Muita, jotka alkaa haista nopeasti pahalta??
Vaikka kävisin siuhkussa koko ajan, hikoilen hirveästi ja hiki haisee pahalle!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista alapäähajuista. Tässä muutama vinkki:
- Pitäkää karvat todella lyhyinä tai kokonaan pois. Usein ne karvat haisee, ei itse alapää
- Käyttäkää vain 100% puuvillahousuja. Ei stringejä
- Peskää vain vedellä tai alapäälle tarkoitetulla saippualla. ACO:lla on todella hyvä tuote (ACO INTIM CLEANSING OIL HAJUSTEETON) jättää sellaisen "kalvon" ihon päälle.
Nivuset kannattaa kyllä pestä ihan tavallisella ja tehokkaalla saippualla. Eihän kainaloitakaan kukaan, toivottavasti, pese pelkällä vedellä.
Tehokkaat saippuat aiheuttavat kyllä sitä, että se tussu haisee vielä pahemmalle. Alapäälle on omat saippuat, joita kannattaa käyttää.
Alapää ja kainalot on ihan eri asioita.
Höpö höpö. Se vedellä pesu tarkoittaa vaginaa. Ulkosynnyttimet voi pestä normaalilla saippualla ja nivuset tietenkin. Nivuset ei edes kuulu mihinkään "alapäähän".
Ihme ettei mulle oo tullu mitään vaivoja alapäähän, koko ikäni pessy tavallisella suihkusaippualla
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei mulle oo tullu mitään vaivoja alapäähän, koko ikäni pessy tavallisella suihkusaippualla
Niin minäkin. Täytän kohta viisikymmentä. Ei minkäänlaisia vaivoja. Päin vastoin. En haise yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Täytän kohta viisikymmentä. Ei minkäänlaisia vaivoja. Päin vastoin. En haise yhtään miltään.
Se on me viiskymppiset 😉
Hikeni haisee ajoittain, jos olen juonut liian vähän vettä, urheilu ollut tauolla tai olen syönyt tosi mausteista (valkosipuli) ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidetaas toi nuha ensin ja sitten mietitään, millä tuo haju saadaan pois.
Leikki leikkinä. Mutta ihminen tottuu hajuihin ja sen takia ei välttämättä huomaa omaa ominaishajuaan lainkaan.
Joo toiki on totta, ettei välttämättä haista miltä ite haisee, niin tai tuoksuu, ei sitäkään niin huomaa
Vierailija kirjoitti:
Joo toiki on totta, ettei välttämättä haista miltä ite haisee, niin tai tuoksuu, ei sitäkään niin huomaa
Tottumisessa on vielä se huono puoli, että jos tottuu yhteen tiettyyn hajuveteen vaikka, niin sitä pitää laittaa aina vain enemmän, että saisi siitä itse sen saman kokemuksen. Sen takia tuoksuja pitäis vaihdella, että tämä tottuminen jäisi pois, koska muuten ihminen vaikuttaa suurinpiirtein hajuvesiammeessa uiskenneelta.
en haise enää, kun aloin laittaa dödön jo illalla kainaloihin.
Kyllähän lihavuus pistää haisemaan .
Tehokkaat saippuat aiheuttavat kyllä sitä, että se tussu haisee vielä pahemmalle. Alapäälle on omat saippuat, joita kannattaa käyttää.
Alapää ja kainalot on ihan eri asioita.