Häpeän kokemattomuuttani.
Olen 20v nainen ja takana kaksi seksi kertaa jotka molemmat oli kamalia. Nyt olen alkanut tapailla 7vuotta vanhempaa miestä jolle seksi on tottakai normaalia asia. En osaa olla luonteva jos mies heittää jotain vihjaavaa vaan vaihdan puheenaihetta. Pelkään että kokemattomuuteni häiritsee miestä ja kiinnostus lopahtaa. Suhde ei ole vielä sillä tasolla että oltaisiin keskusteltu ns oikeasti henkkoht asioista. Haluan miehen kanssa seksiä mutta minun täytyy pystyä luottaa mieheen ja pelkään että hän ei jaksa odottaa. Kyse ei ole pelkästään tästä suhteesta vaan epävarmuus on ollut ongelmana kaikissa tapauksissa kun ihastun.
Kommentit (3)
Onneksi olet nainen, meillä kokemattomilla miehillä vähän vaikeampaa :(
No hätä. Kerrot miehelle, että olet kokematon. Jos hän on oikea mies, kaikki menee putkeen. Jos ei mene, hän on väärä mies sinulle. Oikeille miehille on maailman suurin unelma kohdata kokematon nainen, jota opastaa rakkauden saloihin. Onneksi minä tapasin sellaisen naisen jo vuosikymmeniä sitten. M47
Voi harmi, tiedän tunteen. Pilasin nuorena yhden suhteen aivan jumalaiseen mieheen olemalla estoinen ja pihtaamalla. Antaisin sulle yhden neuvon: anna palaa ja nauti! Mies voi pitää ohjia käsissään aluksi ja tee selväksi se että haluat häntä ja nautit hänen tarjoamistaan kyydeistä! Rentoudu ja ota iisisti, seksi on luonnollinen ja ihana asia. :)