Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa orgasmia humalassa

Vierailija
19.07.2015 |

Onkohan minussa joku vika kun en pysty laukeamaan jos olen humalassa? Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Tämän takia en halua harrastaa seksiä ikinä humalassa. Ihmettelen niitä jotka huutavat nautinnosta vaikka olisivat kuinka humalassa tahansa. Minulla ei tunnu oikein missään. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, en saa orgasmia humalassa ja siksikin suosin selvin päin harrastamista.

Vierailija
2/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään. Tosin ei ole ollut munaa tyrkylläkään viime aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen ongelma kyllä kun humalassa tekee paljon mieli mutta orgasmin saaminen älyttömän hankalaa :D pitkällä ahertamisella saattaa onnistua mutta ei se silloinkaan tunnu niin hyvältä kun selvinpäin.

Vierailija
4/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sulle. Itsehän en saa ikinä, joten sääli kun sinulta jää humalassa saamatta. Nyyhkis

Vierailija
5/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin pienessäkin humalassa ajatuksenjuoksu on tyyliä "olipas se portsari kyllä outo ja mikähän se nainen siinä oli näytti vähän lehmältä piippolan vaarilla oli talo hei macarena!" Ja ei silloin kyllä laukeamisesta tule mitään.

Vierailija
6/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:30"]

Täällä sama, en saa orgasmia humalassa ja siksikin suosin selvin päin harrastamista.

[/quote]Sama. Lasillisen jälkeen vielä saan, kaksi vaatii jo työtä. Siitä eteenpäin aika turhaa.

Vierailija
7/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi puuduttaa ja turruttaa aisteja.

Vierailija
8/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Siksi ei kiinnosta sekstailla humalassa. Eikä kyllä edes karapulassa. En ymmärrä, miten joitakin panettaa krapulassa, mua lähinnä ällöttää ajatus darrassa touhuamisesta.

Vierailija
9/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei tule mitään, paitsi uni kesken kaiken. Joskus jopa unohtaa mitä oli tekemässä :D

Inhottavaa kun tekee hirveästi mieli eikä onnistu mikään.

Vierailija
10/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aina monta orkkua. Mua humala rentouttaa ja tulen herkemmin ja jotkut asiat onnistuvat silloin paremmin. Humalassa ejakuloin myös herkemmin.

Vierailija
11/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saa. Ekan lasillisen jälkeen saan heikon, toisen jälkeen ei toivoakaan.
Haluja on kuitenkin, joten olen ottanut sellaisen tyylin, että annan itseni mennä villiksi, kuten kännissä vain voi mennä ja tyydytän mieheni. Vähänkö tuo on onnessaan, kun annan mennä, mutta molemmat tiedetään jo nykyään, että mä en saa vaikka mitä tekisi. Paikat vain tulee kipeiksi siitä jyystämisestä.
Meillä tuo toimii, koska mies on muuten niin pilkun tarkka siitä, että mäkin tulen, joten jään vain kännissä ilman. ;-)

Vierailija
12/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:17"]

Onkohan minussa joku vika kun en pysty laukeamaan jos olen humalassa? Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Tämän takia en halua harrastaa seksiä ikinä humalassa. Ihmettelen niitä jotka huutavat nautinnosta vaikka olisivat kuinka humalassa tahansa. Minulla ei tunnu oikein missään. :(

[/quote]

Yleinen ongelma monella miehellä 

Vierailija
13/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama, ei vaan tunnu joten en enää pane kännissä. Mieskin tietää tän eikä oo enää vuosiin enää edes yrittäny ehdotella. 

Vierailija
14/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja mun miehellä kans, jyystää ja jyystää eikä mitään tapahdu. Parempi harrastaa selvin päin.

Vierailija
15/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onko meissä niin paljon eroja että joillain ei tuo humala vaikuta mitenkään. Pikku hiprakassa vielä saan mutta enemmälti humalassa ollessani ei tule sitten millään.