Ammattisi, mistä itse tykkäät vaikka moni muu ei tykkäisi?
Mä itse olen siivooja. Tykkään todella paljon ammatistani, vaikka monessa ketjussa se haukutaankin maan rakoon.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:59"]Kirurgi. [/quote] Miten niin muut ei tykkää? Aika paljon pyrkijöitä lääkikseen kyllä on.
[/quote]
Mä ainakin inhoaisin, ja varmaan moni muukin. Kuulostaa kamalan stressaavalta, ainakin jos jotain vaarallisia leikkauksia joutuu tekemään.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:32"]Erityisluokanopettaja, tarkkis-opettaja
[/quot
Tarkkis? Niitä oli 80-luvulla eli feikkaat.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:32"]Erityisluokanopettaja, tarkkis-opettaja [/quot Tarkkis? Niitä oli 80-luvulla eli feikkaat.
[/quote]
Kyllä se puhekielessä vielä on säilynyt. Siinä kuin esykin. Voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta ammattipiireissä käytämme edelleen näitä vanhoja termejä. "Tarkkis-opettaja" kun aukeaa perustallaajalle paremmin kuin "luokkamuotoisen yleisopetuksen pienryhmän opettaja"
Sairaanhoitaja ensiavussa ja myös sijoittaja ja ym.sivubisneksiä. Rakastan työtäni, ei koskaan tylsää.