Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis WAU, tämäkö kundi 23-vuotias??? Ö_ö

Vierailija
18.07.2015 |

Mun tuntemat parikymppiset jätkät on kyllä ollu vähän eri kaliiberia kuin tämä leijonanharja!!!! SLURPSIS!!!!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1437183494033.html

Pitkät hiuksetko muka ei sovi miehille???

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]Tuossa on toimiva kokonaisuus, intensiivinen katse, lihaksikas vartalo ja tosi maskuliininen, samalla jotenkin "pehmeän" oloinen.
[/quote]
Juuri näin. Tämän miehen kuva pitäisi löytyä sanakirjasta kohdasta "MIES".
[/quote]
Siis mitä?

Vierailija
122/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]Tuossa on toimiva kokonaisuus, intensiivinen katse, lihaksikas vartalo ja tosi maskuliininen, samalla jotenkin "pehmeän" oloinen.
[/quote]
[/quote]
Siis mitä?
[/quote]
Niin mitä mitä? Jos sanakirjasta etsii esim ritariperhosen kuvaa, sieltä löytyy ritariperhosen kuvaa. Jos etsii määritelmää sanalle "mies", sieltä pitäis löytyä Brockin kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]Tuossa on toimiva kokonaisuus, intensiivinen katse, lihaksikas vartalo ja tosi maskuliininen, samalla jotenkin "pehmeän" oloinen.
[/quote]
[/quote]
Siis mitä?
[/quote]
Niin mitä mitä? Jos sanakirjasta etsii esim ritariperhosen kuvaa, sieltä löytyy ritariperhosen kuvaa. Jos etsii määritelmää sanalle "mies", sieltä pitäis löytyä Brockin kuva.
[/quote]
Miksi?

Vierailija
124/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]Tuossa on toimiva kokonaisuus, intensiivinen katse, lihaksikas vartalo ja tosi maskuliininen, samalla jotenkin "pehmeän" oloinen.
[/quote]
[/quote]
Siis mitä?
[/quote]
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Siksi, koska siinä on TÄYDELLINEN MIES. SIKSI.

Vierailija
125/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:03"]

Homomainen. Ainoa plussa, että wt-tatuoinnit puuttuvat. Itse olin mielestäni paremmannäköinen hänen iässään tosin. M40

[/quote]

Laitapa kuva niin me mammat arvostellaan! :-D

Vierailija
126/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi miesten KUUMIN ammatti. Personal trainer. 8-P Eikös se Vickanin Daniel ollut myös joku personal trainer?

Vierailija
127/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh, mikä mies :) tuohan jaksaisi kantaa naisen käsivarsillaan. 

Vierailija
128/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tule mieleen Tohtori tuli taloon -sarjasta se Hank noista tukka auki -kuvista :D http://i.ytimg.com/vi/Oj3grLUlJlI/0.jpg

Vierailija
129/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q-Stone

Vierailija
130/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
131/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseisestä tyypistä ei olisi tehty oikein Iltasanomiin juttua, ei monikaan nainen olisi tajunnut häntä kuolata. Mutta nyt kun siitä on oikein lehtijuttu, että voi että kun on kuuma mies, koko internet on nyt aivan sekaisin, niin tottakai kaikkien naisten täytyy määkiä lampaina muiden kanssa, että voi että kun on niin kuuma mies, läähpuuh, kiihotun ja kostun, voi että sentään kun on niin herkkupala!

Tyyppi ei ole minkään näköinen naamasta, kuvittelee olevansa hirveän komea. Itserakasta ilmeilyä, "olenpa nyt niin seksikäs mies, kun teen tällaisia rypistyksiä, virnistyksiä ja kulmien kohottelua." Kyllä nyt kaikki pitävät minua seksikkäänä, teen sen ilmeiseksi näillä miehisillä eleilläni. Tyhmempikään nainen ei voi olla huomaamatta seksikkyyttäni, on se niin ilmeistä. 

Sama mies jos olisi tullut vastaan instagramissa, se olisi hukkunut kaikkien muiden yhtä naurettavien pullistelijoiden joukkoon, joille suurin osa naisistakin naureskelee. Mutta kun nyt on oikein kerrottu, että tämä mies on sekoittanut koko internetin, on naiset aivan hullaantuneita. Kyseessä on nyt vain kyseisen miehen status - hän on nyt otsikoissa ja niin kuumaa, niin kuumaa kamaa. Vuoden päästä kukaan ei muistakaan koko tyyppiä ja jos jossain sattumalta kyseiseen tyyppiin törmää, kaikki nykyiset läähättäjät kysyvät itseltään: "Mitä mä tossa oikein näin?"

En ole mies. En siis ole kateellinen. Olen nainen, joka tiedostaa kuinka tyhmiä lampaita suurin osa naisista on.

Laittakaa vaan alapeukkua, niin nähdään kuinka paljon tyhmiä naisia tältäkin palstalta löytyy.

Vierailija
132/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]Tuossa on toimiva kokonaisuus, intensiivinen katse, lihaksikas vartalo ja tosi maskuliininen, samalla jotenkin "pehmeän" oloinen.
[/quote]
[/quote]
Siellä on Jason Stathamin kuva

Vierailija
133/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku selviää, että tuollakin miehellä on käytössä stringejä ni se oli siinä sit...

Vierailija
134/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 02:09"]
Jos kyseisestä tyypistä ei olisi tehty oikein Iltasanomiin juttua, ei monikaan nainen olisi tajunnut häntä kuolata. Mutta nyt kun siitä on oikein lehtijuttu, että voi että kun on kuuma mies, koko internet on nyt aivan sekaisin, niin tottakai kaikkien naisten täytyy määkiä lampaina muiden kanssa, että voi että kun on niin kuuma mies, läähpuuh, kiihotun ja kostun, voi että sentään kun on niin herkkupala!

Tyyppi ei ole minkään näköinen naamasta, kuvittelee olevansa hirveän komea. Itserakasta ilmeilyä, "olenpa nyt niin seksikäs mies, kun teen tällaisia rypistyksiä, virnistyksiä ja kulmien kohottelua." Kyllä nyt kaikki pitävät minua seksikkäänä, teen sen ilmeiseksi näillä miehisillä eleilläni. Tyhmempikään nainen ei voi olla huomaamatta seksikkyyttäni, on se niin ilmeistä. 

Sama mies jos olisi tullut vastaan instagramissa, se olisi hukkunut kaikkien muiden yhtä naurettavien pullistelijoiden joukkoon, joille suurin osa naisistakin naureskelee. Mutta kun nyt on oikein kerrottu, että tämä mies on sekoittanut koko internetin, on naiset aivan hullaantuneita. Kyseessä on nyt vain kyseisen miehen status - hän on nyt otsikoissa ja niin kuumaa, niin kuumaa kamaa. Vuoden päästä kukaan ei muistakaan koko tyyppiä ja jos jossain sattumalta kyseiseen tyyppiin törmää, kaikki nykyiset läähättäjät kysyvät itseltään: "Mitä mä tossa oikein näin?"

En ole mies. En siis ole kateellinen. Olen nainen, joka tiedostaa kuinka tyhmiä lampaita suurin osa naisista on.

Laittakaa vaan alapeukkua, niin nähdään kuinka paljon tyhmiä naisia tältäkin palstalta löytyy.

[/quote]

Kirjoitit saman tekstin jo toiseen ketjuun. Aika noloa, että sinua asia häiritsee noin paljon. :-)

Vierailija
135/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomainen

Vierailija
136/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:47"]

No ei sen kummemmin. Onhan tuo komea mies. 

Ja itseasiassa ihan positiivista, että tuollainen miehen näköinen mies miellyttää naisia. Jotenkin just av:lla saanut sellaisen kuvan, että siloposkinen peitevoidenaama olisi enemmän naisten mieleen. 

[/quote]

Ne on siloposki-jonnet itse, jotka tekee niitä avauksia. 

Pitäähän naiset sellaista söpönä, mutta kun pitäisi alkaa panemaan niin kyllä se jotain tollasta on mitä kaivataan eikä mitään vinkuheinää, joka löyhkää huulikiillolle. 

[/quote]
Olen 24-vuotias nainen ja tuo on liian lihaksikas mun makuun ja liian vanhan näköinen. Tykkään juurikin niistä poikamaisista siloposkisista miehistä.

Vierailija
137/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu?

Vierailija
138/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ei sovi miehille. Ei vaan sovi.

Vierailija
139/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kova panomies? Kuvat ainakin on tarkasti harkittuja lirputtimen saamisenkin kannalta.

Vierailija
140/143 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun näyttää kaksikymppisenä nelikymppiseltä. Minä näytin tuossa iässä 15 kesäiseltä.