaisin, on pakko mennä ulospäin aikaisin?

[/quote]

JOs herää aikaisin miksi ei voi mennä ulos klo 7?

Vierailija
16/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:11"]Selvästikkään teillä ei kellään ole ollut lasta, joka herää aamulla klo 5 täysin riippumatta siitä mihin aikaan illalla on menty nukkumaan. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta aamuvirkun lapsen vuorokausirytmiä vaan ei käännetty [/quote] Eli jos herää aikaisin, on pakko mennä ulospäin aikaisin?

[/quote]

JOs herää aikaisin miksi ei voi mennä ulos klo 7?
[/quote]
Tietysti voi jos ei kiusaukseen kiljua suoraa kurkkua.

Vierailija
17/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin aikaiset her
ilijät voivat mennä klo 7 alkaen pihalle leikkimään. Ei todellakaan tarvitse odotella minnekään yhdeksään, saati kymmeneen, edes viikonloppuna! Näin vaativilla laiskoilla kermaperseillä ei taida olla itsellään lapsia...

Vierailija
18/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta ainakaan ennen puoltapäivää. Tai jos laitatte ne ulos aikaisemmin, niin sitten suukapulat niille. Olen tosissani.

Vierailija
19/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei seitsemän aikaan tietenkään! Kymmenen-yhdentoista aikaan sunnuntaina voi mennä.

Vierailija
20/24 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:54"]

Hienoahan se vaan on, jos joku saa lapsensa ylös sängystä ja pihalle leikkimään jo klo 7:20!

[/quote]

Näin vanhemmat voivat jatkaa omia uniaan, kun omat ikkunat eivät ole tuon leikkipaikan vieressä... idiootteja on monenlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme