Mitä ihmettä tuo poika on vetänyt?
Jollakin konstilla lapsesta on saatu ihan aikuisen näköinen. Normaali 23-vuotias ei todellakaan näytä tuolta.
Kommentit (22)
Mö katsoin eka että pete parkkonen se siinä!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:45"]Mö katsoin eka että pete parkkonen se siinä!
[/quote]
Hormooneilla pumpattu Pete:)
Jotenkin uskoisin hänen treenanneen koko nuoren ikänsä ja siksi näyttää nyt tuolta. Jos treenaa jatkuvasti ja karvat kasvaa niin miksikäs ei.
Kovin moni muu saman ikäinen ei ehkä niin kovin panosta lihaksiinsa noin paljon.
Ei tuollaiseen hormooneja tarvitse, vaan selkärankaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:55"]Ei tuollaiseen hormooneja tarvitse, vaan selkärankaa.
[/quote]
Tuohon ikään ei tuohon kuntoon pääse ilman hormooneja.
No suuttuko ny joku av pappa kun mammojen mielestä toi on hyvän näkönen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:02"]No suuttuko ny joku av pappa kun mammojen mielestä toi on hyvän näkönen.
[/quote]
Samaa mietin, kun näitä samaa asiaa käsitteleviä aloituksia rupes tulemaan kuin sieniä sateella. :-P
T: sen alkuperäisen ketjun ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:53"]Jotenkin uskoisin hänen treenanneen koko nuoren ikänsä ja siksi näyttää nyt tuolta. Jos treenaa jatkuvasti ja karvat kasvaa niin miksikäs ei.
Kovin moni muu saman ikäinen ei ehkä niin kovin panosta lihaksiinsa noin paljon.
[/quote]
Aika naivia:) käy pakkotoistolla kysymyssä onko tuo natukunto 23-vuotiaalla. 18-v tuo näytti olleen ihan perusrantakunnossa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:02"]No suuttuko ny joku av pappa kun mammojen mielestä toi on hyvän näkönen.
[/quote]
Samaa mietin, kun näitä samaa asiaa käsitteleviä aloituksia rupes tulemaan kuin sieniä sateella. :-P
[/quote]
Eli ei saa epäillä tyypin hommaneen mömmöillä nuo lihakset?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:55"]Ei tuollaiseen hormooneja tarvitse, vaan selkärankaa. [/quote] Tuohon ikään ei tuohon kuntoon pääse ilman hormooneja.
[/quote]Ai 23-vuotias? Olen kuule nähnyt tuon kokoisia 16-vuotiaita eivätkä silloin taatusti mitään vetäneet. Jos on geenit kunnossa ja treenaa, pääsee tuohon kuntoon varmasti. Jos itse ei osaa, ei kannata väittää ettei muutkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:55"]Ei tuollaiseen hormooneja tarvitse, vaan selkärankaa. [/quote] Tuohon ikään ei tuohon kuntoon pääse ilman hormooneja.
[/quote]Ai 23-vuotias? Olen kuule nähnyt tuon kokoisia 16-vuotiaita eivätkä silloin taatusti mitään vetäneet. Jos on geenit kunnossa ja treenaa, pääsee tuohon kuntoon varmasti. Jos itse ei osaa, ei kannata väittää ettei muutkaan.
[/quote]
Kuva tuon kokoisesta 16-v natusta tai paskapuhetta
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:02"]No suuttuko ny joku av pappa kun mammojen mielestä toi on hyvän näkönen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ainahan saa epäillä. Mutta kyllähän tuollaiset lihakset voi kovalla työlläkin pelkästään saada, jos oikein kovasti ahkeroi. Personal trainer näytti ammattinsa olevan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:02"]
No suuttuko ny joku av pappa kun mammojen mielestä toi on hyvän näkönen.
[/quote]
Kyllä miehetkin saa olla kateellisia
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:02"]No suuttuko ny joku av pappa kun mammojen mielestä toi on hyvän näkönen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ainahan saa epäillä. Mutta kyllähän tuollaiset lihakset voi kovalla työlläkin pelkästään saada, jos oikein kovasti ahkeroi. Personal trainer näytti ammattinsa olevan.
[/quote]
Voi voi, mutta se vie aikaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:53"]Jotenkin uskoisin hänen treenanneen koko nuoren ikänsä ja siksi näyttää nyt tuolta. Jos treenaa jatkuvasti ja karvat kasvaa niin miksikäs ei. Kovin moni muu saman ikäinen ei ehkä niin kovin panosta lihaksiinsa noin paljon. [/quote] Aika naivia:) käy pakkotoistolla kysymyssä onko tuo natukunto 23-vuotiaalla. 18-v tuo näytti olleen ihan perusrantakunnossa.
[/quote]
No siinä on kuitenkin ollut sellaset 5 vuotta aikaa treenata joten miksikä ei? Se on pitkä aika ja siinä ajassa kuka tahansa muuttuu aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:57"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:55"]Ei tuollaiseen hormooneja tarvitse, vaan selkärankaa. [/quote] Tuohon ikään ei tuohon kuntoon pääse ilman hormooneja. [/quote]Ai 23-vuotias? Olen kuule nähnyt tuon kokoisia 16-vuotiaita eivätkä silloin taatusti mitään vetäneet. Jos on geenit kunnossa ja treenaa, pääsee tuohon kuntoon varmasti. Jos itse ei osaa, ei kannata väittää ettei muutkaan. [/quote] Kuva tuon kokoisesta 16-v natusta tai paskapuhetta
[/quote]Mulla ei nyt satu olemaan koneella kuvia 16-vuotiaista pojista, mutta voithan sä lähteä tuonne ylä-asteen nurkille stalkkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:57"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:55"]Ei tuollaiseen hormooneja tarvitse, vaan selkärankaa. [/quote] Tuohon ikään ei tuohon kuntoon pääse ilman hormooneja. [/quote]Ai 23-vuotias? Olen kuule nähnyt tuon kokoisia 16-vuotiaita eivätkä silloin taatusti mitään vetäneet. Jos on geenit kunnossa ja treenaa, pääsee tuohon kuntoon varmasti. Jos itse ei osaa, ei kannata väittää ettei muutkaan. [/quote] Kuva tuon kokoisesta 16-v natusta tai paskapuhetta
[/quote]Mulla ei nyt satu olemaan koneella kuvia 16-vuotiaista pojista, mutta voithan sä lähteä tuonne ylä-asteen nurkille stalkkaamaan.
[/quote]
Eli oot nyt sitä mieltä että 16-vuotiaillakin on tuollaiset lihakset:)
Mun opiskelukaveri näytti 19-vuotiaana tolta. Oli 15-vuotiaasta saakka käynyt salilla. En usko että mitään mömmöjä veti. Isänsä oli joku kehonrakentaja ja toimi pojan valmentajana. Melkein pääsin jopa kerran harrastamaan seksiä sen pojan kanssa mutta meidät keskeytettiin. :D
Kattokaa kuvia Classic Body Building SM-juniorit, tuolla hemmolla on enemmän lihasmassaa kuin niillä. Rasvaprosentti toki noilla kilpailijoilla kisatilanteessa pienempi
Ei paha ;)