Kiva lahja isille
Riittääkö isänpäiväaamuna suihinotto vai mitä isit haluu?
Kommentit (17)
Peppupano olis tosi kiva, kun sitä niin harvoin saa.
Mä tahtoisin aamiaisen sänkyyn tarjoiltuna. Muksuilta halaukset, pusut ja askartelut siihen samaan syssyyn. Sitte muksut alakertaan katsomaan piirrettyjä ja vaimolta pitkä pusu sinne.
Mä haluisin että toi meillä asuva ämmä huomais että meillä on muutakin kuin lärvikirja. Esim. minä + lapset.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:16"]
Riittääkö isänpäiväaamuna suihinotto vai mitä isit haluu?
[/quote]
Ihanaa joo..käy kyllä la-iltanakin jo ja aamulla naintia mielellään naisen ratsastaessa. ja kun vielä olis lempeä koko viikonlopun.
Sais ihan itetehtyä ruokaa ja sit pillua jälkkäriksi. Mut joku muu pitäisi olla sitten kokkina kuin toi muija. Sen pöperöjä ei syö pirukaa. Pillu sillä on erinomanen.
Olin risteilemässä tässä muutama viikko sitten. Valitettavasti alkoi alapää oireilemaan parisen viikkoa risteilyn jälkeen. Myönnän näin anonyymisti että hairahduin vieraan mieheen hyttiin eikä humalatilan johdosta tullut käytettyä kumia kun käytän e-pillereitä. Nyt odotellaan tulosta että mikä sukupuolitauti tuolta löytyy...ei välttämättä odottamani tai mieheni toivoma lahja...
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 22:01"]
Nyt odotellaan tulosta että mikä sukupuolitauti tuolta löytyy...ei välttämättä odottamani tai mieheni toivoma lahja...
[/quote]
No ei varmana riemastu, kun se tartttuu, mut onneksi se varmaan luulee saaneensa sen sitten omista syrjähypyistään eikä varmaan puhu sulle mitään, joten asiasta ei tule sen suurempaa meteliä.
En saanu mitään yllämainituista ja tuskin saankaan. Vaimo lähti töihin
Sain nuolla pillua ja lopuksi naida takaapäin. Kyllä on ihanaa, kun on perheellinen ja naiseni huomioi isukkia näin ihanasti. Harmi, kun isänpäivä on vain kerran vuodessa. Huomioispa oma vaimokin joskus tähän tyyliin.
Nou hätä, onhan 14.3 päivä olemassa myös.
voi harmi, miksi pihdata? Nauttikaa ihmiset!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 09:19"]
Sain nuolla pillua ja lopuksi naida takaapäin. Kyllä on ihanaa, kun on perheellinen ja naiseni huomioi isukkia näin ihanasti. Harmi, kun isänpäivä on vain kerran vuodessa. Huomioispa oma vaimokin joskus tähän tyyliin.
[/quote]
sulla siis vara-nainen. eikö oma huomioinut mitenkään?
se että tulee kainaloon..sekin jo riittää...;)
M43nääsville